Οι καθυστερημένες αναβαθμίσεις των F-35 θα καθυστερήσουν τις επόμενες βελτιώσεις, προειδοποιεί ο Wittman

SIMI VALLEY, Καλιφόρνια — Καθυστερήσεις στο Αναβαθμίσεις τεχνολογίας Refresh 3 του μαχητικού F-35 θα έχει μια διαδοχική επίδραση που θα εμποδίσει μια σημαντική επακόλουθη τροποποίηση του τζετ, δήλωσε το Σάββατο κορυφαίος βουλευτής της Βουλής.

Ο εκπρόσωπος Rob Wittman, R-Va., πρόεδρος της επιτροπής τακτικών δυνάμεων αέρος και ξηράς της Επιτροπής Ενόπλων Υπηρεσιών της Βουλής, δήλωσε στο Defense News στο Φόρουμ Εθνικής Άμυνας Reagan στην κοιλάδα Simi, Καλιφόρνιαείναι «πολύ απογοητευμένος» από τις επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις στις αναβαθμίσεις του TR-3.

Και προειδοποίησε ότι η καθυστερημένη κυκλοφορία του TR-3 θα δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα προγραμματισμού στην πιο εκτεταμένη αναβάθμιση που είναι γνωστή ως Block 4, πρόσθεσε.

Το TR-3 αναμένεται να δώσει στο F-35 καλύτερες οθόνες, μνήμη υπολογιστή και επεξεργαστική ισχύ. Αλλά τα προβλήματα λογισμικού και ενσωμάτωσης εμπόδισαν το TR-3 να λειτουργήσει και η κυβέρνηση αρνήθηκε να δεχτεί τα νεότερα F-35 που βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής του κατασκευαστή Lockheed Martin στο Φορτ Γουόρθ του Τέξας.

Το TR-3 αναμενόταν κάποτε να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2023, αλλά αυτή η προθεσμία έχει περάσει δύο φορές. Το Πεντάγωνο και η Lockheed λένε τώρα ότι θα μπορούσε να γίνει μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2024.

Ο Wittman είπε ότι η προθεσμία – με καθυστέρηση περισσότερο από ένα χρόνο – είναι «πολύ προβληματική, ειδικά επειδή έχουμε μια πλατφόρμα για την οποία ξοδέψαμε σημαντικό χρόνο και χρήμα, και μια πλατφόρμα για την οποία γνωρίζουμε ότι δεν ανταποκρίνεται πλήρως στις δυνατότητές της λόγω λογισμικού ανεπάρκειες».

Ο Wittman είπε ότι δεν είναι σίγουρος ότι το Πεντάγωνο και η Lockheed θα μπορέσουν να παραδώσουν την τελευταία προθεσμία για τα μέσα του 2024 για το TR-3.

Διαβάστε  Αναλυτής συζητά τον αντίκτυπο στην Ασία από μια πιθανή προεδρία Τραμπ

«Θέλω να είμαι θετικός, αλλά πείτε με σκεπτικιστή», είπε.

Η τεχνολογία TR-3 είναι απαραίτητη για τμήματα της αναβάθμισης Block 4, η οποία θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα μεταφοράς όπλων ακριβείας μεγάλης εμβέλειας, νέους αισθητήρες, ισχυρότερη σύντηξη δεδομένων, αυξημένη διαλειτουργικότητα με άλλες πλατφόρμες και προηγμένες δυνατότητες ηλεκτρονικού πολέμου.

Το Γραφείο Κοινού Προγράμματος F-35 είπε στο Defense News την Τετάρτη ότι θα απαντήσει άμεσα στις ανησυχίες του Wittman.

Το γραφείο σημείωσε ότι δεν απαιτούν όλες οι δυνατότητες του Block 4 για να λειτουργήσει το TR-3 στο F-35, όπως το ήδη παραδομένο Automatic Ground Collision Avoidance System ή Auto GCAS. μια ενδιάμεση δυνατότητα βίντεο πλήρους κίνησης. και ορισμένες βελτιώσεις στην τεχνολογία των επικοινωνιών.

«Καθώς το υλικό αυξάνεται και ενημερώνεται, ενσωματώνονται βελτιώσεις στη σύντηξη και προστίθεται άλλο λογισμικό βαρύ σε επεξεργασία», ανέφερε η JPO. «Το TR-3 θα χρειαστεί για να τροφοδοτήσει τις πιο προηγμένες δυνατότητες στην ανάπτυξη».

Το γραφείο είπε επίσης ότι άρχισε να παρέχει τις πρώτες δυνατότητες Block 4 το 2019, χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Αυτές οι δυνατότητες περιελάμβαναν το Auto GCAS, την παραλλαγή Joint Standoff Weapon του Ναυτικού, γνωστή ως C-1, και την ικανότητα επίθεσης σε κινούμενους στόχους στο έδαφος με τις βόμβες GBU-12 Paveway II και GBU-49 που καθοδηγούνται με λέιζερ.

