Η DARPA δοκιμάζει νέο λογισμικό αποφυγής συγκρούσεων στον εναέριο χώρο του πεδίου μάχης

Η Αμερικανική Υπηρεσία Προηγμένων Ερευνητικών Προγραμμάτων Άμυνας (DARPA), μαζί με ο στρατός των ΗΠΑ και άλλοι βιομηχανικοί εταίροι, απέδειξε πρόσφατα ένα λογισμικό αποσυμπίεσης εναέριου χώρου πεδίου μάχης.

Η επίδειξη ήταν μέρος του προγράμματος Air Space Total Awareness for Rapid Tactical Execution (ASTARTE), το οποίο ξεκίνησε το 2021 ως κοινή προσπάθεια μεταξύ της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (USAF), του Στρατού και της DAPRA.

Διεξήχθη στο Εργαστήριο Μάχης Διοίκησης του Στρατού των ΗΠΑ στο Ft. Leavenworth, Κάνσας, ΗΠΑ, στα τέλη του 2022.

Η δοκιμή περιελάμβανε την ενσωμάτωση του λογισμικού ASTARTE με τη σουίτα λογισμικού Ολοκληρωμένου Σχεδιασμού Αποστολής και Εργαλείων Ελέγχου Εναέριου Χώρου (IMPACT) του στρατού, το οποίο χειρίστηκε το Εκτελεστικό Γραφείο Προγράμματος για το Γραφείο Έργων Συστημάτων Αποστολής Αεροπορίας και Αρχιτεκτονικής.

Ο διευθυντής προγράμματος DARPA Strategic Technology Office ASTARTE, Paul Zablocky, δήλωσε: «Η επίδειξη έδειξε ότι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν σύνθετες εναλλακτικές διαδρομές σε δευτερόλεπτα, αξιοποιώντας τον διαθέσιμο επιτρεπτό εναέριο χώρο για να αποφευχθεί ο εναέριος χώρος όπου ενδέχεται να προκύψουν συγκρούσεις.

«Η ASTARTE αυξάνει επίσης την ακρίβεια αυτοματοποιώντας τις εργασίες και μειώνοντας το εγγενές ανθρώπινο λάθος. Το πιο σημαντικό, η ενσωμάτωση ASTARTE-IMPACT αποτελεί ένα θεμέλιο υπηρεσιών με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που θα αλληλεπιδρούν με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης συνιστωσών υπηρεσιών, όπως το Kessel Run All Domain Operations Suite της USAF για προγραμματισμό και All Domain Common Platform για λειτουργίες».

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, Raytheon Technologies εργάστηκε για την ανάπτυξη μιας αυτοματοποιημένης ικανότητας σχεδιασμού διαδρομής πτήσης που μπορεί να αποτρέψει τη χρήση του εναέριου χώρου με δρομολόγηση μέσω/γύρω από προκαθορισμένα μέτρα συντονισμού του εναέριου χώρου στο χώρο και στο χρόνο.

Διαβάστε  Εστίαση συμφωνίας: Το Πεντάγωνο των ΗΠΑ στοχεύει υπερηχητική πρόωση με τη βοήθεια πλάσματος

General Dynamics Mission Systems (GMDS) επικεντρώθηκε επίσης στην ανάπτυξη της σουίτας IMPACT για την υποστήριξη Joint All-Domain Command-and-Control και άλλων εργαλείων με δυνατότητα δεδομένων.

Κατά την επίδειξη, οι εταιρείες εντόπισαν διεπαφές, επιτρέποντας στους σχεδιαστές διαδρομών πτήσης της ASTARTE να λαμβάνουν τα απαιτούμενα αιτήματα διαδρομής πτήσης, συμπεριλαμβανομένου του εύρους υψομέτρου, του χρόνου και των σημείων έναρξης/λήξης, από το IMPACT για να επιστρέψουν στη συνέχεια πλήρεις διαδρομές χωρίς συγκρούσεις στο IMPACT, όταν χρειάζεται.

Οι προσπάθειες ολοκλήρωσης της Φάσης 2 αναμένεται σύντομα να ολοκληρωθούν, με τις ζωντανές δοκιμές της Φάσης 3 να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.