Το σώμα θα ενημερώσει την εκπαίδευση για νέα αμφίβια οχήματα μετά από ατυχήματα

Το Σώμα Πεζοναυτών εκπαιδεύει Πεζοναύτες στις διαφορές μεταξύ του αμφίβιου οχήματος μάχης και του προκατόχου του, μετά από μια σειρά εκπαιδευτικών ατυχημάτων που ο κορυφαίος πεζοναύτης αποδόθηκε σε «ελλείψεις εκπαίδευσης».

Τουλάχιστον τρεις αμφίβια οχήματα μάχης έχουν αναποδογυρίσει σε ατυχήματα εκπαίδευσης που δεν προκάλεσαν τραυματισμούς, αλλά οδήγησαν σε προσωρινούς περιορισμούς στις λειτουργίες των οχημάτων σε συνθήκες δύσκολων κυμάτων.

Ο στρατηγός David Berger, διοικητής των Πεζοναυτών, είπε στους γερουσιαστές τον Μάρτιο ότι οι χειριστές οχημάτων απαιτούσαν ενημερωμένη εκπαίδευση για το «νέο και πιο εξελιγμένο όχημα», το οποίο αντικατέστησε το παλιό αμφίβιο επιθετικό όχημα.

Μια νέα μονάδα εκπαίδευσης μετάβασης εντός του σχολείου που νομισματοκοπεί χειριστές αμφίβιων οχημάτων έχει επιφορτιστεί με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, ανακοίνωσε το Σώμα Πεζοναυτών μέσω δελτίο τύπου την Τετάρτη.

«Η μονάδα εκπαίδευσης μετάβασης αποτελείται από πεζοναύτες διαφόρων (στρατιωτικών επαγγελματικών ειδικοτήτων), που περιλαμβάνει αεροπόρους, άτομα πληρώματος ελαφρών τεθωρακισμένων οχημάτων, μέλη πληρώματος AAV και άλλους, για να διασφαλιστεί ότι οι νέοι πεζοναύτες μας για αμφίβια οχήματα μάχης λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή στοχευμένη εκπαίδευση για το νέο τους όχημα », είπε ο στρατηγός Έρικ Σμιθ, ο βοηθός διοικητής, στους Marine Corps Times την Τετάρτη.

Το αμφίβιο όχημα μάχης, κατασκευασμένο από την BAE Systems, σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το αμφίβιο όχημα επίθεσης, το οποίο ήταν σε υπηρεσία από τη δεκαετία του 1970.

Όπως και ο προκάτοχός του, το αμφίβιο όχημα μάχης είναι ένας σύνδεσμος πλοίου-ακτής που μπορεί να μεταφέρει πεζοναύτες στο νερό και να τους μετακινεί στην ξηρά. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το νέο, βαρύτερο όχημα είναι τροχοφόρο και όχι ερπυστριοφόρο και έχει κύτος σε σχήμα V για να μονώνει τα μέλη του πληρώματος από εκρήξεις κάτω από το αμάξωμα.

Τα δύο οχήματα έχουν επίσης διαφορετικά εσωτερικά συστήματα διεύθυνσης και έλικας, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των πεζοναυτών, πλοίαρχο Ryan Bruce. Λόγω των πολλών σχεδιαστικών διαφορών, «τα οχήματα συμπεριφέρονται διαφορετικά στη ζώνη του σερφ», είπε σε μια δήλωση που απεστάλη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους Marine Corps Times.

Διαβάστε  Πώς το AI, το ML και η παρατηρησιμότητα μπορούν να μεταμορφώσουν την κυριαρχία των πληροφοριών του SOCOM

«Το AAV και το ACV είναι θεμελιωδώς διαφορετικά μεταξύ τους», είπε ο Bruce.

Όπως και με την εφαρμογή οποιουδήποτε νέου συστήματος, θα χρειαστεί χρόνος για την οικοδόμηση εμπειρίας και εξειδίκευσης με την πλατφόρμα», είπε. «Οι αμφίβιες επιχειρήσεις είναι εγγενώς πολύπλοκες και καθώς λειτουργούμε και εκπαιδεύουμε με την πλατφόρμα μαθαίνουμε και βελτιώνουμε πάντα τις βέλτιστες πρακτικές και διαδικασίες».