Μια τεχνική βασική αναθεώρηση για την ανάπτυξη του Block 4 του F-35 βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη, καθώς ο Bill LaPlante, ο υφυπουργός Άμυνας για την απόκτηση και τη συντήρηση, το διέταξε νωρίτερα αυτό το έτος, σημείωσε το γραφείο.

Διαβάστε  Το γενετικό AI, όπως το ιογενές ChatGPT, προσγειώνεται στη λίστα παρακολούθησης της τεχνολογίας DISA

Τεχνικοί εμπειρογνώμονες από το Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία έχουν αφιερώσει τους τελευταίους μήνες αξιολογώντας το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του Block 4, την ωριμότητα του υλικού, τους κινδύνους του προγράμματος, τα εργαλεία λογισμικού και τα σύνολα δεξιοτήτων που χρειάζονται οι κυβερνήσεις και οι εργαζόμενοι της βιομηχανίας για να εργαστούν στις αναβαθμίσεις.

Η Lockheed Martin συμφώνησε με την απάντηση του Γραφείου Κοινού Προγράμματος στο Defense News και αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Ο Wittman είπε ότι το πρόγραμμα F-35 χρειάζεται έξι επιπλέον κρεβάτια δοκιμών αεροσκαφών για να επικεντρωθεί πλήρως στη γρήγορη δοκιμή των βελτιώσεων λογισμικού TR-3. Η τρέχουσα περιορισμένη υποδομή δοκιμών έχει οδηγήσει σε αργή πρόοδο για την επίλυση των προβλημάτων με το TR-3, είπε, ιδιαίτερα όταν το λογισμικό τερματίζεται.

«Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ότι ακόμη και η δομή του τρόπου με τον οποίο κάνετε δοκιμές και ανάπτυξη με το λογισμικό έχει οδηγήσει σε αποτυχίες του», είπε ο Wittman. «Αν έχετε έξι κρεβάτια δοκιμών, μπορείτε να πετάξετε το αεροσκάφος και να κάνετε πράγματα ταυτόχρονα, έτσι η καμπύλη μάθησής σας γίνεται πολύ πιο γρήγορη».

Ο Wittman είπε ότι τα δεινά του TR-3 δείχνουν ότι το Πεντάγωνο πρέπει να αλλάξει νοοτροπία για να επικεντρωθεί νωρίτερα στο λογισμικό στην ανάπτυξη προγραμμάτων.

«Για χρόνια, το Πεντάγωνο ήταν ένας οργανισμός με επίκεντρο το υλικό», είπε ο Wittman. «Στον σημερινό κόσμο… το λογισμικό πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή, τότε το υλικό πρέπει να το ακολουθεί».

Αυτό θα είναι ακόμη πιο σημαντικό καθώς η Πολεμική Αεροπορία προχωρά με τη συλλογική φιλοσοφία πολεμικών αεροσκαφών, η οποία επιδιώκει να συνδυάσει αυτόνομους πτέρυγες drone με F-35, είπε ο Wittman.

Διαβάστε  Τα πληρώματα αρμάτων μάχης της Ουκρανίας ολοκληρώνουν την εκπαίδευση Challenger 2

Θέλει να δει την Πολεμική Αεροπορία και το Γραφείο Κοινού Προγράμματος να κάνουν μια προσπάθεια να παρακολουθούν πιο προσεκτικά τη διαδικασία λογισμικού και τις αναβαθμίσεις μέρα με τη μέρα.

«Κάνουμε εξαιρετική δουλειά στην κατασκευή των στοιχείων υλικού του τι μπορεί να κάνει το αεροσκάφος», είπε ο Wittman. «Όμως όλα τα πράγματα που σχεδιάζουμε γύρω από το υλικό ενεργοποιούνται μόνο εάν διαθέτετε το λογισμικό. Κάπως έχουμε πάρει τα πράγματα προς τα πίσω».

Ο Stephen Losey είναι ο ρεπόρτερ αεροπορικού πολέμου για το Defense News. Στο παρελθόν κάλυπτε θέματα ηγεσίας και προσωπικού στους Air Force Times και στο Πεντάγωνο, ειδικές επιχειρήσεις και αεροπορικό πόλεμο στο Military.com. Έχει ταξιδέψει στη Μέση Ανατολή για να καλύψει τις επιχειρήσεις της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.

Ο Noah Robertson είναι ο ρεπόρτερ του Πενταγώνου στο Defense News. Προηγουμένως κάλυψε την εθνική ασφάλεια για το Christian Science Monitor. Είναι κάτοχος πτυχίου στα αγγλικά και στην κυβέρνηση από το College of William & Mary στη γενέτειρά του, Williamsburg, Βιρτζίνια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.