Το ελικόπτερο του μελλοντικού στρατού θα χρειάζεται ακόμα πιλότους, σύμφωνα με μελέτη

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ — Οι μελλοντικές εκδόσεις των αναγνωριστικών ελικοπτέρων του αμερικανικού στρατού θα χρειαστούν εκπαιδευμένους αεροπόρους για να τα χειριστούν καλά την επόμενη δεκαετία παρά τις προόδους στην τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη από τη Mitre Corp. για ηγέτες υπηρεσιών.

Η πλήρης αυτονομία θα αποτύχει να εκπληρώσει «πιστά» περισσότερα από τα τρία τέταρτα των μελετημένων καθηκόντων που σχετίζονται με το υπό ανάπτυξη Future Attack Reconnaissance Aircraft του Στρατού, ή FARA, έως το 2030, σύμφωνα με την τεχνική ανάλυση, λεπτομέρειες της οποίας κοινοποιήθηκαν πρόσφατα C4ISRNET.

Οι πιθανότητες δεν είναι πολύ καλύτερες ούτε το 2040. Τουλάχιστον 10 προκλήσεις «υψηλού κινδύνου» και 18 «μεσαίου κινδύνου» που παρεμποδίζουν την ανάπτυξη χωρίς πιλότους εντοπίστηκαν, υποδηλώνοντας ότι η ανθρώπινη συνεισφορά — στα πραγματικά προηγμένα στροφεία ή με ακτίνες από μακριά — θα συνεχίσει να βασίζεται σε πολύπλοκες, υψηλές – διακυβεύεται στρατιωτικές προσπάθειες.

Υποστράτηγος Walter Rugen, ο διευθυντής του η μελλοντική διαλειτουργική ομάδα κάθετης ανύψωσης του Στρατούείπε ότι τα ευρήματα θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο δαπανώνται τα χρήματα για την ανάπτυξη.

«Είναι πολύ ενημερωτικοί για έναν πολιτικάντη σαν εμένα, που πρέπει να αποφασίσει πού θα πάνε οι επενδύσεις μας», είπε ο Ρούγκεν σε εκδήλωση του Φεβρουαρίου που διοργανώθηκε από τη Mitre, η οποία διαχειρίζεται ομοσπονδιακά χρηματοδοτούμενα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης.

Η ομάδα που ηγείται ο Rugen έχει επιφορτιστεί να βοηθήσει στην επισκευή του γηρασμένου αερομεταφερόμενου στόλου του Στρατού, μεταξύ άλλων βαρέων ανυψωτικών. Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει FARA, το Μελλοντικά αεροσκάφη επίθεσης μεγάλης εμβέλειαςή FLRAA, και μελλοντικά τακτικά μη επανδρωμένα συστήματα αεροσκαφών και εφέ εκτόξευσης αέρος.

Ο Στρατός επέλεξε τον Δεκέμβριο τη μονάδα Textron’s Bell για να κατασκευάσει το FLRAA, μια συμφωνία 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδότησε τη μεγαλύτερη προμήθεια ελικοπτέρων της υπηρεσίας τα τελευταία 40 χρόνια. Έκτοτε, η επιλογή έχει διαμαρτυρηθεί από τον Sikorsky της Lockheed Martin. Η απόφαση του Γραφείου Λογοδοσίας της Κυβέρνησης αναμένεται το αργότερο στις 7 Απριλίου.

Δεν έχει επιλεχθεί ακόμη εργολάβος για την επίσημη κατασκευή της FARA, η οποία έχει κερδίσει το ονοματεπώνυμο «μαχητής μαχαιριών» και σχεδιάζεται να πετύχει το ελικόπτερο προσκόπων Kiowa, συνταξιοδοτήθηκε πριν από σχεδόν μια δεκαετία. Τα επιθετικά ελικόπτερα AH-64 Apache σε συνδυασμό με το Shadow UAS καλύπτουν το κενό τώρα.

Διαβάστε  Ο Καναδάς επιβεβαιώνει τη δωρεά τεσσάρων αρμάτων μάχης Leopard 2 στην Ουκρανία

Η βαθιά κατάδυση που διεξήχθη από τον Mitre, η οποία αξιοποίησε αναπτυξιακά έγγραφα, ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις και μετρήσεις του Στρατού και βασίστηκε σε συνεντεύξεις με ιππικό του αέρα, «μας βοηθά πραγματικά να ορίσουμε» τι είναι δυνατό βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, είπε ο Rugen.

«Αυτό που έχω δει είναι, από πολλές απόψεις, ο στρατιώτης εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος αισθητήρας μας». αυτός πρόσθεσε. «Ο στρατιώτης στο τακτικό πλεονέκτημα θα είναι πιο γρήγορος στο μεσοπρόθεσμο, μέχρι το 2030, από τον υπολογιστή».

