Το ναυτικό των ΗΠΑ και οι πεζοναύτες πιέζουν να κάνουν την εικονική εκπαίδευση πιο πραγματική

NORFOLK, Va. — Οι ηγέτες του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ πιέζουν να κάνουν τα Ζωντανά, Εικονικά και Εποικοδομητικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα πιο ρεαλιστικά επειδή, λένε, διακυβεύονται ζωές.

Οι υπηρεσίες διαθέτουν ήδη συστήματα εκπαίδευσης LVC που υπερβαίνουν τους βασικούς προσομοιωτές για έναν μόνο πιλότο ή πεζικό και συνδέονται ναύτες και πεζοναύτες σε διαφορετικά εκπαιδευτικά κέντρα και πλοία. Αυτό τους επιτρέπει να δουν μια περίπλοκη εικόνα των δυνάμεων των ΗΠΑ και των αντίπαλων δυνάμεων, μερικές από τις οποίες είναι πραγματικές και άλλες από τις οποίες προσομοιώνονται.

Τώρα προσπαθούν να επιταχύνουν την ενσωμάτωση περισσότερων συστημάτων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον LVC. Το Ναυτικό και οι Πεζοναύτες λένε ότι έχουν τη βασική ραχοκοκαλιά στη θέση τους, με ορισμένες πλατφόρμες και συστήματα πλήρως ενσωματωμένα σε αυτό το δίκτυο. Χρειάζονται όμως περαιτέρω ενσωμάτωση, επομένως ολόκληρη η ναυτική δύναμη και όλα τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της μπορούν να εκπαιδευτούν σε αυτό το περιβάλλον LVC.

«Πρέπει να είμαστε σε θέση να συνδέσουμε τα πλοία που εκπαιδεύονται στα ανοιχτά της Ανατολικής Ακτής με μια άσκηση που διεξάγεται στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας με κάτι μη επανδρωμένο που συμβαίνει στον 5ο Στόλο στο Μπαχρέιν με κάποια μονάδα πεζοναυτών που πετά F-35 στο Twentynin Palms », Διοικητής του Σώματος Πεζοναυτών Στρατηγός Ντέιβιντ Μπέργκερ είπε αυτόν τον μήνα στο ετήσιο συνέδριο Sea Air Space του Navy League στο Μέριλαντ.

«Πρέπει να τα συνδέσουμε όλα αυτά μεταξύ τους, έτσι ώστε το εικονικό, ζωντανό, εποικοδομητικό, όλες οι πτυχές του να είναι όλα υφασμένα μαζί», είπε. «Έτσι παίρνουμε [training] σε άλλο επίπεδο — και κατευθυνόμαστε προς τα εκεί, αλλά πρέπει να κρατήσουμε τους πόρους πίσω από αυτό, διαφορετικά θα πέσει και δεν μπορούμε να το αφήσουμε να συμβεί».

Σε ένα ξεχωριστό πάνελ στο συνέδριο, ο αντιναύαρχος Scott Conn, ο αναπληρωτής αρχηγός ναυτικών επιχειρήσεων για τις απαιτήσεις και τις δυνατότητες πολεμικής μάχης, εξήγησε γιατί ήταν τόσο σημαντικό να τεθούν τα αεροσκάφη, τα πλοία επιφανείας, τα υποβρύχια, οι δυνατότητες στον κυβερνοχώρο και πολλά άλλα στη συνδεδεμένη εκπαίδευση LVC σενάρια.

Διαβάστε  Ο Σάκο κερδίζει το συμβόλαιο για την προμήθεια τυφεκίων TRG M10 για τον Φινλανδικό Στρατό

Το περιβάλλον εκπαίδευσης LVC επιτρέπει στους ναυτικούς «να μπορούν να δουν σενάρια που δεν μπορούσατε να τους δείξετε πριν, να μπορούν να δουν πράγματα στην εκπαίδευση πριν τα δουν στη μάχη», είπε. «Επειδή όταν βλέπεις κάτι για πρώτη φορά, σταματάς και όταν σταματάς στη μάχη, οι άνθρωποι πεθαίνουν».

