ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Η GM Defense συνεργάζεται με τη Μονάδα Καινοτομίας Άμυνας σε δύο έργα που στοχεύουν να φέρουν ηλεκτρική ενέργεια στο πεδίο της μάχης — και ενδεχομένως να προετοιμάσουν το δρόμο για το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ να αισθάνεται άνετα με ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα στον δρόμο.
Η εταιρεία, θυγατρική της General Motors, αξιοποιεί επενδύσεις στην τεχνολογία μπαταριών από τον τομέα των εμπορικών αυτοκινήτων και τις εφαρμόζει στον αμυντικό χώρο, δήλωσε στο Defense News ο Paul Beaker, επικεφαλής μηχανικός της GM Defense και διευθυντής ανάπτυξης προηγμένων προϊόντων.
GM Defense Κέρδισε για πρώτη φορά συμβόλαιο με την DIU τον Σεπτέμβριο για το πρόγραμμα Jumpstart for Advanced Battery Standardization. Το JABS θα δοκιμάσει και θα αναλύσει μια χούφτα ώριμων μπαταριών από τη βιομηχανία και θα δημιουργήσει πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά αμυντικά προγράμματα.
Σημειώνοντας ότι αυτά τα πακέτα μπαταριών θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη μετατροπή οποιουδήποτε οχήματος εδάφους σε υβριδικό όχημα, η Daphne Fuentevilla, η αναπληρώτρια διευθύντρια του επιχειρησιακού γραφείου ενέργειας του Πολεμικού Ναυτικού, δήλωσε σε δελτίο τύπου της DIU τον Φεβρουάριο ότι «η στρατηγική μας είναι να μάθουμε πόσο μεγάλο δομικό στοιχείο έχουμε μπορεί να αξιοποιήσει, πώς να συσκευάσει την εμπορική τεχνολογία σε μη ιδιόκτητες αμυντικές διεπαφές και πώς να ενσωματώσει μπαταρίες που εξελίσσονται με την ταχύτητα της βιομηχανίας σε αμυντικές πλατφόρμες με στατικές δομές».
Οι δοκιμές της GM Defense θα ξεκινήσουν στα τέλη του τρέχοντος έτους και θα διαρκέσουν έως το 2025. Οι πρώιμες δοκιμές θα επικεντρωθούν σε μία μόνο μπαταρία Ultium, η οποία κινεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φορτηγά της GM. Οι δοκιμές θα προχωρήσουν ώστε να συμπεριλάβουν μεγαλύτερα πακέτα μπαταριών και, τελικά, το τετραθέσιο Infantry Squad Vehicle της εταιρείας εξοπλισμένο με μονάδα μπαταρίας που θα τροφοδοτεί συστήματα επικοινωνιών, όπλα αντι-drone και άλλα ενεργοβόρα εργαλεία στο πεδίο.
Τον περασμένο μήνα, η GM Defense κέρδισε ένα δεύτερο συμβόλαιο με την DIU να αναλάβει την εκστρατευτική εξουσία.
Το Σώμα Πεζοναυτών οραματίζεται την αποστολή μικρών ομάδων πεζοναυτών σε απομακρυσμένες τοποθεσίες σε παραλίες, νησιά και πολλά άλλα χωρίς πολλές υποδομές. Αυτές οι μονάδες θα πρέπει να συσκευάζουν όλα όσα χρειάζονται, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος.
Ο Beaker είπε ότι οι σημερινές απομακρυσμένες θέσεις διοίκησης και τα στρατόπεδα εκστρατείας ενδέχεται να λαμβάνουν ενέργεια από ένα τακτικό μικροδίκτυο που περιλαμβάνει έξι γεννήτριες ντίζελ και ένα σύστημα διανομής ισχύος. Οι γεννήτριες παράγουν 60 κιλοβάτ η καθεμία, η οποία είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από ό,τι παράγουν πολλές γεννήτριες ολόκληρου του σπιτιού — αλλά είναι είτε πλήρως ενεργοποιημένες είτε πλήρως απενεργοποιημένες, και έτσι οι πεζοναύτες θα μπορούσαν να σπαταλήσουν πολύ καύσιμο ντίζελ τροφοδοτώντας μεγάλες γεννήτριες μόνο χρειάζονται μια μικρή ποσότητα ενέργειας.
Αντίθετα, μέσω του προγράμματος Stable Tactical Expeditionary Electric Power της DIU, ή STEEP, ο Beaker είπε ότι η εταιρεία θέλει να αντικαταστήσει μία ή δύο από τις γεννήτριες με μεγάλα πακέτα μπαταριών που θα μπορούσαν να αποθηκεύσουν την επιπλέον ηλεκτρική ενέργεια. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες δεν θα σπαταλούσαν ενέργεια και οι πεζοναύτες θα μπορούσαν να αντλήσουν από αυτήν την αποθηκευμένη ενέργεια εάν χρειαστεί να διατηρήσουν χαμηλή υπογραφή ή να τροφοδοτήσουν ένα μικρό σύστημα που δεν απαιτεί απαραίτητα την ενεργοποίηση μιας μεγάλης γεννήτριας.