Ενώ τα μη πληρωμένα drones είναι καλά εξοπλισμένα για αυτό που ο Rugen ονόμασε «βαρετή, βρώμικη ή επικίνδυνη» εργασία – να κυκλώνω και να κοιτάζω συνεχώς ή να εξετάζω χημικά μολυσμένους χώρους – κάτι σαν το FARA προορίζεται για πιο εξελιγμένες εργασίες, εφαρμογές που απαιτούν φινέτσα, εξειδίκευση και η κρίση της στιγμής.

«Καθώς κοιτάμε τα drones μας, μιλάμε για μια επέκταση του αισθητήρα μας. Και μιλάμε για, σε αυτήν την έκθεση, πραγματικά το πιο δύσκολο πράγμα που κάνουμε στο πεδίο της μάχης, που είναι ο αγώνας για πληροφορίες», είπε ο Ρούγκεν. «Η αναγνώριση είναι το πιο δύσκολο πράγμα που κάνουμε. Και είναι δύσκολο να το αναθέσουμε αυτό, σίγουρα μεσοπρόθεσμα, σε κάποιον αυτόνομο πράκτορα».

Μεταξύ των παραγόντων που εμποδίζουν ένα άδειο πιλοτήριο FARA από την πραγματικότητα είναι η ανώριμη αντίληψη, η ικανότητα λήψης αποφάσεων και ο προσδιορισμός της πρόθεσης, σύμφωνα με την αξιολόγηση.

Το τρίο είναι απίστευτα σημαντικό για να τα καταφέρετε σωστά και να τα πηγαίνετε σωστά κάθε φορά, σύμφωνα με τον John Wurts. ανώτερος μηχανικός αυτόνομων συστημάτων στο Μίτρε.

«Το ερώτημα γίνεται η σημασία μιας αποστολής αναγνώρισης», είπε στην ίδια εκδήλωση όπου μίλησε ο Ρούγκεν. «Μιλήσαμε για πληροφορίες και αυτό που είναι πιο σημαντικό για μια αποστολή αναγνώρισης έρχεται σε αντίθεση με την πρόθεση του διοικητή: η κατανόηση ποιοι είναι οι στόχοι αναγνώρισης σας, τι αξίζει το κατώφλι της αναφοράς, τι χρειάζεστε αναφορά για συμμαχικά στρατεύματα, εχθρικά στρατεύματα, πληροφορίες εδάφους και σε ποια σημεία της αποστολής;»

Διαβάστε  Οι αυστραλιανές δυνάμεις θα προετοιμάσουν τη δεύτερη ομάδα ουκρανικών στρατευμάτων

Η εκπαίδευση αξιόπιστης τεχνητής νοημοσύνης απαιτεί τεράστιο χρόνο, δεδομένα και έκθεση. Είναι αρκετά δύσκολο από την πλευρά των πολιτών: αυτό είναι μια πινακίδα στάσης, αυτό είναι ένα λεωφορείο, αυτή είναι η πιο γρήγορη διαδρομή για το σπίτι. Τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα σε ένα στρατιωτικό περιβάλλον, όταν οι σφαίρες σφυρίζουν, οι άνθρωποι πεθαίνουν και οι επιλογές που παρουσιάζονται δεν είναι δυαδικές.

«Ένας άνθρωπος μπορεί να εκφράσει τη δική του τακτική περιέργεια, να κατανοήσει αποτελέσματα δεύτερης και τρίτης τάξης, να καταλάβει πώς να προσαρμοστεί σε μια αντίπαλη ενέργεια», είπε ο Wurts, ο οποίος εργαζόταν στο παρελθόν στην αυτοκινητοβιομηχανία. “Όταν ζητάμε μια διαμόρφωση χωρίς πιλότο για να λειτουργεί το ίδιο σύνολο, αυτό πρέπει να βρίσκεται στην αυτονομία.”

Η επίτευξη ισορροπίας μπορεί να είναι το κλειδί.

Αυτονομία στο πιλοτήριο

Καθώς η Πολεμική Αεροπορία διαφημίζει όλο και περισσότερο την επανδρωμένη-μη επανδρωμένη ομάδα και αναζητά 1.000 λεγόμενα συνεργατικά μαχητικά αεροσκάφη για να διογκώσει τις τάξεις της, και το Ναυτικό οραματίζεται έναν μελλοντικό στόλο γεμάτο με απλήρωτα πλοία, το ίδιο και ο Στρατός εξετάζει τρόπους για να αυξήσει τα στρατεύματά του με υπολογιστή -ισχύουσα δύναμη.

“Αν πρόκειται να υποθέσουμε ότι θέλουμε κατοικημένα πιλοτήρια, αλλά θέλουμε περισσότερη αυτονομία σε αυτά τα πιλοτήρια, νομίζω ότι εκεί βλέπουμε κάποια τεράστια τεχνολογία”, είπε ο Rugen. «Και πάλι, όταν μιλάμε για ορισμένα από τα όρια, βλέπουμε πραγματικά τη μηχανή να μην έχει την περιέργεια που έχουν οι άνθρωποι – αυτό που μας κάνει ανθρώπους».

