BISim: Οι στρατιώτες περνούν το κατώφλι της τεχνητής νοημοσύνης στις αποφάσεις στο πεδίο της μάχης

Αναπτύσσεται μια νέα απαίτηση για την τεχνητή νοημοσύνη να παρέχει λύσεις πορείας δράσης για την υποστήριξη στρατιωτικών επιχειρήσεων, σύμφωνα με τον Pete Morrison, επικεφαλής εμπορικό αξιωματούχο της Bohemia Interactive Simulations (BISim), μιας εξ ολοκλήρου θυγατρικής της Συστήματα BAE.

«Ο στρατός θέλει να το μεταφέρει στον ελαφρύ χώρο μάχης», είπε ο Morrison. «Από όσο γνωρίζω, μόλις αρχίζουμε να μπαίνουμε σε αυτή τη φάση. Τώρα αμέσως.”

Κατά τη διάρκεια των 25 ετών λειτουργίας της BISim, παρείχε πλατφόρμες εκπαίδευσης εικονικής προσομοίωσης πεδίου μάχης (VBS) για τις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Τον Δεκέμβριο του 2023 η γερμανική Bundeswehr απέκτησε επίσης επιχειρηματική άδεια για το VBS4. Η Τεχνητή Νοημοσύνη επέτρεψε τη βοήθεια VBS για την εκπαίδευση προσωπικού σε στρατιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, με το wargaming να βοηθά στην εκπαίδευση του διοικητικού προσωπικού και των μελλοντικών ηγετών.

Ωστόσο, ο Morrison βλέπει ότι, για πρώτη φορά, οι υπολογιστές παρέχουν στους διοικητές λύσεις για τη λήψη αποφάσεων εκτός του πολέμου. “Υπάρχει σίγουρα μια ζήτηση να είναι διαθέσιμο για υποστήριξη επιχειρήσεων”, είπε ο Morrison, “που είναι ένα πολύ διαφορετικό σύνολο αποτελεσμάτων”.

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

«Υπάρχει σίγουρα μια απαίτηση να είναι διαθέσιμο για υποστήριξη επιχειρήσεων, κάτι που είναι ένα πολύ διαφορετικό σύνολο αποτελεσμάτων».

Pete Morrison, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Bohemia Interactive Simulations.

Η Army Technology πήρε συνέντευξη από τον Morrison για να μιλήσει για το ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στον στρατιωτικό σχεδιασμό και πώς η προσομοίωση στο wargaming οδηγεί τα μαθήματα στο σπίτι για τις χερσαίες δυνάμεις.

Διαβάστε  Οι μεγαλύτερες αναπτύξεις του ΝΑΤΟ από τον Ψυχρό Πόλεμο βλέπουν το Ηνωμένο Βασίλειο να παρέχει 20.000 άτομα προσωπικό

Το BISim αγοράστηκε από την BAE Systems τον Μάρτιο του 2022 για 200 εκατομμύρια δολάρια, εξαγοράζοντας το παγκόσμιο λογισμικό και την προηγμένη στρατιωτική εταιρεία προσομοίωσης για το αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο ψηφιακού μετασχηματισμού της BAE.

«Μπαίνουμε σε αυτή την πραγματικά συναρπαστική εποχή, όπου έχουμε νέα συστήματα αισθητήρων που μας παρέχουν δεδομένα, έχουμε νέα τεχνητή νοημοσύνη και έχουμε δύσκολα προβλήματα να λύσουμε», είπε ο Morrison.

