Ολοκληρώνεται η δοκιμή για τη διόρθωση προβλημάτων οχημάτων της ομάδας πεζικού του Στρατού

ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Ο στρατός ετοιμάζεται να λάβει μια απόφαση πλήρους ρυθμού παραγωγής αυτή την άνοιξη για το Όχημα της Ομάδας Πεζικού μετά τη δοκιμή των επιδιορθώσεων και βελτιώσεων που έκανε για την αντιμετώπιση προηγούμενων προβλημάτων.

Το 2020, η General Motors κέρδισε το συμβόλαιο για την κατασκευή του ISV, σχεδιασμένου για εύκολη μεταφορά σε λειτουργικά περιβάλλοντα, μετά από δοκιμές ανάπτυξης τριών υποβολών προμηθευτών. Η εταιρεία εργάζεται στο πλαίσιο μιας σύμβασης 214,3 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή 649 οχημάτων μέχρι το τέλος του 24ου έτους.

Πριν από ένα χρόνο, ο επικεφαλής ελεγκτής όπλων του Πενταγώνου επέκρινε το νέο ISV του Στρατού που κατασκευάζεται από την General Motors Defense σε ετήσια έκθεση, αναφέροντας την ευπάθεια και την άβολη οδήγηση του αερομεταφορέα.

Η υπηρεσία είπε στο Defense News εκείνη τη στιγμή ότι εργαζόταν για να διορθώσει ζητήματα που εμφανίστηκαν στις αρχικές επιχειρησιακές δοκιμές, συμπεριλαμβανομένου ότι το ISV δεν πληρούσε την απαίτηση να μπορεί να διανύσει 1.200 κατά μέσο όρο μίλια μεταξύ της αποτυχίας της επιχειρησιακής αποστολής, που επίσης επισημάνθηκε από τον ελεγκτή όπλων. πιο πρόσφατη έκθεση.

Η ετήσια έκθεση δοκιμών όπλων του 2020 και του 2021 σημείωσε πρόσθετα προβλήματα, όπως προβλήματα στο τιμόνι, λυγισμένα πλαίσια καθισμάτων, ρωγμές κινητήρα και υπερθέρμανση.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του 2022, που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα, ο Στρατός ξεκίνησε νέες δοκιμές συμμόρφωσης αξιοπιστίας το περασμένο καλοκαίρι για να αξιολογήσει τις διορθώσεις του για τα ζητήματα που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των αναπτυξιακών και επιχειρησιακών δοκιμών.

Ο διευθυντής προϊόντων του Στρατού για συστήματα επίγειας κινητικότητας στο Εκτελεστικό Γραφείο του Προγράμματος Combat Support and Combat Service Support, John Hufstedler, δήλωσε στο Defense News σε μια δήλωση ότι οι νέες δοκιμές αξιοπιστίας ολοκληρώθηκαν τον Ιανουάριο.

Διαβάστε  Δώστε στην Ουκρανία τα τανκ που χρειάζεται, όχι έναν «ζωολογικό κήπο για χάδια»

Μέρος αυτής της δοκιμής περιελάμβανε οδήγηση του ISV για 5.000 μίλια σε διαφορετικό έδαφος και ταχύτητες, είπε, και η υπηρεσία αξιολογεί εάν το ISV συμμορφώθηκε με την απαίτηση εν τω μεταξύ μεταξύ αποτυχίας επιχειρησιακής αποστολής.

Η υπηρεσία διεξήγαγε επίσης αξιολόγηση και δοκιμές χρησιμοποιώντας οχήματα με τις διορθωτικές τροποποιήσεις, τον Ιούλιο του 2022, για να επανεκτιμήσει την ικανότητα του οχήματος να χειρίζεται «λειτουργίες airdrop χαμηλής ταχύτητας και λειτουργίες dual rail airdrop», μέσω προσομοιώσεων, οι οποίες περιελάμβαναν οδήγηση των οχημάτων 30 μίλια μετά την πτώση. δρόμους και μονοπάτια, αναφέρει η έκθεση δοκιμής.

«Με βάση τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων, ο στρατός διαπίστωσε ότι οι διορθωτικές τροποποιήσεις δεν επηρεάζουν το airdrop και το ISV πιστοποιήθηκε εκ νέου τον Οκτώβριο του 2022», είπε ο Hufstedler.

Ο Στρατός δεν έχει πραγματοποιήσει ζωντανές δοκιμές airdrop της νέας έκδοσης των οχημάτων, αλλά έχει σχέδια να το ευθυγραμμίσει με την εκπαίδευση μονάδας που έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο του 2023.

Τώρα, ο Στρατός είπε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για να αποφασίσει τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο εάν θα μετακινήσει το ISV σε πλήρη παραγωγή.

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.