Το Υπουργείο Άμυνας θεωρεί την τεχνητή νοημοσύνη προτεραιότητα εκσυγχρονισμού και έχει επενδύσει σε αυτό, αν και το ακριβές ποσό δεν είναι σαφές. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι συχνά ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου προγράμματος και οι απόρρητες δραστηριότητες μπορούν να θολώσουν τα νερά της αποκάλυψης.

Περισσότερα από 685 έργα τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που σχετίζονται με μεγάλα οπλικά συστήματα, βρίσκονταν σε εξέλιξη στο Πεντάγωνο στις αρχές του 2021, ο πιο ενημερωμένος απολογισμός. Γραφείο λογοδοσίας της κυβέρνησης είπε.

Διαβάστε  Οι πιο πρόσφατες κυρώσεις πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας του Ηνωμένου Βασιλείου στοχεύουν διεθνείς προμηθευτές

Ο Στρατός, η μεγαλύτερη στρατιωτική θητεία, ηγείται της αγέλης. Τουλάχιστον 232 προσπάθειες μπορούν να ανιχνευθούν πίσω σε αυτό, σύμφωνα με την ομοσπονδιακή επιτήρηση. Το Σώμα Πεζοναυτών, από την άλλη, ασχολείται με τουλάχιστον 33.

Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να βοηθήσει την αναγνώριση στόχων στο προαιρετικά επανδρωμένο μαχητικό όχημα του Στρατού, ή OMFV, να βοηθήσει στην ταξινόμηση και αποστολή πληροφοριών που αποστέλλονται στον Κόμβο Πρόσβασης Στόχευσης Τακτικής Νοημοσύνης ή ΤΙΤΑΝ και να υποστηρίξει την πλοήγηση ρομποτικών οχημάτων μάχης ή RCV, σχεδιασμένων για ανίχνευση και συνοδεία.

Η τεχνολογία χρησιμοποιείται επίσης για τον εξορθολογισμό των logistics και την εκφόρτωση μονότονων, χρονοβόρων ή επίπονων εργασιών. Ο στρατός επέλεξε τον Σεπτέμβριο το BigBear.ai για συμβόλαιο 14,8 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Σύστημα Παγκόσμιας Διαχείρισης Πληροφοριών Δυνάμεων, σχεδιασμένο για να παρέχει στους ηγέτες υπηρεσιών μια αυτοματοποιημένη και ολιστική άποψη του ανθρώπινου δυναμικού, του εξοπλισμού, της εκπαίδευσης και της ετοιμότητας. Τον Οκτώβριο, η υπηρεσία επέλεξε την Palantir για ένα ξεχωριστό συμβόλαιο λογισμικού πρόβλεψης μοντελοποίησης 85,1 εκατομμυρίων δολαρίων για να ξεπεράσει τις ανάγκες συντήρησης.

Ο Αρχηγός του Επιτελείου Στρατού, στρατηγός Τζέιμς ΜακΚόνβιλ, είπε στα τέλη Φεβρουαρίου στους δημοσιογράφους ότι οι συγκρούσεις θα διεξαχθούν όλο και περισσότερο από έναν συνδυασμό ανθρώπου και μηχανής. Και για FARAαυτό είναι πιο πιθανό: ένα πλήρωμα υποβοηθούμενο από ψηφιακή ικανότητα, αυξάνοντας την απόδοση και μειώνοντας την πιθανότητα αισθητηριακής υπερφόρτωσης.

«Όταν κοιτάζω την επανδρωμένη-μη επανδρωμένη ομαδοποίηση, αυτό θα γίνει ακόμη πιο διαδεδομένο», είπε ο ΜακΚόνβιλ σε εκδήλωση της Defence Writers Group. «Θα είναι μη επανδρωμένη ομαδοποίηση στο έδαφος, στον αέρα και πραγματικά ένας συνδυασμός και των δύο, και θα είναι πανταχού παρόν σε όλο το πεδίο της μάχης».

Το δημοσιονομικό αίτημα του Στρατού για τον προϋπολογισμό του 2024, συνολικού ύψους 185,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, προβλέπει 283 εκατομμύρια δολάρια για την τεχνητή νοημοσύνη.

Η χρηματοδότηση, αναφέρουν τα έγγραφα του προϋπολογισμού, θα κάλυπτε την έρευνα και την ανάπτυξη «για πειραματισμούς ενισχυμένης αυτονομίας», καθώς και δραστηριότητες με δυνατότητα AI που συνδέονται με το OMFV, τον TITAN, τα RCV και την επεξεργασία πληροφοριών.

Η δημοσιογράφος του Defense News Jen Judson συνέβαλε σε αυτό…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.