Το Ναυτικό αναφέρει επιτυχείς δοκιμές του νεότερου ραντάρ πλοίου

ARLINGTON, Va. — Το νεότερο ραντάρ πλοίου του Πολεμικού Ναυτικού εντόπισε στόχους που τα παλαιότερα ραντάρ δεν μπορούν κατά τη διάρκεια δύο πρόσφατων δοκιμών, σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Υπεύθυνο του Προγράμματος για Ολοκληρωμένα Συστήματα Πολέμου.

Ο υποναύαρχος Seiko Okano είπε στο Defense News σε μια συνέντευξη του Δεκεμβρίου ότι το Πολεμικό Ναυτικό έμαθε πολλά από αυτά τα μεγάλα δοκιμαστικά γεγονότα – την πρώτη δοκιμή ζωντανών πυρών στη θάλασσα τον Σεπτέμβριο και μια δοκιμαστική εκδήλωση αεροπορικής επιδρομής τον Δεκέμβριο – στο Flight III Arleigh Burke -καταστροφέας κλάσης Jack H. Lucas.

Το ραντάρ AN/SPY-6 της Raytheon «απέδωσε όπως περιμέναμε, κάτι που είναι υπέροχο», είπε, αποκαλώντας επανειλημμένα την απόδοσή του «φανταστική».

Το νέο ραντάρ εναέριας και πυραυλικής άμυνας χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως σε μια σειρά δοκιμών στη ξηρά και είχε κάποιο χρόνο λειτουργίας στη θάλασσα κατά τις προηγούμενες θαλάσσιες δοκιμές του Τζακ Λούκας. Αυτό το έργο κορυφώθηκε στην εκδήλωση τον Σεπτέμβριο, όπου το αντιτορπιλικό εντόπισε έναν στόχο με το SPY-6 και στη συνέχεια τον κατέρριψε με ένα Standard Missile-2.

Ο Μάικ Μιλς, ανώτερος διευθυντής προγραμμάτων ναυτικών ραντάρ της Raytheon, είπε ότι ο Τζακ Λούκας θα ταξιδέψει τις επόμενες εβδομάδες στη Χαβάη, όπου θα συνεχίσει να δοκιμάζει το νέο του ραντάρ πριν από την προγραμματισμένη δήλωση της αρχικής επιχειρησιακής ικανότητας τον Αύγουστο.

Ο Okano σημείωσε ότι το ραντάρ είχε δει μόνο περίπου 30 ημέρες δοκιμών στη θάλασσα τη στιγμή της συνέντευξης. Το Ναυτικό και η Raytheon θα συνεχίσουν να μαθαίνουν για το τι μπορεί να ανιχνεύσει το ραντάρ κατά την επερχόμενη περίοδο δοκιμών ανάπτυξης.

Διαβάστε  Σήμα: Σημείο ελέγχου ασφαλείας σημειώνει καθαρή ζημία 396 εκατομμυρίων δολαρίων στα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου της Leidos

«Κάθε φορά που βγάζεις ένα ραντάρ στη θάλασσα, απλώς την βάζεις στο ρυθμό [and] συντονισμός του ραντάρ. Το ρυθμίζετε για τα περιβάλλοντα: ένα σωρό ακαταστασία ή ατμοσφαιρική ή οτιδήποτε άλλο – προσαρμόζετε την ευαισθησία του ραντάρ επειδή έχετε ένα πολύ ευαίσθητο όργανο» που μπορεί να μαζεύει περισσότερα από τους ναυτικούς στο πλοίο πρέπει να δούμε, πρόσθεσε.

Ενημέρωση μιας οικογένειας συστημάτων

Το SPY-6 είναι μια οικογένεια ραντάρ. Τα αντιτορπιλικά Flight III σχεδιάστηκαν γύρω από το να διαθέτουν το ραντάρ αέρος και πυραυλικής άμυνας SPY-6(V)1, το οποίο είναι το μεγαλύτερο και πιο ικανό ραντάρ της οικογένειας.

Το SPY-6(V)2 είναι ένα μικρότερο περιστρεφόμενο ραντάρ εταιρικής εναέριας επιτήρησης που θα επιβιβάζεται σε αμφίβια πλοία και στα αεροπλανοφόρα κλάσης Nimitz. Το πρώτο ραντάρ (V)2 είναι ήδη εγκατεστημένο στην αποβάθρα μεταφοράς αμφίβιων μεταφορών κατηγορίας San Antonio Richard M. McCool Jr., το οποίο χρησιμοποίησε το ραντάρ στη θάλασσα κατά τις πρόσφατες δοκιμές του κατασκευαστή.