Ο Κον είπε στο Defense News ότι τα σύγχρονα αεροσκάφη και τα όπλα μπορούν να πετάξουν περισσότερο από την περιοχή ορισμένων από τα μεγαλύτερα πεδία εκπαίδευσης. Επίσης, υπάρχουν ορισμένες τακτικές που το Ναυτικό μπορεί να μην θέλει να ασκήσει στην πραγματική ζωή λόγω ανησυχιών για κατασκοπεία, και υπάρχουν ορισμένα όπλα που θα έρθουν σε σύγκρουση ή θα θέσουν σε κίνδυνο την εμπορική εναέρια κυκλοφορία και τις επικοινωνίες, καθιστώντας το LVC τον μόνο τρόπο να τα εξασκήσεις πριν από τη μάχη.

Υστερεί

Η αεροπορική κοινότητα υστερεί σε σχέση με τις αντίστοιχες των πλοίων επιφανείας στο να μπορεί να αξιοποιήσει το περιβάλλον με δίχτυ LVC, σύμφωνα με τον Ναύαρχο Daryl Caudle, επικεφαλής της Διοίκησης των Δυνάμεων του Στόλου των ΗΠΑ.

Δεν υπάρχει φως της ημέρας μεταξύ του Conn στο Πεντάγωνο και του ίδιου στην αναγνώριση της σημασίας αυτών των επενδύσεων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον LVC, είπε, αλλά η απόκτηση της σωστής τεχνολογίας μπορεί να είναι πολύ δύσκολη.

«Έχουμε κάνει πολλά για να μπορέσουμε να ενσωματώσουμε τις εκπαιδευτικές μας απαιτήσεις στα πλοία και τα αεροπορικά και εκπαιδευτικά κέντρα μέσω της σειράς τεχνολογιών LVC, όπου μπορούμε να προσομοιώσουμε τις μπλε δυνάμεις μας, τις κόκκινες δυνάμεις μας, να εξασκήσουμε τις έννοιές μας των επιχειρήσεων [without showing] οι αντίπαλοί μας ή οι πιθανοί αντίπαλοι όλα όσα κάνω», είπε ο Caudle στο Defense News σε μια συνέντευξη στις 30 Μαρτίου στο γραφείο του στο Norfolk. «Επίσης, μου επιτρέπει να δοκιμάζω πραγματικά πράγματα που δεν μπορώ να κάνω ζωντανά: δεν μπορώ να πυροβολήσω αντίπαλα όπλα εναντίον μου και να εμφανιστούν στις οθόνες που θέλω οι χειριστές να μπορούν να διαγνώσουν, να βρουν, να διορθώσουν, να παρακολουθήσουν και να εμπλακούν. να το αφαιρέσουν για να προστατεύσουν μονάδες υψηλής αξίας ή τους εαυτούς τους».

«Είμαστε πολύ ώριμοι στο πλοίο. Είμαστε πολύ ώριμοι ως προς το κέντρο εκπαίδευσης», είπε. «Δεν είμαι τόσο μακριά από τις γραμμές στον αεροπορικό χώρο», που σημαίνει ότι οι πιλότοι δεν μπορούν να ενταχθούν πλήρως σε εκδηλώσεις εκπαίδευσης μεγαλύτερου στόλου στο εκπαιδευτικό περιβάλλον LVC.

«Τώρα, η αεροπορία έχει πολλούς τρόπους για να κάνει συνθετική εκπαίδευση», είπε ο Conn. “Απλώς δεν είναι ολοκληρωμένη συνθετική εκπαίδευση.”

Για παράδειγμα, ενώ τα πλοία σε μια ομάδα κρούσης αερομεταφορέα μπορούν όλα να έχουν σενάρια εκπαίδευσης LVC στα συστήματα μάχης τους — επιτρέποντας στο πλοίο να βλέπει τόσο πραγματικά όσο και προσομοιωμένα αεροσκάφη και πυραύλους στον εναέριο χώρο τους και να κάνει πρόβα αμυντικών τακτικών ενώ βρίσκεται στη θάλασσα — το αεροσκάφος στην Η αεροπορική πτέρυγα του μεταφορέα δεν μπορεί να δει τις ίδιες προσομοιωμένες απειλές μέσα στα πιλοτήρια τους.

«Αν βγεις στο [Naval Air Station Fallon, Nevada], κάνουν τέτοια πράγματα όλη την ώρα. Αν κατεβείτε στο [Naval Air Station Jacksonville, Florida], μπορούν να το κάνουν και αυτό», είπε ο Caudle. «Προσπαθώ να το ενσωματώσω πιο στενά και στη συνέχεια να βεβαιωθώ πραγματικά ότι τα οπλικά συστήματα υψηλής τεχνολογίας που έρχονται στο διαδίκτυο, όπως το F-35, ενσωματώνονται στην πραγματική επιχείρηση LVC».

