Τα ύδατα της Μέσης Ανατολής προκαλούν τα μη επανδρωμένα σκάφη, λέει ο Cooper της USNAVCENT

Αμπού Ντάμπι — Ο ρυθμός της καινοτομίας γύρω από τα μη επανδρωμένα πλοία επιφανείας παρεμποδίζεται από τις επιχειρησιακές και περιβαλλοντικές προκλήσεις που παρουσιάζουν τα ύδατα στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με τον αρχηγό της Κεντρικής Διοίκησης Ναυτικών Δυνάμεων των ΗΠΑ.

“Βγάζετε τα πράγματα έξω, φαίνονται καλά σε ένα powerpoint, φαίνονται καλά όταν δοκιμάζονται πίσω στη μέση της Αμερικής”, είπε ο αντιναύαρχος Brad Cooper, ο διοικητής του USNAVCENT, κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στη διάσκεψη UMEX στο Άμπου Ντάμπι. στις 22 Ιαν.

Η περιοχή της Μέσης Ανατολής φιλοξενεί μια σειρά από σημαντικά θαλάσσια περάσματα και θαλάσσιες λωρίδες, καθεμία από τις οποίες έχει τα δικά της χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν την πλοήγηση ενός μη επανδρωμένου σκάφους δύσκολη.

Το στενό του Ορμούζ, που συνδέει τον Περσικό Κόλπο με τον Κόλπο του Ομάν, για παράδειγμα, είναι γνωστό ότι έχει σχετικά κακή ορατότητα όλο το χρόνο λόγω της σκόνης και της ομίχλης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει το εύρος όρασης ενός USV κατά την εκτέλεση μιας αποστολής επιτήρησης.

Η Ερυθρά Θάλασσα, η οποία αγγίζει τη Σαουδική Αραβία και την Αίγυπτο, χαρακτηρίζεται από το μεγάλο της μήκος των 2.250 χιλιομέτρων (1.400 μίλια), τα εξαιρετικά ρηχά νερά, όπου περίπου το 40% της είναι λιγότερο από 100 μέτρα βάθος, και η επιχείρησή της ως ζωτικής σημασίας εμπορική οδός .

Ο Cooper περιέγραψε μια πρόσφατη προσπάθεια προμήθειας που αναζητά USV που μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε τέτοιες συνθήκες.

«Με τη μονάδα Defense Innovation Unit στη Silicon Valley, ουσιαστικά είπαμε ότι αναζητούμε ό,τι καλύτερο μπορεί να παράγει ο κόσμος από USVs και AI και τις εφαρμογές τους στην ευαισθητοποίηση του θαλάσσιου τομέα», είπε. «Χρειάστηκαν περίπου εννέα ημέρες [after sollicitation went out] για να έρθουν 107 εταιρείες με εισροή».

Διαβάστε  Παρακολουθήστε ζωντανά: Ο Πρόεδρος Μπάιντεν απευθύνεται στον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς καθώς οι μάχες συνεχίζονται

«Η DIU μείωσε αυτό σε περίπου 15 εταιρείες, είπε. «Τους φέραμε στη συνέχεια εδώ στην περιοχή και τους βάλαμε να λειτουργούν στο περιβάλλον όπου τελικά θα εξυπηρετούσαν τα συστήματα και κατά τη διάρκεια αυτού, αναγνωρίσαμε ότι πιθανότατα θα επιλέγαμε νικητές και ηττημένους».

Από αυτές τις δοκιμές, οι αρχικές 15 εταιρείες που επιλέχθηκαν «πολύ γρήγορα» μειώθηκαν σε επτά ή οκτώ, Cooper είπε.

«Θα δείτε πολλές καλές έννοιες στην πειραματική φάση, αλλά μετά τις παρουσιάζετε σε μια μεγαλύτερη δύναμη και μερικές από αυτές καταλήγουν να πεθαίνουν επειδή δεν έχουν τη δύναμη ενός συστήματος απόκτησης κληρονομιάς», δήλωσε ο Daniel Baltrusaitis. , κοσμήτορας του Κολλεγίου Εθνικής Άμυνας στα ΗΑΕ, είπε κατά τη διάρκεια της επιτροπής.

Μια άλλη δυσκολία εντοπίστηκε από τον Holli Foster, επικεφαλής τεχνολογίας στο Task Force 59, μια μονάδα που αναπτύσσεται στις ΗΠΑ που σταθμεύει στο Μπαχρέιν και χρησιμεύει ως βάση δοκιμών για καινοτομίες μη επανδρωμένων και τεχνητής νοημοσύνης.

«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι η εφαρμογή της προσέγγισής μας συστημάτων συστημάτων σε ένα περίπλοκο περιβάλλον», είπε. Η περιοχή ευθύνης του πέμπτου στόλου δεν μοιάζει με τα περιβάλλοντα δοκιμών που έχουμε στην πολιτεία – το περιβάλλον του εργαστηρίου μάχης μας μπορεί γρήγορα να αποδείξει ή να απορρίψει τις ικανότητες», είπε σε ένα email στο Defense News.

Αυτό δεν αφορά μόνο τα ίδια τα μη επανδρωμένα συστήματα, πρόσθεσε, «αλλά περιλαμβάνει επίσης την υποδομή επικοινωνιών, την ενοποίηση των ροών δεδομένων και τη διαλειτουργικότητα με επανδρωμένα στοιχεία».

Άλλοι ειδικοί σημείωσαν ότι η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσονται οι νέες αυτόνομες δυνατότητες έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις περισσότερες εθνικές διαδικασίες απόκτησης, γεγονός που μπορεί να περιπλέξει περαιτέρω την ενσωμάτωσή τους με παλαιού τύπου πλατφόρμες σε στρατιωτικές επιχειρήσεις.

Διαβάστε  Στρατιωτικές εκπομπές: Παγκόσμια αμυντική τεχνολογία 144

Η Elisabeth Gosselin-Malo είναι ανταποκρίτρια Ευρώπης του Defense News. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τις στρατιωτικές προμήθειες και τη διεθνή ασφάλεια, και ειδικεύεται στην αναφορά στον τομέα της αεροπορίας. Η έδρα της είναι στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.