Τα ύδατα της Μέσης Ανατολής προκαλούν τα μη επανδρωμένα σκάφη, λέει ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ

ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα — Λειτουργικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις στο νερά της Μέσης Ανατολής εμποδίζουν τον ρυθμό της καινοτομίας γύρω από τα μη επανδρωμένα σκάφη επιφανείας, σύμφωνα με τον αρχηγό της Κεντρικής Διοίκησης των Ναυτικών Δυνάμεων των ΗΠΑ.

«Βγάζετε τα πράγματα έξω, φαίνονται καλά σε ένα PowerPoint, φαίνονται καλά όταν δοκιμάζονται στη μέση της Αμερικής», είπε ο Αντιναύαρχος Μπραντ Κούπερ κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σε πάνελ στο συνέδριο UMEX στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα τον Ιανουάριο. 22. «Αλλά όταν τα βγάζετε στη Μέση Ανατολή και τα βάζετε να λειτουργούν στα πραγματικά νερά με τη ζέστη και την άμμο, μερικά δεν λειτουργούν το ίδιο καλά».

Η περιοχή της Μέσης Ανατολής φιλοξενεί πολλά σημαντικά θαλάσσια περάσματα και ναυτιλιακές λωρίδες, καθεμία από τις οποίες έχει τα δικά της χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν την πλοήγηση ενός μη επανδρωμένου σκάφους δύσκολη.

Το στενό του Ορμούζ, που συνδέει τον Περσικό Κόλπο με τον Κόλπο του Ομάν, για παράδειγμα, είναι γνωστό ότι έχει σχετικά κακή ορατότητα όλο το χρόνο λόγω της σκόνης και της ομίχλης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει το εύρος όρασης για ένα USV κατά τη διάρκεια της επιτήρησης.

Η Ερυθρά Θάλασσα, που αγγίζει τη Σαουδική Αραβία και την Αίγυπτο, χαρακτηρίζεται από το μεγάλο μήκος της, περίπου 1.400 μίλια. εξαιρετικά ρηχά νερά, όπου περίπου το 40% τους είναι λιγότερο από 100 μέτρα βάθος· και τις δραστηριότητές της ως ζωτικής σημασίας εμπορικό δρόμο.

Ο Cooper περιέγραψε μια πρόσφατη προσπάθεια προμήθειας που αναζητά USV που μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε τέτοιες συνθήκες.

«Με τη μονάδα Defense Innovation Unit στη Silicon Valley, ουσιαστικά είπαμε: «Αναζητούμε ό,τι καλύτερο μπορεί να παράγει ο κόσμος από USV και [artificial intelligence] και τις εφαρμογές τους στην ευαισθητοποίηση του θαλάσσιου τομέα», είπε. «Χρειάστηκαν περίπου εννέα ημέρες [after solicitation went out] για να έρθουν 107 εταιρείες με εισροή».

Διαβάστε  Ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ προτρέπει την Ομάδα Επαφής της Ουκρανίας να παράσχει αεράμυνα

Η DIU μείωσε αυτό σε περίπου 15 εταιρείες, πρόσθεσε. «Τους φέραμε στη συνέχεια εδώ στην περιοχή και τους βάλαμε να λειτουργήσουν στο περιβάλλον όπου θα εξυπηρετούσαν τελικά τα συστήματα. Και κατά τη διάρκεια αυτού, αναγνωρίσαμε ότι πιθανότατα θα επιλέγαμε νικητές και ηττημένους».

Από αυτές τις δοκιμές, οι 15 εταιρείες μειώθηκαν «πολύ γρήγορα» σε επτά ή οκτώ, είπε ο Cooper.

«Θα δείτε πολλές καλές ιδέες στην πειραματική φάση, αλλά μετά τις παρουσιάζετε σε μια μεγαλύτερη δύναμη και μερικές από αυτές καταλήγουν να πεθαίνουν επειδή δεν έχουν τη δύναμη ενός συστήματος απόκτησης παλαιού τύπου», δήλωσε ο Daniel Baltrusaitis. κοσμήτορας του Κολλεγίου Εθνικής Άμυνας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, είπε κατά τη διάρκεια του πάνελ.

Η Holli Foster, επικεφαλής τεχνολογίας στην Task Force 59, εντόπισε μια άλλη δυσκολία. Αυτή η μονάδα που έχει αναπτυχθεί στις ΗΠΑ βρίσκεται στο Μπαχρέιν και χρησιμεύει ως βάση δοκιμών για καινοτομίες μη επανδρωμένων και τεχνητής νοημοσύνης.

«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι η εφαρμογή της προσέγγισής μας συστημάτων συστημάτων σε ένα περίπλοκο περιβάλλον», είπε. “Η περιοχή ευθύνης του πέμπτου στόλου δεν είναι σαν τα περιβάλλοντα δοκιμών που έχουμε στην πολιτεία – το περιβάλλον του εργαστηρίου μάχης μπορεί γρήγορα να αποδείξει ή να διαψεύσει τις ικανότητες.”

Αυτό δεν αφορά μόνο τα μη επανδρωμένα συστήματα, πρόσθεσε, «αλλά περιλαμβάνει επίσης την υποδομή επικοινωνιών, την ενοποίηση των ροών δεδομένων και τη διαλειτουργικότητα με επανδρωμένα στοιχεία».

Άλλοι ειδικοί σημείωσαν ότι η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσονται οι νέες αυτόνομες δυνατότητες έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις περισσότερες εθνικές διαδικασίες απόκτησης, γεγονός που μπορεί να περιπλέξει περαιτέρω την ενσωμάτωσή τους με κληρονομικές πλατφόρμες σε στρατιωτικές επιχειρήσεις.

Διαβάστε  Τι είναι η Λωρίδα της Γάζας; Τι πρέπει να γνωρίζετε για το έδαφος στο επίκεντρο του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς

Η Elisabeth Gosselin-Malo είναι ανταποκρίτρια Ευρώπης του Defense News. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τις στρατιωτικές προμήθειες και τη διεθνή ασφάλεια, και ειδικεύεται στην αναφορά στον τομέα της αεροπορίας. Η έδρα της είναι στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.