Η κοινότητα του IW αγωνίζεται επίσης να αξιοποιήσει αυτό το ευρύτερο εκπαιδευτικό περιβάλλον LVC, είπε ο Αντιναύαρχος Kelly Aeschbach, διοικητής των Ναυτικών Δυνάμεων Πληροφοριών, στη ναυτική διάσκεψη WEST τον Φεβρουάριο στο Σαν Ντιέγκο.

Διαβάστε  Συνέντευξη με την Keela Tactical: τρεις δεκαετίες προστασίας του στρατιωτικού προσωπικού

Είπε ότι υπάρχουν δύο βασικά προβλήματα για την κοινότητα της IW: ήταν δύσκολο για τους μηχανικούς να πάρουν τα οπλικά τους συστήματα και να τα ενσωματώσουν στο περιβάλλον LVC ή αλλιώς να αναπαράγουν τα αποτελέσματα των όπλων με ακρίβεια, είπε. και το Πολεμικό Ναυτικό πρέπει να μεταφέρει τη διαβαθμισμένη εκπαίδευσή του σε επίπεδο Άκρως Απόρρητων/Ευαίσθητων Διαμερισμάτων Πληροφοριών, ώστε «να μπορούμε πραγματικά να μεγιστοποιήσουμε την παρουσίαση της απειλής και να κάνουμε τα πάντα πολύ πιο ρεαλιστικά για όλους».

Ο Aeschbach είπε στους δημοσιογράφους στη διάσκεψη ότι, όσον αφορά το θέμα της ταξινόμησης, το Πολεμικό Ναυτικό σημείωσε πρόοδο πέρυσι στην αντιμετώπιση των «γραφειοκρατικών» προκλήσεων της λήψης εγκρίσεων για λειτουργία σε επίπεδο TS/SCI σε συστήματα LVC. Στη δημοσιονομική του 2025, είπε, το Πολεμικό Ναυτικό θέλει να δοκιμάσει μια εκδήλωση εκπαίδευσης LVC σε ένα πλοίο στη θάλασσα σε αυτό το επίπεδο ταξινόμησης — κάτι που είναι σημαντικό επειδή, είπε, σε μυστικό επίπεδο «δεν έχουμε πραγματικά μεγάλη εκπροσώπηση όσον αφορά ικανότητα πληροφοριακού πολέμου».

Σχετικά με τις μηχανικές προκλήσεις, ο Aeschbach είπε στους δημοσιογράφους ότι πέρυσι η κοινότητα της IW έτρεξε επτά ή οκτώ πιλοτικά προγράμματα για να φέρει τα υπάρχοντα συστήματα, όπως η σουίτα ηλεκτρονικού πολέμου στο πλοίο AN/SLQ-32 και τα Ships Signal Exploitation Equipment Increments E και F στο εκπαιδευτικό περιβάλλον LVC.

«Υπήρξαν προκλήσεις που λειτουργούσαν αντίστροφα στις υπάρχουσες δυνατότητες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τις συνδέετε ή αναπαράγετε αυτό που κάνουν ανεξάρτητα, έτσι είναι σαν να τις χρησιμοποιείτε πραγματικά όταν βρίσκεστε στο [LVC] σύστημα», είπε. «Μερικά από αυτά είναι απλά και μερικά αποδεικνύονται προκλητικά για τους μηχανικούς».

Η κοινότητα του IW έκρινε ότι χρειαζόταν περισσότερο χρόνο μεταξύ των γεγονότων για να επιτρέψει αυτήν την αντιμετώπιση προβλημάτων μηχανικής, «και έτσι έχουμε ένα λιγότερο επιθετικό πρόγραμμα φέτος το επόμενο έτος, το οποίο παρέχει περισσότερο χρόνο για τον βρόχο ανατροφοδότησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αναλαμβάνουν ορισμένα από τα μηχανικά πράγματα. κάτω, και μετά περνάμε στον επόμενο πιλότο», είπε ο Aeschbach.

Ο δημοσιογράφος του C4ISRNET Colin Demarest συνέβαλε σε αυτήν την αναφορά.

Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.