Εκκένωση του Σουδάν: Ένα αμφίβιο κενό και χαμένη ευκαιρία

Το NEO σημαίνει μη μάχιμη επιχείρηση εκκένωσης και βλέπουμε μια να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια μας στις βραδινές ειδήσεις αυτής της εβδομάδας. Καθώς αυτά τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα στο Σουδάν και στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της Αφρικής, με ενθάρρυνε να δω το USNS Brunswick στο λιμάνι του Σουδάν να μεταφέρει Αμερικανούς σε ένα ασφαλές καταφύγιο και στη συνέχεια μέσω της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία.

Δυστυχώς, αυτό το πλοίο είναι μια εκστρατευτική γρήγορη μεταφορά που χρησιμεύει ως ποντοπόρο πλοίο για περιορισμένη μεταφορά προσωπικού ή εξοπλισμού. Ένα παρόμοιο είδος σκάφους, το πρώην USNS Swift, το οποίο μεταφέρθηκε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και συμμετείχε σε ανθρωπιστικές αποστολές, χτυπήθηκε από πύραυλο κρουζ στα ίδια νερά το 2016. Αυτά τα νερά είναι επικίνδυνα. Είναι καθησυχαστικό ότι η εκστρατευτική θαλάσσια βάση Hershel “Woody” Williams και το αντιτορπιλικό Truxton υποστηρίζουν επίσης την αποστολή του Σουδάν.

Αν και είναι καλό να υπάρχει διαθέσιμη αμερικανική παρουσία για την εκκένωση αμάχων από το Σουδάν, συνήθως μια επιχείρηση όπως αυτή θα περιλαμβάνει μια ομάδα εκστρατείας κρούσης ή ESG, αποτελούμενη από τρία αμφίβια πλοία μεγάλου καταστρώματος: ένα ελαφρύ επιθετικό ελικόπτερο, ένα πλοίο προσγείωσης αποβάθρα πλοίου πλατφόρμας και μία αποβάθρα πλοίου προσγείωσης. Περιπλανώμενος στην ακτή, ένα ESG φέρνει στον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών και στον μαχητικό διοικητή πολλαπλές επιλογές απασχόλησης. Οι επιχειρήσεις ανθρωπιστικής ανύψωσης μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω αέρα, ξηράς ή θαλάσσης. Σε περίπτωση εχθροπραξιών, το κιτ τσάντα ενός ESG περιλαμβάνει οπλισμένα, σταθερά φτερά και περιστροφικά αεροσκάφη που μπορούν να εισέλθουν σε μη επιτρεπτό ή εχθρικό περιβάλλον, να καταστείλουν πυρκαγιές, να παραλάβουν προσωπικό και να το παραδώσουν σε ασφαλές μέρος.

Διαβάστε  BISim: Οι στρατιώτες περνούν το κατώφλι της τεχνητής νοημοσύνης στις αποφάσεις στο πεδίο της μάχης

Στην περίπτωση της βίας στο Σουδάν, αυτές οι επιλογές δεν ήταν διαθέσιμες. Το πρόβλημα είναι τόσο της ετοιμότητας όσο και της απογραφής.

Το Ναυτικό και το Σώμα Πεζοναυτών έχουν μελετήσει το ερώτημα σχετικά με τον σωστό αριθμό αμφίβιων πλοίων εδώ και αρκετά χρόνια και φαίνεται να υπάρχει συναίνεση μεταξύ αυτών των ενόπλων υπηρεσιών ότι ο σωστός αριθμός είναι 31 αμφίβια πλοία μεγάλου καταστρώματος. Το πρόβλημα για την επίτευξη και τη διατήρηση αυτού του αριθμού δεν έγκειται στο Ναυτικό ή στο Σώμα Πεζοναυτών, αλλά στο Γραφείο του Υπουργού Άμυνας, το οποίο δεν αγκαλιάζει την αξία του αμφίβιου πολεμικού πλοίου στον πόλεμο του 21ου αιώνα.

