Οι νομοθέτες αποδοκιμάζουν το σχέδιο του αμερικανικού ναυτικού να παροπλίσει γηρασμένα αμφίβια πλοία

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ — Το σχέδιο του Ναυτικού των ΗΠΑ να παροπλίσει τρία αμφίβια πολεμικά πλοία πριν από το χρονοδιάγραμμα έχει προκαλέσει οργή από ορισμένους νομοθέτες, οι οποίοι πέρυσι έθεσαν σε νόμο την απαίτηση για την υπηρεσία να διατηρεί στόλο τουλάχιστον 31 πλοίων για χρήση από το Σώμα Πεζοναυτών.

Το Πολεμικό Ναυτικό στο δημοσιονομικό του αίτημα για τον προϋπολογισμό του 2024 ζήτησε να παροπλιστούν τρία αποβατικά αποβατικά πλοία κλάσης Whidbey Island – τα Germantown, Gunston Hall και Tortuga – τα οποία προσπάθησε να παροπλίσει πέρυσι και το Κογκρέσο ψήφισε να σώσει.

Ο Αντιναύαρχος Scott Conn, ο αναπληρωτής αρχηγός ναυτικών επιχειρήσεων για τις απαιτήσεις και τις ικανότητες του πολέμου, εξήγησε κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης την Τρίτη ενώπιον της επιτροπής θαλάσσιας ισχύος της Επιτροπής Ενόπλων Υπηρεσιών της Γερουσίας ότι αυτά τα πλοία δεν είναι βιώσιμες επιλογές για επιχειρήσεις στο εξωτερικό λόγω της κακής τους κατάστασης. Τα πλοία δεν έχουν φτάσει στο τέλος της προγραμματισμένης διάρκειας ζωής τους 40 ετών.

Ο Conn είπε ότι η αρχική διάρκεια ζωής των πλοίων προοριζόταν να είναι 35 χρόνια, αλλά στη δεκαετία του 1990 το Πολεμικό Ναυτικό το άλλαξε σε 40 με βάση τις υποθέσεις ότι τα πλοία θα λειτουργούσαν σε έξι μήνες και θα συντηρούνταν σωστά στην πορεία.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των πολέμων στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, «χειριστήκαμε αυτά τα πλοία πολύ περισσότερο από τις εξάμηνες αναπτύξεις», είπε ο Conn. «Ξέρουμε ότι δεν βάλαμε τους πόρους [toward] αυτά τα πλοία για να μπορέσουν να τα συντηρήσουν. Τώρα λοιπόν βρισκόμαστε σε μια θέση όπου έχουμε κάποιες δύσκολες επιλογές να κάνουμε».

Διαβάστε  Ο Μπάιντεν ορίζει τρομοκρατική ομάδα Χούτι, καθώς οι ΗΠΑ εντείνουν τις αντεπιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα

Καθώς το Πολεμικό Ναυτικό παρακολουθεί την απόδοσή του σε συνεχείς διαθεσιμότητες συντήρησης, «δεν έχουμε την εμπιστοσύνη, καθώς βλέπουμε εργασίες ανάπτυξης και νέες εργασίες, ότι αυτά τα πλοία θα βγουν από τη φάση συντήρησης, θα μπορέσουν να περάσουν από μια εργασία- μέχρι τον κύκλο… που είναι διάρκειας ενός έτους και μετά πηγαίνετε στην ανάπτυξη.»

Γιατί να τα κρατήσουμε αν «δεν μπορούμε να τα απομακρύνουμε από την προβλήτα», αναρωτήθηκε ο Conn.

Θα κόστιζε περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια για να διατηρήσει τα αμφίβια πλοία και τα καταδρομικά του νησιού Whidbey που θέλει να παροπλίσει το Ναυτικό, αλλά ο Conn υποστηρίζει ότι τα χρήματα θα ήταν καλύτερα να δαπανηθούν σε άλλα πλοία. Επιπλέον, ο παροπλισμός των πλοίων αντί της συνέχισης των ανεπιτυχών διαθεσιμοτήτων συντήρησης θα απελευθέρωνε τους ναυτικούς για άλλες αποστολές πλοίων στη θάλασσα και θα απελευθέρωνε ναυπηγεία επισκευής για να εργαστούν σε πλοία που χρειάζονται περισσότερο ο στόλος.

Ο γερουσιαστής Dan Sullivan, R-Alaska, ο οποίος υπηρετεί στο Marine Corps Reserve, είπε στον Conn ότι το σχέδιο του Ναυτικού να παροπλίσει αυτά τα πλοία φέρνει τον στόλο χαμηλότερο από την πλέον θεσμοθετημένη απαίτηση για 31 πλοία.

«Αυτό δεν είναι πρόταση, είναι νόμος», είπε. «Έχετε έναν νόμο, τον ψηφίσαμε… και το Πολεμικό Ναυτικό βγαίνει και λέει: «Ε, απλώς θα εκτινάξουμε αυτούς τους ανόητους γερουσιαστές των ΗΠΑ». ”

Ο Conn του είπε ότι «το να έχεις 31 πλοία, εκ των οποίων τρία από αυτά μπορεί να είναι δεμένα σε μια προβλήτα για τα επόμενα πέντε χρόνια, δεν είναι πραγματικά 31».

Διαβάστε  Η επιτυχία της AeroVironment με αιχμή του δόρατος από την απόδοση του Switchblade στην Ουκρανία

Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.