Ο αμερικανικός στρατός λέει ότι οι απαιτήσεις ανοιχτού συστήματος είναι ξεκάθαρες για ελικόπτερα επόμενης γενιάς

NASHVILLE, Tenn. — Αξιωματούχοι του αμερικανικού στρατού τόνισαν ότι η υπηρεσία ήταν σαφής όσον αφορά τον καθορισμό των απαιτήσεών της για μια αρθρωτή αρχιτεκτονική ανοιχτών συστημάτων και τι θέλει η υπηρεσία να παρέχουν οι μελλοντικοί ανταγωνιστές αεροσκαφών μεγάλης εμβέλειας σε προτάσεις για την απόδειξη της ικανότητας.

Η παρερμηνεία της Sikorsky που ανήκει στην Lockheed Martin για το επίπεδο λεπτομέρειας που απαιτείται για να αποδείξει ότι ο σχεδιασμός του αεροσκάφους της είχε μια αρχιτεκτονική ανοιχτού συστήματος είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό της πρότασής της, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Sikorsky. και τελικά, η απώλεια μιας ευκαιρίας να κερδίσετε ένα συμβόλαιο δυνητικά αξίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Μια ομάδα Sikorsky-Boeing έχασε τον ανταγωνισμό του Στρατού για την κατασκευή FLRAA τον Δεκέμβριο από την Textron’s Bell. Η Bell σχεδίασε, πρότεινε και θα κατασκευάσει ένα αεροσκάφος tiltrotor επόμενης γενιάς που θα εξυπηρετεί την αποστολή επίθεσης μεγάλης εμβέλειας από το 2030.

Ο Sikorsky διαμαρτυρήθηκε για την απόφαση, την οποία το Γραφείο Λογοδοσίας της Κυβέρνησης αρνήθηκε τον Απρίλιο, αποκαλύπτοντας ότι η πρόταση της ομάδας έλαβε μια «απαράδεκτη» βαθμολογία στην υποκατηγορία αρχιτεκτονικής της κατηγορίας σχεδιασμού και ανάπτυξης μηχανικού.

«Συνολικά, η λειτουργική αρχιτεκτονική που παρέχεται από [Sikorsky] δεν επέδειξε επαρκή προσέγγιση για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της πρόσκλησης και ανέθεσε το πεδίο εργασίας στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Συστήματος Όπλων όπου η λειτουργική αρχιτεκτονική θα καθοριζόταν πληρέστερα.» Η έκθεση του GAO αναφέρει.

«Αυτές οι σημαντικές αδυναμίες και αδυναμίες προέκυψαν από ανεπαρκή στοιχεία και ανεπαρκώς καθορισμένο πεδίο για να καθοριστεί ο τρόπος [Sikorsky’s] Η προτεινόμενη αρχιτεκτονική θα ανταποκρίνεται σε αυτήν της κυβέρνησης [Modular Open System Architecture] και τις απαιτήσεις της αρχιτεκτονικής και παρουσιάζει αντίκτυπο στο κόστος και το χρονοδιάγραμμα που οδηγεί σε απαράδεκτο κίνδυνο κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Ανάπτυξης Συστήματος Όπλων», ανέφερε.

Διαβάστε  Βάση συνομιλιών αξιωματικού διοικητικής μέριμνας της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, drones στον Ειρηνικό

«Θέλω να είμαι πραγματικά σαφής ότι δεν χαρακτηρίζω γιατί έχασε ο Sikorsky ή η Lockheed… Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό», είπε ο Υποστράτηγος Robert Barrie, αξιωματικός αξιολόγησης προγράμματος του Στρατού για την αεροπορία, σε μια συνέντευξη στο Defense Ειδήσεις στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Στρατιωτικής Αεροπορίας της Αμερικής την περασμένη εβδομάδα.

«Δεν ήμουν μέρος της πραγματικής επιλογής πηγής», είπε, «έτσι είχα την ίδια ανησυχία αρχικά ότι πιθανότατα όλοι θα είχαν, όπως, “Γεια, δεν επικοινωνούμε κάτι ξεκάθαρα;”

Όμως, είπε ο Barrie, «κάναμε μια πολύ αυστηρή αξιολόγηση του εαυτού μας και η εκτίμησή μας είναι ότι, ναι, επικοινωνούμε ξεκάθαρα», με βάση τη διαβούλευση με μια Ομάδα Εργασίας Αρχιτεκτονικής Συνεργασίας με 1.000 μέλη, η οποία αποτελείται από τη βιομηχανία, τον ακαδημαϊκό κόσμο. και ειδικοί σε θέματα της κυβέρνησης.

Ο Στρατός έλαβε επίσης σχόλια και από τις δύο ομάδες που ανταγωνίζονταν ότι καταλάβαιναν ποια είναι η προσέγγιση MOSA σε όλα τα συστήματα της FVL, πρόσθεσε ο Barrie.

Ο στρατός «δεν θα μπορούσε να ήταν πιο ξεκάθαρος τα τελευταία δύο χρόνια σχετικά με την ψηφιακή θέση που έπαιρνε όσον αφορά τις προσεγγίσεις σπονδυλωτών ανοιχτών συστημάτων», δήλωσε ο Jeffrey Langhout, διευθυντής Combat Capabilities Development Command Aviation & Missile Center. στο συνέδριο.