Το (V)3 είναι ένα σταθερό ραντάρ επιχειρησιακής επιτήρησης που θα επιβιβάζεται σε φρεγάτες και αεροπλανοφόρα κλάσης Ford. Το πρώτο έχει ήδη εγκατασταθεί στο νέο αερομεταφορέα John F. Kennedy, το οποίο βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή. Η Raytheon θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση του ραντάρ αυτή την άνοιξη, είπε ο Mills.

Το (V)4 είναι ένα μικρότερο ραντάρ εναέριας και πυραυλικής άμυνας που τοποθετείται εκ νέου σε αντιτορπιλικά Flight IIA Arleigh Burke μέσω ενός προγράμματος αναβάθμισης που ονομάζεται DDG Mod 2.0.

Το πρώτο αντιτορπιλικό που πέρασε από αυτό το πρόγραμμα, το Pinckney, έλαβε το σύστημα Surface Electronic Warfare Improvement Program Block III σε μια πρόσφατη διαθεσιμότητα ναυπηγείου στο ναυπηγείο General Dynamics NASSCO στο Σαν Ντιέγκο. Μετά από περισσότερες δοκιμές και ανάπτυξη, το πλοίο θα επιστρέψει για να λάβει το SPY-6(V)4 σε δεύτερη διαθεσιμότητα. Ο Mills είπε ότι αυτό πιθανότατα θα συμβεί στα τέλη του 2026.

Διαβάστε  Ο Kitz εξετάζει το εμπορικό λογισμικό για τον συντονισμό της δύναμης πυρός του αμερικανικού στρατού

Τελικά, τα πλοία Flight IIA θα λάβουν τόσο το ραντάρ όσο και το πακέτο ηλεκτρονικού πολέμου στην ίδια περίοδο δύο ετών, είπε ο διευθυντής προγράμματος DDG Mod 2.0, Capt. Tim Moore, σε μια παρουσίαση στο ετήσιο συνέδριο του Surface Navy Association τον Ιανουάριο.

Ο Μιλς είπε ότι τα μαθήματα που αντλήθηκαν από τον Τζακ Λούκας – συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών του Ναυτικού και της Raytheon να τελειοποιήσουν το ραντάρ και να τροποποιήσουν το λογισμικό του – θα ισχύουν και για τις άλλες παραλλαγές. Όταν οι Richard McCool και John F. Kennedy ξεκινούν τις δοκιμές τους στη θάλασσα, είπε, τα ραντάρ θα πρέπει να απαιτούν λιγότερη ρύθμιση.

Ο διευθυντής προγράμματος του Navy SPY-6 Capt. Jesse Mink είπε σε μια ξεχωριστή παρουσίαση στο συνέδριο ότι «η ιδέα είναι ότι συνεχίζουμε να μαθαίνουμε κάθε φορά που ένα πλοίο πηγαίνει στη θάλασσα, κάθε δοκιμή που συμβαίνει — ίσως δεν είναι στην ίδια κατηγορία πλοίου. ίσως δεν είναι η ίδια έκδοση, αλλά αυτός ο κωδικός θα επαναχρησιμοποιηθεί, ώστε να μην χρειαστεί να τον δοκιμάσουμε ξανά.”

Από την πλευρά της παραγωγής, η Okano είπε ότι η βαριά αυτοματοποιημένη μονάδα παραγωγής της Raytheon δημιουργεί ραντάρ, έτσι ώστε «τα έχουμε τώρα στοιβαγμένα σε αποθήκες».

Ο Mills είπε ότι η εταιρεία έχει σχεδόν ολοκληρώσει το έργο που ανατέθηκε στην πρώτη σύμβαση αρχικής παραγωγής χαμηλής τιμής που υπογράφηκε το 2017.

Διαβάστε  Το Κογκρέσο κλείνει τη συμφωνία για μερικό προϋπολογισμό πριν από την προθεσμία τερματισμού λειτουργίας

Το 2022 και το 2023, το Πολεμικό Ναυτικό ανέθεσε στη Raytheon επιλογές συμβάσεων παραγωγής και συντήρησης υλικού – ουσιαστικά ένα συμβόλαιο παραγωγής πλήρους ρυθμού, αλλά δεν ονομάστηκε επίσημα έτσι έως ότου το ραντάρ φτάσει στην αρχική επιχειρησιακή ικανότητα, είπε ο Mills. Είπε ότι αναμένει την επόμενη τους επόμενους μήνες και στη συνέχεια μια τελική επιλογή τον Μάρτιο του 2025, πριν από ένα συμβόλαιο παραγωγής πλήρους τιμής στις αρχές του 2026 που θα επιτρέψει τη συνεχή παραγωγή.

Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.