Η μελλοντική ανάλυση επιθετικού ελικοπτέρου του στρατού είναι απίθανο να αλλάξει το πρόγραμμα

NASHVILLE, Tenn. — Μια ανάλυση του Στρατού για εναλλακτικές λύσεις για το Μελλοντικό Αεροσκάφος Αναγνώρισης Επίθεσης δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά το πρόγραμμα, σύμφωνα με τον αρχηγό εξαγορών της υπηρεσίας.

Ο εκπρόσωπος Rob Wittman, R-Va., πρόεδρος της υποεπιτροπής Tactical Air and Land Armed Services του House, είπε κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης ακρόασης ότι ανησυχούσε ότι ο Στρατός μόλις ξεκινούσε μια AOA — καθώς η υπηρεσία έχει ήδη ξοδέψει 2 δισεκατομμύρια δολάρια για το πρόγραμμα. που βρίσκεται στη φάση της δημιουργίας πρωτοτύπων.

Ο Νταγκ Μπους του είπε ότι η ανάλυση είναι «συμβουλευτική».

«Είμαι βέβαιος… το AOA, όπως είναι δομημένο, είναι δίκαιο», πρόσθεσε. «Είναι πολύ εμπεριστατωμένο, εξετάζοντας πολλές εναλλακτικές. Νομίζω ότι αυτό είναι καλό.”

Ο Μπους είπε ότι η καθυστερημένη χρονική στιγμή της AOA οφείλεται στο ότι ο στρατός δεν είχε αποφασίσει προηγουμένως για μια οδό εξαγοράς. Η υπηρεσία στάθμισε αν θα εισέλθει στο πρόγραμμα στο στάδιο της μηχανικής και της κατασκευαστικής ανάπτυξης ή θα ακολουθήσει μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση και θα περάσει από μια φάση ανάπτυξης τεχνολογίας, σύμφωνα με τον Μπους.

«Αποφασίσαμε ότι η πιο υπεύθυνη προσέγγιση θα ήταν να πάμε σε ένα παραδοσιακό ορόσημο Β [decision]που απαιτεί το AOA», είπε, αναφερόμενος στη διαπίστωση ότι ένα πρόγραμμα μπορεί να μπει στη φάση της EMD.

«Θα μάθουμε περισσότερα αργότερα φέτος», πρόσθεσε ο Μπους. «Θα βρισκόμαστε σε καλό σημείο για να γνωρίζουμε ακριβώς πού θα προσγειωθούν τα πράγματα όσον αφορά το πρόγραμμα του προγράμματος».

Το ανταγωνιστικό πρόγραμμα πρωτοτύπων FARA καθυστερεί καθώς και οι δύο ανταγωνιστές — το Textron’s Bell και το Lockheed Martin’s Sikorsky — περιμένουν να εγκατασταθεί ο κινητήρας επόμενης γενιάς Improved Turbine Engine Program του Στρατού σε ήδη κατασκευασμένα πρωτότυπα.

Διαβάστε  Η Saab ενισχύει την κινητή αεράμυνα της Σουηδίας με τη λύση MSHORAD

Το σχέδιο ήταν να πετάξει στις αρχές του δημοσιονομικού 2023. Τώρα, τα αεροσκάφη δεν αναμένεται να πετάξουν μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του 24ου έτους.

Η General Electric Aerospace, η εταιρεία ανάπτυξης του κινητήρα, δήλωσε ότι έχει επιλύσει τα προβλήματα που καθυστέρησαν την παράδοση του κινητήρα και οι δύο πρώτοι κινητήρες θα παραδοθούν στους ανταγωνιστές της FARA έως το φθινόπωρο του 2023.

Ενώ ο στρατός περιμένει τον κινητήρα, αναπτύσσει τα οπλικά συστήματα και μια κρίσιμη αρθρωτή αρχιτεκτονική ανοιχτού συστήματος για το αεροσκάφος, είπε ο Υποστράτηγος Wally Rugen, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη του μελλοντικού κατακόρυφου ανελκυστήρα του Στρατού, στο Defense News. πρόσφατη συνέντευξη.

«Αυτή είναι η προσπάθειά μας να ανακτήσουμε το χρονοδιάγραμμα και το εύρος του claw back», είπε.

Ο Στρατός δεν πρόκειται να φτάσει στη φάση τεχνολογικής ωρίμανσης του προγράμματος μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 26ου έτους, σύμφωνα με τα έγγραφα προϋπολογισμού του 24ου έτους.

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.