«Ένας μαθητής της πέμπτης δημοτικού θα μπορούσε να το καταλάβει»

Πέρυσι στην ίδια εκδήλωση η διεύθυνση του δημιουργήστε ένα βίντεο χρησιμοποιώντας έναν μαθητή της πέμπτης τάξης για να εξηγήσει το MOSA, παίζοντας το κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σε πάνελ. «Φτάσαμε επίτηδες εκεί που θα μπορούσε να το καταλάβει ένας μαθητής της πέμπτης δημοτικού… για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν ότι δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο ακούγεται, το οποίο είναι στην πραγματικότητα απλώς τα υπάρχοντα πρότυπα, όχι η ειδική παγίδα ποντικιού κάποιου [where] είναι οι μόνοι άνθρωποι στον κόσμο που καταλαβαίνουν πώς λειτουργεί αυτή η παγίδα ποντικιών», είπε ο Langhout. «Είναι πραγματικά τόσο απλό, αλλά όμως είναι εκπληκτικό το πόσο απίστευτα περίπλοκο προσπαθούν να το κάνουν μερικοί άνθρωποι».

Διαβάστε  Το αμερικανικό Πεντάγωνο στέλνει στην Ουκρανία συστήματα αεράμυνας Gepard

Ο στρατηγός δύο αστέρων, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της κάθετης ανύψωσης του Στρατού, εξήγησε τον βαθμό που η υπηρεσία εργάστηκε για να φέρει το MOSA σωστά στην αρχιτεκτονική του συστήματος αποστολής την τελευταία δεκαετία. Η υπηρεσία διεξήγαγε αυστηρές αξιολογήσεις χρησιμοποιώντας συσκευές επίδειξης τεχνολογίας, οι οποίες οδήγησαν σε έγκριση του Συμβουλίου Απαιτήσεων Εποπτείας Στρατού τον Ιούνιο του 2020 για να προχωρήσει το πρόγραμμα, δήλωσε ο Υποστράτηγος Wally Rugen στη διάσκεψη.

Ο Πρόεδρος της Sikorsky, Paul Lemmo, απάντησε σε ορισμένες αρχικές αναφορές, όπου ένιωθε ότι ακουγόταν ότι η όλη μηχανική προσπάθεια και ο σχεδιασμός της ομάδας ήταν απαράδεκτη «και αυτό δεν ήταν έτσι», είπε στο Defense News σε συνέντευξή του στο συνέδριο.

Σύμφωνα με τον Lemmo, ο Sikorsky και ο Στρατός είχαν διαφορετικές ερμηνείες του βαθμού των πληροφοριών που χρειάζονταν για να αποδείξουν ότι θα μπορούσε να είναι αρθρωτό και ανοιχτό σε χαμηλότερα επίπεδα υποσυστήματος εντός της αρχιτεκτονικής του συστήματος αποστολής για το αεροσκάφος και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ομάδα να μην παρέχει αρκετές πληροφορίες όπου απαιτούνταν στο πλαίσιο της υποβληθείσας πρότασης.

«Αν κριθείς απαράδεκτος σε οποιονδήποτε επιμέρους παράγοντα, αυτό σημαίνει ότι ολόκληρος ο παράγοντας είναι απαράδεκτος και επομένως δεν μπορείς να βραβευτείς», πρόσθεσε ο Lemmo. «Είναι ατυχές, αλλά έτσι λειτουργεί».

Η Lockheed ξέρει πώς να σχεδιάζει και να λειτουργεί σε ανοιχτές αρχιτεκτονικές, τόνισε ο Lemmo, και το έχει κάνει σε πολλές πλατφόρμες.

Μελλοντικό Αναγνωριστικό Αεροσκάφος Επίθεσης

Ο Lemmo είπε ότι η εταιρεία έμαθε από την απώλεια και «αν υπάρχουν καλά νέα από μια απώλεια είναι ότι η ανατροφοδότηση του Στρατού για το X2 ήταν θετική».

Διαβάστε  Σήμα: αχαλίνωτη παραπληροφόρηση γύρω από το αμυντικό σύστημα Iron Beam του Ισραήλ

Η υποβολή της ομάδας – Defiant X – βασίστηκε στην τεχνολογία ομοαξονικού ρότορα X2 της Sikorsky, πάνω στην οποία εργάζεται εδώ και δεκαετίες. Η εταιρεία έχει πετάξει μικρότερα πρωτότυπα, συμπεριλαμβανομένου του αεροσκάφους Raider. Η Raider εξακολουθεί να καταγράφει τις ώρες πτήσης και να συλλέγει δεδομένα στο κέντρο δοκιμών πτήσης της εταιρείας στο West Palm Beach, στη Φλόριντα.

Ο Sikorsky αντιμετωπίζει και πάλι τον Bell στον διαγωνισμό Μελλοντικών Αεροσκαφών Αναγνώρισης Επιθέσεων του Στρατού. Και οι δύο ομάδες έχουν κατασκευάσει πλήρως ανταγωνιστικά πρωτότυπα που περιμένουν τον κινητήρα της επόμενης γενιάς Improved Turbine Engine Program ή ITEP του Στρατού πριν από μια πτήση που αναμένεται να ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του δημοσιονομικού 2024.

«Η ικανότητα που [Defiant X] Οι προβλεπόμενες περιοχές αποστολής που ήθελε ο Στρατός ήταν πολύ, πολύ στέρεες και ο στρατός συμφώνησε με αυτό», είπε ο Lemmo. «Δεν αποθαρρύνουμε με κανέναν τρόπο καθώς κοιτάμε προς τη FARA όσον αφορά το τι μπορεί να προσφέρει η X2 και σε αυτήν την αποστολή».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.