Η μονάδα εκπαίδευσης μετάβασης, που αποτελείται από πεζοναύτες με εμπειρία σε αμφίβια οχήματα μάχης καθώς και ειδικούς σε θέματα, αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα διασφαλίσει ότι οι πεζοναύτες που εργάζονται με το όχημα είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι για να το κάνουν, σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων. Η μονάδα θα έχει μέγεθος διμοιρίας, σύμφωνα με τον Bruce, που σημαίνει ότι θα έχει περίπου μερικές δεκάδες πεζοναύτες.

Μόλις εγκριθεί το πρόγραμμα, οι πεζοναύτες που έχουν ήδη πιστοποιηθεί να χειρίζονται και να συντηρούν το αμφίβιο όχημα μάχης θα πρέπει να λάβουν ξανά πιστοποίηση σύμφωνα με τα νέα πρότυπα, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Ο Μπέργκερ είπε στο Κογκρέσο ότι η BAE Systems και οι έρευνες ασφαλείας προσδιόρισαν ότι οι ανατροπές «προκλήθηκαν από ένα φαινόμενο μοχλού που δημιουργήθηκε όταν το όχημα γίνεται παράλληλο στη γραμμή του σερφ και χτυπιέται από ένα μεγάλο κύμα».

«Το σχήμα του ACV είναι τέτοιο που ο χειριστής πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τον προσανατολισμό του οχήματος σε σχέση με τα κύματα που ξεκινούν», είπε ο συνταξιούχος πεζοναύτης αντισυνταγματάρχης Dakota Wood, αμυντικός εμπειρογνώμονας στο συντηρητικό think tank The Heritage Foundation. είπε στους Marine Corps Times την Τετάρτη.

Όταν η μακριά άκρη του «μεγάλου χαλύβδινου κουτιού», όπως το έθεσε ο Wood, είναι κάθετη στα κύματα, μπορεί να προκύψουν ανατροπές.

Σε γενικές γραμμές, είπε ο Wood, χρειάζεται λίγος χρόνος στα στρατεύματα για να μάθουν πώς να χειρίζονται νέες πλατφόρμες και το αμφίβιο όχημα μάχης δεν αποτελεί εξαίρεση.

Διαβάστε  Σήμα: Η RSK δημιουργεί επιχείρηση πυρομαχικών που δεν έχουν εκραγεί

“Το ACV είναι απλώς ένα διαφορετικό όχημα, επομένως θα έχει διαφορετικό χειρισμό”, είπε ο Wood.

Ο Smith είπε: «Αυτό που δεν πρέπει ποτέ να υποθέσετε είναι ότι η αντικατάσταση ενός αεροσκάφους ή ενός οχήματος είναι ίδια με το προηγούμενο όχημα».

«Αν και οι χειριστές αυτού του προηγούμενου αεροσκάφους ή οχήματος είναι πεζοναύτες με υψηλή εξειδίκευση, με κίνητρα, δεν έχουν απαραίτητα τις ακριβείς δεξιότητες για να εκπαιδεύσουν όσους εισέρχονται σε ένα νέο όχημα ή ένα νέο αεροσκάφος».

Ανησυχίες για το όχημα

Η ηγεσία στο Assault Amphibian School, όπου στεγάζεται η νέα μονάδα, τέθηκε υπό έλεγχο νωρίτερα το 2023 μετά τα περιστατικά όπου τα οχήματα ανατράπηκαν στο σερφ.

Τον Ιανουάριο ο Ταξ. Στρατηγός Farrell Sullivan, διοικητής της Διοίκησης Εκπαίδευσης του Σώματος, απάλλαξε τον συνταγματάρχη Ιωάννη Μεδέιρο από τη διοίκηση του σχολείου «μετά τη λήψη πληροφοριών που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της εν εξελίξει έρευνας» για μια ανατροπή του Οκτωβρίου 2022.

Ο εκπρόσωπος των Πεζοναυτών, πλοίαρχος Φιλ Πάρκερ, είπε στους Marine Corps Times εκείνη την εποχή ότι ο Medeiros δεν κατηγορήθηκε για ανάρμοστη συμπεριφορά ή εγκληματική αμέλεια.

