Ο στρατός σχεδιάζει 2 χρόνια καθυστέρηση να πάρει νέο κινητήρα στον στόλο UH-60

ΝΑΣΒΙΛ, Τεν. — Ο στρατός των ΗΠΑ προβλέπει σχεδόν δύο χρόνια καθυστέρηση για την τοποθέτηση του κινητήρα επόμενης γενιάς σε ελικόπτερα UH-60 Black Hawk, το πρώτο αεροσκάφος του στόλου που έλαβε τη δυνατότητα.

Ο κινητήρας T901 της GE Aerospace θα αντικαταστήσει το T700 της δεκαετίας του 1970 και στα ελικόπτερα Black Hawk και Apache του Στρατού, και είναι ο κινητήρας της επιλογής για το Future Attack Reconnaissance Aircraft.

Λόγω προβλημάτων με την αλυσίδα εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού και προβλημάτων με την προηγμένη κατασκευή νέων ανταλλακτικών, το Πρόγραμμα Βελτιωμένων Στροβιλοκινητήρων παρουσίασε καθυστερήσεις στη διαδικασία κατασκευής των πρώτων κινητήρων.

Ο Ταγματάρχης Ρόμπερτ Μπάρι, ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Προγράμματος για την Αεροπορία Στρατού είπε στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Στρατιωτικής Αεροπορίας της Αμερικής ότι ο πρώτος κινητήρας ολοκλήρωσε τις δοκιμές και ένας δεύτερος κινητήρας βρίσκεται τώρα σε δοκιμαστική κυψέλη.

«Κάνουμε πρόοδο», είπε.

Ωστόσο, οι αγώνες με τον αναπτυξιακό κινητήρα έχουν καθυστερήσει τόσο το πρόγραμμα εγκατάστασης κινητήρων ITEP σε δύο ανταγωνιστικά πρωτότυπα FARA όσο και το σχέδιο ανταλλαγής των παλιών κινητήρων στα επιθετικά ελικόπτερα UH-60 και AH-64 Apache.

Σύμφωνα με τα έγγραφα του προϋπολογισμού του 2024 του στρατού, σε σύγκριση με τα βιβλία του 23ου έτους, το σχέδιο εισόδου σε παραγωγή χαμηλού ποσοστού διολίσθησε κατά σχεδόν δύο χρόνια από το πρώτο τρίμηνο του 25ου έτους έως το τρίτο τρίμηνο του 26ου έτους.

Ο Στρατός σχεδιάζει να εισέλθει σε πλήρη παραγωγή το τρίτο τρίμηνο του FY28. Τα σχέδιά της πριν από ένα χρόνο ήταν να επιτύχει αυτό το ορόσημο το πρώτο τρίμηνο του 27ου έτους. Και ο Στρατός δεν θα φτάσει στην αρχική επιχειρησιακή ικανότητα με ITEP σε UH-60 μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του FY27.

Διαβάστε  Η Oshkosh κερδίζει παραγγελία 260 εκατομμυρίων δολαρίων για την παράδοση πρόσθετων οχημάτων FMTV για τον Αμερικανικό Στρατό

«Όπως κάθε νέα εξέλιξη, υπήρξαν προκλήσεις», είπε ο Barrie. «Η διαφορά στο χρονοδιάγραμμα που έχουμε τώρα, που έχουμε επαναπροσδιορίσει, είναι ότι τώρα έχουμε κάποιο περιθώριο σε αυτό το χρονοδιάγραμμα, το οποίο θα ήταν πιο εφαρμόσιμο σε ένα κανονικό πρόγραμμα ανάπτυξης».

Η υπηρεσία αναμένει να παραλάβει δύο κινητήρες από την GE Aerospace για τα πρωτότυπα FARA τον Οκτώβριο και η υπηρεσία επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση στο μελλοντικό αεροσκάφος, σύμφωνα με τον Barrie.

Ο Στρατός αναμενόταν να παραλάβει τον κινητήρα ΙΤΕΠ μέχρι το τέλος του 2022 για να τον παραδώσει στις δύο ομάδες FARA. Η καθυστέρηση επαναφέρει το πρόγραμμα πτήσεων για τις δοκιμές FARA στο τέταρτο τρίμηνο του 24ου έτους.

Η ενσωμάτωση στο UH-60 Black Hawk θα ξεκινήσει μόλις τα πράγματα προχωρήσουν με την προσπάθεια FARA, είπε ο Barrie. Η ενσωμάτωση του Apache θα ξεκινήσει αργότερα.

«Έχετε ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα και μια αναπτυξιακή μηχανή και πήραμε αυτήν την απόφαση συνειδητά για όλους τους σωστούς λόγους», είπε ο Υποστράτηγος Mac McCurry, διοικητής του Κέντρου Αριστείας Στρατού Αεροπορίας, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου με τον Barrie στην AAAA. «Το να έχουμε τρία αεροσκάφη που έχουν κοινά στοιχεία σε έναν κινητήρα κάνει μεγάλα πράγματα για εμάς».

Ωστόσο, πρόσθεσε, «ξέραμε ότι ήταν σκληρή… δουλειά. Είμαστε ακόμα δεσμευμένοι να το κάνουμε».

Ο πρόεδρος της Sikorsky, Paul Lemmo, δήλωσε στο Defense News σε μια συνέντευξη στην AAAA ότι η εταιρεία είναι στην ώρα της και έτοιμη για το Black Hawk να παραλάβει τον κινητήρα ITEP και είπε ότι ο Στρατός αναμένεται να παραδώσει κινητήρες για το αεροσκάφος στα μέσα του επόμενου έτους. .

Διαβάστε  25 Mar 1821 – Historic Revolution of 1821! The spark of freedom has

«Τα πρωτότυπα FARA και για τους δύο ανταγωνιστές είναι η προτεραιότητα», για το ITEP, είπε ο Lemmo, «Το Black Hawk είναι η δεύτερη προτεραιότητα και έτσι είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Είναι κάπως ο ακρογωνιαίος λίθος αυτού που βλέπουμε για τον εκσυγχρονισμό του Black Hawk».

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η αύξηση ισχύος κατά 50% του T901 θα αποκαταστήσει την απόδοση του αεροσκάφους και η βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 25% μειώνει τη χρήση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα. Ο κινητήρας αναμένεται επίσης να έχει πιο ανθεκτικά εξαρτήματα, τα οποία θα μειώσουν το κόστος του κύκλου ζωής.

Υπάρχει ακόμα ελπίδα ότι ο στρατός θα μπορούσε να αναπληρώσει κάποιο χαμένο χρόνο στο πρόγραμμα, πρόσθεσε ο Barrie. Προηγουμένως, «δεν είχαμε καμία καθυστέρηση στο πρόγραμμά μας και αυτός δεν είναι τρόπος να διαχειριστούμε ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα», είπε. «Έτσι το χρονοδιάγραμμα… έχει επαρκές περιθώριο… αναγνωρίζοντας ότι είναι ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα και αναμφίβολα θα υπάρχει πρόσθετος κίνδυνος».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.