Αν και θα συμφωνήσω ότι είναι απίθανο να δούμε μια άλλη αμφίβια εισβολή παρόμοια με το Iwo Jima ή το Inchon στο εγγύς ή μακρινό μέλλον, οι εκστρατευτικές ομάδες κρούσης και τα αμφίβια πολεμικά πλοία παρέχουν πολλά όσον αφορά την ικανότητα να συμπεριλάβουν την εμπρός παρουσία και την επίδειξη της σημαίας. ανθρωπιστική βοήθεια και ανακούφιση από καταστροφές· μη μάχιμες επιχειρήσεις εκκένωσης· παράδοση μαχητικής ικανότητας στην ξηρά με τεράστια ικανότητα θαλάσσιας μεταφοράς και αερομεταφοράς· και μια κινητή χειρουργική νοσοκομειακή εγκατάσταση επιπέδου 2. Οι ad hoc ομάδες όπως αυτή που έχει συγκεντρωθεί δεν παρέχουν το ίδιο σύνολο επιλογών.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης Trident Juncture το 2018 — εκείνη την εποχή θεωρούνταν η μεγαλύτερη άσκηση του ΝΑΤΟ από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, με περίπου 50.000 συμμετέχοντες. 65 πλοία? 250 αεροσκάφη διαφόρων τύπων. και 10.000 οχήματα — η ικανότητα ανύψωσης μιας εκστρατευτικής μονάδας πεζοναυτών από το στρατόπεδο Lejeune της Βόρειας Καρολίνας στα φιόρδ της Νορβηγίας ως απάντηση σε μια προσομοίωση επίθεσης από τη Ρωσική Ομοσπονδία κατέστη δυνατή από την Εκστρατευτική Ομάδα Απεργίας Iwo Jima του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ. Περίπου 8.500 Αμερικανοί πεζοναύτες συμμετείχαν σε αυτή την άσκηση για να ενισχύσουν τους συμμάχους και τους εταίρους σε μια επιχείρηση του Άρθρου 5 που επέτρεψε επιχειρήσεις στον αέρα, από τη θάλασσα και την ξηρά.

Διαβάστε  Τα κύρια άρματα μάχης Leopard 1A5 βγαίνουν από την αποθήκευση για την Ουκρανία

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως διοικητής των Ναυτικών Δυνάμεων Ευρώπης και Ναυτικών Δυνάμεων Αφρικής, υπήρχε ένα συνεχές αίτημα, ευλογημένο από τους μάχιμους διοικητές, για μόνιμη παρουσία μιας ομάδας κρούσης εκστρατείας στη Μεσόγειο. Αντί για μόνιμη παρουσία, οι διοικητές λαμβάνουν πλέον παροδική παρουσία, η οποία συμβαίνει όταν το ESG (ή άλλες πλατφόρμες) σταματά και λειτουργεί στο θέατρο για μερικές εβδομάδες, αντί για εξάμηνη εναλλαγή ανάπτυξης.

Ως αποτέλεσμα, έχουμε την κατάσταση που παρακολουθούμε τώρα σε πραγματικό χρόνο. Την περασμένη εβδομάδα ο διοικητής του Σώματος Πεζοναυτών κατέθεσε ενώπιον της Επιτροπής Ενόπλων Υπηρεσιών της Βουλής ότι ένιωθε ότι είχε «απογοητεύσει τον μάχιμο διοικητή». Αναφερόταν στον συνάδελφό του στρατηγό πεζοναύτη Michael Langley — τον σημερινό ηγέτη της Διοίκησης της Αφρικής των ΗΠΑ — και την αδυναμία του Πολεμικού Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών να δημιουργήσει μια εκστρατευτική ομάδα κρούσης με μια εκστρατευτική μονάδα Πεζοναυτών για να εκτελέσει περισσότερες από μία αποστολές τους τελευταίους έξι μήνες — ανακούφιση από τους σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία, καθώς και το ξέσπασμα της βίας μεταξύ αντιμαχόμενων φατριών στο Σουδάν, με Αμερικανούς πολίτες να εμπλέκονται στα πυρά.

Υπάρχει μια απλή λύση, και αυτή είναι να αναπτυχθεί μόνιμα μια ομάδα κρούσης εκστρατείας στο θέατρο του Ειρηνικού και μια άλλη στις περιοχές ευθύνης των Διοικήσεων Ευρώπης, Αφρικής και Κεντρικής, 24/7 και 365 ημέρες το χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα υπήρχε ανάγκη να οδηγήσετε Αμερικανούς πολίτες περίπου 500 χιλιόμετρα από το Χαρτούμ στο Πορτ Σουδάν στη μέση μιας ζώνης μάχης. Το εκστρατευτικό τμήμα Πεζοναυτών και ο οργανικός ανελκυστήρας στην ομάδα κρούσης μπορούν να το κάνουν αυτό από τη θάλασσα.

Διαβάστε  Η μεταμόρφωση της NSA από μυστική υπηρεσία σε πολεμιστή του δημόσιου εγκλήματος στον κυβερνοχώρο

Αν και μπορεί να έχουμε αποφύγει μια σφαίρα αυτή τη φορά, η σύγκρουση δεν έχει τελειώσει καθόλου. Και όπως το Αφγανιστάν, θα συνεχίσουμε να ακούμε για τα δεινά των Αμερικανών και των διπλών πολιτών που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στη μάχη για το άμεσο μέλλον.

Ο συνταξιούχος ναύαρχος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ James G. Foggo είναι ο πρύτανης του Κέντρου Ναυτιλιακής Στρατηγικής του Navy League. Προηγουμένως υπηρέτησε ως διοικητής των Ναυτικών Δυνάμεων Ευρώπης και των Ναυτικών Δυνάμεων της Αφρικής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.