Ο Beaker είπε ότι η προσθήκη των μπαταριών Ultium θα μειώσει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου και επομένως την ανάγκη για ανεφοδιασμό, καθώς και τη μείωση της φθοράς στις γεννήτριες και θα παρατείνει τη ζωή τους.
«Ολοκληρώνουμε το σχέδιό μας σε αυτό και θα κατασκευάσουμε επτά πρωτότυπα και θα τα παραδώσουμε για δοκιμή από το DIU και το Σώμα Πεζοναυτών στις αρχές του 2025», είπε.
Αν και το ζήτημα της ηλεκτρικής ενέργειας στο πεδίο της μάχης θα γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό καθώς οι πεζοναύτες συνεχίζουν να ασπάζονται ιδέες όπως το Expeditionary Advanced Base Operations, ο Beaker είπε ότι η εταιρεία ελπίζει ότι η απόδοση της μπαταρίας στο JABS και το STEEP θα πείσει τους ηγέτες του Σώματος Πεζοναυτών να βάλουν τα ηλεκτρικά οχήματα. το πεδίο.
«Καθώς ο στρατός μας μιλάει για τον ηλεκτρισμό του στόλου τους, ξεκινήσαμε ένα ταξίδι για να μάθουμε», είπε.
Η εταιρεία δημιούργησε για πρώτη φορά ένα Electric Military Concept Vehicle βασισμένο στην εμπορική σχεδίαση Hummer EV, αλλά ήταν σαφές ότι η υπηρεσία δεν ήταν ακόμη άνετη με αυτό – ιδιαίτερα λόγω ανησυχιών σχετικά με το πού σε ένα πεδίο μάχης θα μπορούσαν να επαναφορτιστούν οι μπαταρίες EV.
Ο Beaker είπε ότι η εταιρεία εξέλιξε τη σχεδίασή της, προσθέτοντας μια γεννήτρια ντίζελ 12 κιλοβάτ και μια δεξαμενή καυσίμου στο όχημα, έτσι ώστε οι χειριστές να ανασύρουν ουσιαστικά τη δική τους ικανότητα επαναφόρτισης. Αυτό ακόμα δεν ήταν αρκετό για να αμβλύνει τις ανησυχίες, εξήγησε.
Έτσι, η GM Defense έχει τώρα μια οικογένεια σχεδίων ελαφρών τακτικών τροχοφόρων οχημάτων επόμενης γενιάς που προσελκύουν περισσότερο ένα παραδοσιακό υβριδικό όχημα, δημιουργώντας πολλή ενέργεια από τον κινητήρα ντίζελ και αποθηκεύοντας λίγη από αυτή την ισχύ για περιόδους που το όχημα πρέπει να παραμείνει εκτός λειτουργίας για να περιοριστεί. θερμότητα και ηχητική υπογραφή του.
Ο Beaker είπε ότι η GM Defense θα προσφέρει μια έκδοση αυτής της πλατφόρμας για τον διαγωνισμό ελαφρών οχημάτων στον Καναδά και μια άλλη έκδοση για το πρόγραμμα Electric Light Reconnaissance Vehicle του Στρατού των ΗΠΑ.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης μια αυτόνομη έκδοση αυτού του οχήματος που θα μπορούσε να μεταφέρει ωφέλιμα φορτία ηλεκτρονικού πολέμου, αεράμυνας μικρής εμβέλειας, αναγνώρισης ή υλικοτεχνικής υποστήριξης στο πεδίο της μάχης.
Αν και το Σώμα Πεζοναυτών δεν έχει επερχόμενους διαγωνισμούς για ένα υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό όχημα, ο Beaker είπε ότι η δουλειά με το DIU θα μπορούσε να δώσει στην υπηρεσία την εμπιστοσύνη στην τεχνολογία μπαταριών για να ακολουθήσει ένα EV.
Είπε ότι ήταν θέμα «όχι αν, αλλά πότε» οι πεζοναύτες πρέπει να αντικαταστήσουν το Humvee. Και η GM Defense θέλει να έχει το Ελαφρύ Τακτικό Τροχοφόρο Όχημα Επόμενης Γενιάς της ωριμασμένο και έτοιμο να αγωνιστεί εκείνη τη στιγμή.
Επιπλέον, «στις συνομιλίες μας με την ηγεσία του Σώματος Πεζοναυτών, φαίνεται να αναγνωρίζεται ότι πρέπει να υπάρχει μια πλατφόρμα μεταξύ των [ultralight tactical vehicle] που μπορεί να χωρέσει σε ένα Osprey, και το [Joint Light Tactical Vehicle]. Φαίνεται ότι υπάρχει ανάγκη για κάτι ενδιάμεσο, και πιστεύουμε ότι εκεί είναι είτε το [Infantry Squad Vehicle] και/ή το τακτικό όχημα επόμενης γενιάς ταιριάζει», είπε ο Beaker.
Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.