Στην κατάθεσή του τον Μάρτιο, ο Berger αποκάλυψε επίσης μηχανικά προβλήματα με τα αμορτισέρ του οχήματος και το κεντρικό σύστημα φουσκώματος των ελαστικών, καθώς και «ζητήματα που σχετίζονται με πιθανή εισβολή νερού στο ηλεκτρικό τρένο», το σύστημα εσωτερικών εξαρτημάτων που περιλαμβάνει τον κινητήρα.

Το Σώμα Πεζοναυτών συνεργάζεται με την BAE Systems για την επίλυση αυτών των ζητημάτων, είπε ο Berger.

Ανησυχίες για την ασφάλεια περικύκλωσε επίσης το αμφίβιο επιθετικό όχημα, ειδικά μετά τον Ιούλιο του 2020, όταν ένα αμφίβιο όχημα επίθεσης βυθίστηκε στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνια, σκοτώνοντας οκτώ πεζοναύτες και έναν ναύτη. Μια έρευνα διοίκησης απέδωσε αργότερα την τραγωδία σε μεγάλο βαθμό σε αποτυχίες ηγεσίας.

Τον Δεκέμβριο του 2021, το Σώμα σταμάτησε οριστικά την ανάπτυξη του αμφίβιου οχήματος επίθεσης.

Διαβάστε  Τα αποτελέσματα της Raytheon Technologies για το πρώτο τρίμηνο του 2023 δείχνουν αύξηση πωλήσεων 10% και εκκρεμότητα ρεκόρ

Το Σώμα Πεζοναυτών έχει τοποθετήσει 139 από τα αμφίβια οχήματα μάχης, κυρίως στο Assault Amphibian School και στο I Marine Expeditionary Force στην Καλιφόρνια, είπε ο Bruce σε δήλωση σε δημοσιογράφους, αλλά και μερικοί στο Camp Lejeune, Βόρεια Καρολίνα.

Μετά το πιο πρόσφατο αναφερόμενο ατύχημα, το ανατροπή στο surf τον Οκτώβριο του 2022, το Σώμα Πεζοναυτών απαγόρευσε τη χρήση του αμφίβιου οχήματος μάχης για μετακίνηση προς ή από ζώνες σερφ, εκτός από σκοπούς δοκιμών. Η ζώνη του σερφ είναι η περιοχή όπου σκάνε τα κύματα καθώς κινούνται προς την ακτή.

Προς το παρόν, οι πεζοναύτες είναι εξουσιοδοτημένοι να χρησιμοποιούν το όχημα για επιχειρήσεις σε προστατευμένα ύδατα όπως το Del Mar Boat Basin στο Camp Pendleton της Καλιφόρνια ή στην ξηρά, σύμφωνα με τον Bruce.

«Το Σώμα Πεζοναυτών ακολουθεί μια σκόπιμη και σταδιακή προσέγγιση για να εξουσιοδοτήσει το ACV να διέλθει από τη ζώνη surf», δήλωσε ο Bruce, προσθέτοντας ότι το σχέδιο θα ξεκινήσει πιθανότατα αυτό το καλοκαίρι.

Πρώτον, το προσωπικό από τη νέα μονάδα εκπαίδευσης θα εξουσιοδοτηθεί να χρησιμοποιήσει το όχημα στη ζώνη του σερφ καθώς θα εδραιώσει το νέο πρόγραμμα πιστοποίησης, σύμφωνα με τον Bruce. Στη συνέχεια, οι χειριστές που συμμετέχουν στην πιστοποίηση μπορούν να μετακινηθούν στη ζώνη του σερφ.

Μόνο μετά από αυτό το Σώμα Πεζοναυτών θα επιτρέψει στο αμφίβιο όχημα μάχης να εισέλθει στη ζώνη του σερφ με πεζοναύτες να επιβιβάζονται σε αυτό, σύμφωνα με τον Μπρους. Προς το παρόν, το όχημα δεν έχει προγραμματιστεί για ανάπτυξη.

«Είναι σημαντικό για εμάς να λάβουμε την εκπαίδευση αμέσως πριν κάνουμε εικασίες για μελλοντικές αναπτύξεις», δήλωσε.

Η Irene Loewenson είναι επιτελική ρεπόρτερ για τους Marine Corps Times. Εντάχθηκε στους Military Times ως συνεργάτης σύνταξης τον Αύγουστο του 2022. Είναι απόφοιτος του Williams College, όπου ήταν αρχισυντάκτρια της φοιτητικής εφημερίδας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.