Η Oshkosh θα κλείσει τη γραμμή JLTV το επόμενο έτος, εάν η διαμαρτυρία αποτύχει

HUNTSVILLE, Ala. — Η Oshkosh Defense ετοιμάζεται να κλείσει τη γραμμή παραγωγής Joint Light Tactical Vehicle μέχρι το τέλος του 2024, αφού ο Στρατός νωρίτερα φέτος επέλεξε την AM General για να αναλάβει την παραγωγή του αντικαταστάτη Humvee.

Η Oshkosh με έδρα το Ουισκόνσιν εξακολουθεί να ελπίζει ότι η απόφαση του Στρατού μπορεί να ανατραπεί, είπε ο Πρόεδρος της εταιρείας Tim Bleck, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Defense News στις 22 Μαρτίου.

«Έχουμε ένα εργατικό δυναμικό που θα παράγει αυτά τα οχήματα μέχρι το τέλος του 2024», είπε ο Bleck, προσθέτοντας ότι η εταιρεία μπορεί να δέχεται παραγγελίες μέχρι περίπου το τέλος Νοεμβρίου 2023. Η Oshkosh έχει πολλούς ξένους πελάτες, όπως το Μαυροβούνιο, η Βραζιλία, η Σλοβενία ​​και Λιθουανία. Το Βέλγιο, η Βόρεια Μακεδονία και η Ρουμανία δήλωσαν ότι θα αγοράσουν τα οχήματα.

Η εταιρεία σταθμίζει τώρα τι να κάνει με το εργατικό δυναμικό της. Ο Oshkosh ζυγίζει ευκαιρίες για να το μεταφέρει γραμμή JLTV σε άλλο προϊόν, είπε ο Bleck, αλλά εάν παρουσιαστεί η ευκαιρία να κατασκευάσετε JLTV για άλλη μια φορά στο δρόμο, “είναι δύσκολο να επιστρέψετε σε τακτικά τροχοφόρα οχήματα όταν γεμίσετε την εγκατάσταση με κάτι άλλο.”

Η AM General είπε ότι έχει στη διάθεσή της 18 μήνες —που ισοδυναμεί με μια πρόχειρη ώρα έναρξης τον Αύγουστο του 2024— για να ξεκινήσει την κατασκευή νέων JLTV. Αυτή η ώρα έναρξης, που ορίζεται από τον Στρατό, έχει σκοπό να αποφύγει τα κενά παραγωγής.

Το συμβόλαιο του Στρατού με τον AM General αξίζει περίπου 8,66 δισεκατομμύρια δολάρια για 20.682 JLTV και 9.8333 τρέιλερ. Η AM General, η οποία ανήκει στην εταιρεία ιδιωτικών μετοχών KPS Capital Partners από το 2020, στήνει τώρα την υποδομή της στην πανεπιστημιούπολη Mishawaka, έκτασης 96 στρεμμάτων, στην Ιντιάνα.

Διαβάστε  Η γαλλική DGA ολοκληρώνει τις πρώτες δοκιμές Akeron LP στο ελικόπτερο Tiger

Η Oshkosh κέρδισε το συμβόλαιο JLTV το 2015 για να αντικαταστήσει τον γερασμένο στόλο της Humvee, ξεπερνώντας τόσο την AM General της Humvee όσο και την ανταγωνιστή της Lockheed Martin.

Ο αρχικός διαγωνισμός JLTV περιελάμβανε την απαίτηση για τον στρατό να κατέχει το πακέτο τεχνικών δεδομένων με την ιδέα ότι θα μπορούσε ενδεχομένως να διεξαγάγει νέους διαγωνισμούς για να συνεχίσει την κατασκευή του οχήματος. Στον πιο πρόσφατο διαγωνισμό, η υπηρεσία πρόσθεσε ορισμένες νέες απαιτήσεις, όπως προστασία από τη διάβρωση, βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και τεχνολογία κατά του ρελαντί, καθώς και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η GAO αναμένεται να εκδώσει απόφαση για τη διαμαρτυρία τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με ένα διορθωμένο αντίγραφο της διαμαρτυρίας που έλαβε το Defense News, Η Oshkosh υποστηρίζει ότι ο στρατός πήρε «κραυγαλέους κινδύνους» επιλέγοντας την AM General, σημειώνοντας ότι η εταιρεία έχει «μηδενική εμπειρία στην κατασκευή του JLTV» και «κατά τη δική της παραδοχή, πρέπει να δημιουργήσει τις δικές της εγκαταστάσεις πριν ξεκινήσει την παραγωγή».

Ο Oshkosh λέει στη διαμαρτυρία ότι ο στρατός δεν εξέτασε κατάλληλα την οικονομική ικανότητα του AM General.

«Καθώς άλλα τμήματα της επιχείρησης αναμένεται να έχουν προσωρινή ανάκαμψη, τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και ο πληθωρισμός θα συνεχίσουν να επιβαρύνουν ακραία τη διαθεσιμότητα μετρητών αναγκάζοντας τον οργανισμό να αναλάβει πρόσθετο χρέος και αυξημένο πιστωτικό κίνδυνο», αναφέρει το έγγραφο. «Αυτός ο οικονομικός κίνδυνος σε συνδυασμό με τον κίνδυνο απόδοσης και προγραμματισμού που ενυπάρχουν σε ένα νέο πρόγραμμα σημαίνει [AM General] θα συνεχίσει να είναι υψηλός πιστωτικός κίνδυνος μέχρι το 2026 ή μετά».

Σχετικά με την αξιολόγηση του κόστους, η Oshkosh γράφει στη διαμαρτυρία της ότι η AM General «πρότεινε κατηγορίες εργασίας που δεν ήταν κατάλληλες για την εργασία που έπρεπε να εκτελεστεί. Αντίστοιχα, ο Στρατός θα είχε αναγνωρίσει τα ποσοστά ως μη ρεαλιστικά και θα έκανε μια προσαρμογή προς τα πάνω».

Διαβάστε  Το Armored Combat Support Vehicle είναι δύο χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα

Επιπλέον, η διαμαρτυρία αναφέρει ότι η AM General «δεν έχει τις υπάρχουσες σχέσεις προμηθευτών που απαιτούνται για την κατασκευή του JLTV».

Από την αρχή η Oshkosh είχε επικεντρωθεί «στη μείωση του κόστους μας μέσω της εφοδιαστικής αλυσίδας, επικεντρώθηκε στις συνεχείς βελτιώσεις και στην εξοικονόμηση κάθε δεκάρας που μπορούσαμε, γνωρίζοντας ότι επτά χρόνια αργότερα θα υπάρξει νέος ανταγωνισμός, οπότε επικεντρωθήκαμε με λέιζερ σε αυτό», δήλωσε ο Bleck. είπε. «Όταν είδαμε την τιμή πρότασης του άλλου ανταγωνιστή, είπαμε ότι δεν μπορούσαμε καν να το αγγίξουμε, θα υποστούμε σημαντικές απώλειες στην τιμή πρότασης τους».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.