Η θυγατρική της Lockheed Martin, η Sikorsky, κατασκευαστής αεροσκαφών με έδρα το Κονέκτικατ, παρήγαγε αυτό που πιστεύει ότι είναι καταλληλότερο στροφείο για διεξαγωγή επιχειρήσεων σε όλη την έκταση του Ινδο-Ειρηνικού.
Με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ (DoD) να βρίσκεται ακόμη σε επιφυλακή για το επόμενο Μελλοντικό Αεροσκάφος Αναγνώρισης Επιθέσεων (FARA) από το 2018, η Sikorsky επιθυμεί να κερδίσει το συμβόλαιο αφού έχασε στο Future Long Range Assault Aircraft (FLRAA) από τον ανταγωνιστή της. , Ελικόπτερο Bell.
Μετά το Γραφείο Λογοδοσίας της Κυβέρνησης των ΗΠΑ ακύρωσε τη διαμαρτυρία του Sikorsky κατά της απόφασης FLRAAη εταιρεία φαίνεται να αλλάζει τακτική κάνοντας έκκληση στις ανάγκες της Διοίκησης Ινδο-Ειρηνικού των ΗΠΑ καθώς η Lockheed επιδιώκει τη σύμβαση FARA.
ανησυχία των ΗΠΑ στον Ινδο-Ειρηνικό
Η εταιρεία προσφέρει Raider X ως πρωτότυπο της FARA. Η χρήση του Τεχνολογία X2 και ο ομοαξονικός σχεδιασμός του στροφείου είναι τα κορυφαία χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο Raider X να διασχίζει περισσότερο και πιο γρήγορα από τα συμβατικά αεροσκάφη, ενώ παράλληλα κάνει ελιγμούς σε χαμηλά υψόμετρα.
Αυτές είναι δύο θεμελιώδεις απαιτήσεις για τη χρήση του FARA σε κλίμα όπως ο Ινδο-Ειρηνικός, που θέτει σε δοκιμασία την απόσταση και τις δυνατότητες ευκινησίας των εναέριων πλατφορμών.
Η Lockheed Martin λέει ότι το Raider X είναι «κατασκευασμένο ειδικά για αποστολές Ινδο-Ειρηνικού». Αυτή τη φορά, η εταιρεία ανταποκρίνεται στις ανάγκες του Υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς η περιοχή γίνεται κέντρο γεωπολιτικών ανησυχιών των ΗΠΑ. αντιμετώπιση της απειλής της Κίνας.
Αυτά είναι χρήσιμα χαρακτηριστικά καθώς οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους επιδιώκουν να συνεργαστούν για να παρακολουθήσουν τον Ινδο-Ειρηνικό. Αυτό υποδηλώνεται από το γεγονός ότι Η Lockheed Martin επιλέχθηκε ως ο κύριος πλειοδότης για την παράδοση του συστήματος δορυφορικής επικοινωνίας της Αυστραλίαςτο οποίο αποτελεί στόχο τη διατήρηση της επίγνωσης της κατάστασης σε όλη την περιοχή.
Η εναέρια κυριαρχία της Lockheed Martin
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της GlobalData στην έκθεσή της για «Παγκόσμια Πρόβλεψη Αγοράς Στρατιωτικών Rotorcraft, 2023-2033′οι δαπάνες για την επόμενης γενιάς FARA αναμένεται να σημειώσουν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 37,8%, ο οποίος θα αυξηθεί από 717 εκατομμύρια δολάρια σε 988 εκατομμύρια δολάρια τη δεδομένη περίοδο.
Αυτή η πρόβλεψη είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Εάν ανατεθεί η σύμβαση στη Sikorsky, το χαρτοφυλάκιο της Lockheed Martin θα εδραιώσει τον εναέριο τομέα, με αυτή τη σύμβαση να προσθέτει στην υπάρχουσα επιτυχία της με την αναβάθμιση των διεθνών στόλων F-16 με δυνατότητες πέμπτης γενιάς (διατήρησή τους μέχρι τη δεκαετία του 2060) και F-35 Lightning II το τυπικό μαχητικό αεροσκάφος του ΝΑΤΟ.
Ωστόσο, η πιθανή επιτυχία μιας μεγάλης αμυντικής εταιρείας όπως η Lockheed θα ακολουθούσε ειρωνικά τα στοιχεία που βρέθηκαν ότι το Υπουργείο Άμυνας πρέπει να διαφοροποιήσει τη βάση πελατών του για να εξασφαλίσει ότι οι μικρότερες επιχειρήσεις επωφελούνται από την αμυντική βιομηχανική βάση.