Η Polaris ωριμάζει αυτόνομο MRZR Alpha υπό προσπάθεια δημιουργίας πρωτοτύπων

ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Η Polaris εφαρμόζει αυτόνομους ελέγχους στο τελευταίο της όχημα εκτός δρόμου ως μέρος μιας πρωτοβουλίας με την Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ και άλλους πελάτες για τη δημιουργία ενός προαιρετικά επανδρωμένου οχήματος για ανεφοδιασμό, ιατρικές εκκενώσεις και πολλά άλλα σε ένα τραχύ περιβάλλον.

Η Polaris μετέτρεψε τα χειριστήρια του οχήματός της MRZR Alpha σε εντελώς καλωδιακά, που σημαίνει ότι είτε ένας οδηγός μπορεί να ελέγχει το όχημα χειροκίνητα είτε ο χρήστης το κάνει ψηφιακά με ένα τηλεχειριστήριο ή ένα πακέτο αυτονομίας, δήλωσε ο αντιπρόεδρος κυβέρνησης και άμυνας της Polaris, Νικ. Ο Φραγκίσκος είπε στο Defense News.

Αυτό το πακέτο αυτονομίας προέρχεται από την Applied Research Associates, η οποία προηγουμένως συνεργάστηκε με την Polaris για εργασία σε ένα αυτόνομο MRZR X, αποκαλύφθηκε το 2018.

Κατά την πρώτη φάση αυτού του έργου, η Polaris μετέτρεψε το MRZR Alpha σε σύστημα διεύθυνσης, πέδηση, αλλαγή ταχυτήτων και πολλά άλλα, ενώ η Applied Research Associates ενσωμάτωσε το πακέτο αυτονομίας Otonos και μια σειρά από κάμερες, lidar και άλλους αισθητήρες. Η τεχνολογία Lidar στέλνει παλμούς φωτός λέιζερ για να προσδιορίσει την παρουσία, το σχήμα και την απόσταση των αντικειμένων.

Ο Matt Fordham, αντιπρόεδρος της Applied Research Associates, είπε στο Defense News ότι η εταιρεία του είχε αναπτύξει πακέτα αυτονομίας σε βαρέα και εκτός δρόμου οχήματα για 30 χρόνια.

Ο Francis είπε ότι τόσο το όχημα όσο και το πακέτο αυτονομίας είναι πιο εξελιγμένα από την προηγούμενη προσπάθεια MRZR X.

«Ήταν καλές εκμάθηση από την πρώτη, και τώρα παίρνουμε όλες αυτές τις γνώσεις και πάνω από μια δεκαετία τεχνολογικής προόδου και εμπειρίας και τις τοποθετούμε στο νέο αυτόνομο πρωτότυπο MRZR Alpha», είπε.

Διαβάστε  Η Boeing ενισχύει το πυραυλικό αμυντικό οπλοστάσιο με επέκταση στο Χάντσβιλ

Στη δεύτερη φάση που βρίσκεται σε εξέλιξη, οι εταιρείες θα κατασκευάσουν πρωτότυπα και θα τα υποβάλουν σε δοκιμές κάτω από ορισμένα βασικά σενάρια — φέρνοντας τις προμήθειες σε σημείο ανάγκης σε βραχώδεις ή δασώδεις περιοχές εκτός δρόμου, για παράδειγμα. Αυτό το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη, είπε ο Φράνσις.

Στην τρίτη φάση, τα πρωτότυπα θα υποβληθούν σε πιο προηγμένες δοκιμές σε όλο και πιο περίπλοκες περιπτώσεις χρήσης που δημιουργούνται από πελάτες για να καθορίσουν πώς θέλουν να χρησιμοποιήσουν το όχημα και, επομένως, πώς θα πρέπει να διαμορφωθούν τα χειριστήρια.

Ο Φράνσις είπε ότι το όχημα σήμερα μπορεί να ελεγχθεί πλήρως μέσω του πακέτου αυτονομίας, χρησιμοποιώντας τηλεχειριστή και σε όλο το φάσμα ενδιάμεσα.

Είπε ότι δεν μπορούσε να μιλήσει για τα σχέδια της κυβέρνησης για το πώς αυτή η εργασία πρωτοτύπων μπορεί να οδηγήσει σε ένα πρόγραμμα ρεκόρ, αλλά είπε γενικά ότι η εργασία θα ενημερώσει τις μελλοντικές απαιτήσεις για ελαφρά τακτικά οχήματα που θα μπορούσαν να μεταφερθούν στο V-22, CH-47 και αεροσκάφη C-130.

Η προσπάθεια είναι “πιο διερευνητική σε αυτό το σημείο, αλλά σίγουρα έχουμε αποδείξει την ικανότητα να τοποθετούμε τα χειριστήρια σε ένα όχημα” και αν ένας πελάτης ενδιαφερόταν να αγοράσει το αυτόνομο MRZR Alpha, “θα ήταν πολύ σύντομο χρονικό διάστημα για να προσφέρουμε αυτή τη δυνατότητα» από τη γραμμή παραγωγής της Μινεσότα.

Η Polaris αρνήθηκε να αποκαλύψει την αξία των συνεχιζόμενων εργασιών κατασκευής πρωτοτύπων ή την πλήρη λίστα των πελατών που συνέβαλαν στην προσπάθεια.

Ο Francis είπε ότι υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που κατασκευάζουν μη επανδρωμένα οχήματα εδάφους, αλλά αυτό που διαφοροποιεί το αυτόνομο MRZR είναι η ικανότητά του να επανδρώνεται προαιρετικά. Σε ορισμένα σενάρια – η ανάκτηση ενός τραυματισμένου στρατιώτη, για παράδειγμα, όπου ο χρόνος είναι σημαντικός – ένας άνθρωπος οδηγός θα μπορούσε να περιηγηθεί σε πολύπλοκο έδαφος πιο γρήγορα από το πακέτο αυτονομίας. Σε αυτήν την περίπτωση, εάν υπήρχε ένα αυτόνομο MRZR, ένας στρατιώτης θα μπορούσε να βάλει το όχημα σε επανδρωμένη λειτουργία και να οδηγήσει στο θύμα.

Διαβάστε  Η Red River επιλέχθηκε ως εξουσιοδοτημένος πάροχος για το ITES-3S του Στρατού των ΗΠΑ

«Έχοντας αυτή την προαιρετικά επανδρωμένη ικανότητα σε έναν κόσμο, «Γεια, χρειαζόμαστε ένα όχημα για να κάνουμε περισσότερα για την εξοικονόμηση κόστους και τη μείωση των επιβαρύνσεων εφοδιαστικής», είναι ένα βασικό βήμα πωλήσεων για την Polaris, είπε.

Η εταιρεία προωθεί επίσης άλλες παραλλαγές και πρόσθετα για το MRZR Alpha, συμπεριλαμβανομένης μιας ικανότητας Arctic και μιας παραλλαγής υψηλής ισχύος για την τροφοδοσία όπλων, αισθητήρων και άλλων.

Ενώ στο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου του Στρατού των ΗΠΑ, το οποίο διεξάγεται από τις 9 έως τις 11 Οκτωβρίου, η Polaris «πραγματικά προσπαθεί να επισημάνει πόσες διαφορετικές αποστολές μπορούν να αντιμετωπιστούν με μια κοινή πλατφόρμα για τον Στρατό, το Σώμα Πεζοναυτών και άλλες συμμαχικές υπηρεσίες γύρω από το κόσμο», είπε ο Φράνσις.

Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.