Η προσομοίωση ήταν μια μακρόχρονη πτυχή της εκπαίδευσης για το προσωπικό του Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά αντιμετωπίστηκε με κάποιο σκεπτικισμό όταν εισήχθη για πρώτη φορά για τα στρατεύματα των χερσαίων δυνάμεων, πριν από περισσότερα από 20 χρόνια.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο διαδικασία 2008 απο Συνέδριο Διαϋπηρεσιακής/Βιομηχανικής Κατάρτισης, Προσομοίωσης και Εκπαίδευσης«Παιχνίδια – Πόσο σοβαροί είναι αυτοί;», οι ερευνητές Paul Roman και Doug Brown διαπίστωσαν ότι η εκπαίδευση με προσομοιωμένα παιχνίδια πολέμου οδήγησε σε δραματική αύξηση στα ποσοστά επιτυχίας των μαθητών στο Καναδικό Κέντρο Εκπαίδευσης Μάχης.

Μετά την κυκλοφορία της εργασίας, οι στάσεις για την προσομοίωση στην εκπαίδευση για δυνάμεις εδάφους θερμάνθηκαν και η κλίμακα και η λεπτομέρεια της προσομοιωμένης εκπαίδευσης διευρύνθηκαν, σύμφωνα με τον Morrison.

Ενώ το BISim ειδικεύεται στην υπερρεαλιστική απόδοση χαρακτηριστικών του πεδίου μάχης για την παραγωγή καθηλωτικών προσομοιώσεων, η τεχνητή νοημοσύνη που παρέχεται προέρχεται από τη συνεργασία με εταιρείες όπως η Tillman, οι οποίες παρέχουν μια τεχνολογία Γλωσσικής Γεωμετρίας που ονομάζεται LG RAID.

«Πρέπει να είναι ντετερμινιστικό. Πρέπει να κάνει το ίδιο πράγμα κάθε φορά, εάν δεν έχουν αλλάξει μεταβλητές, γιατί διαφορετικά αρχίζει να υπονομεύει την εκπαίδευσή σας».

Pete Morrison, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Bohemia Interactive Simulations.

Διαφορετικά από τις σύγχρονες εξελίξεις στα μοντέλα μεγάλων γλωσσών που χρησιμοποιούν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, το Linguistic Geometry χρησιμοποιεί μια προσέγγιση δέντρου αποφάσεων για να αναπτύξει προτάσεις δράσης που μπορούν να αναπαραχθούν και δεν υπόκεινται σε τυχαίες ή παραλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Διαβάστε  Ο Στρατός σταθμίζει τις αλλαγές στις ομάδες εκσυγχρονισμού Futures Command

«Ο λόγος για τον οποίο δεν χρησιμοποιούμε τη μηχανική μάθηση για να εκπαιδεύσουμε αυτήν την τεχνητή νοημοσύνη είναι επειδή πραγματικά πρέπει να είναι απίστευτα προβλέψιμη», είπε ο Morrison. «Πρέπει να είναι ντετερμινιστικό. Πρέπει να κάνει το ίδιο πράγμα κάθε φορά, εάν δεν έχουν αλλάξει μεταβλητές, γιατί διαφορετικά αρχίζει να υπονομεύει την εκπαίδευσή σας».

Ο Morrison επισημαίνει επίσης ότι για να εκπαιδεύσει κανείς μια τεχνητή νοημοσύνη μέσω μηχανικής μάθησης θα χρησιμοποιούσε άφθονο όγκο δεδομένων και, εξ όσων γνωρίζει, δεν υπάρχει τέτοιος πόρος. Προσθέτει ότι εάν ένας στρατός πρόκειται ποτέ να είναι σε θέση να εκπαιδεύσει μια τακτική τεχνητή νοημοσύνη που βασίζεται στην κλίση της μηχανής με λογικό τρόπο, πρέπει να δημιουργήσει αυτόν τον πόρο.

Ερωτηθείς σχετικά με την ηθική της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης για αυτόνομα συστήματα στο πεδίο της μάχης, ο Morrison επισημαίνει ότι η τεχνολογία για μια αλυσίδα kill που πρέπει να ολοκληρωθεί αυτόνομα υπάρχει ήδη και ότι οι αντίπαλοι που διαθέτουν αυτήν την τεχνολογία μπορεί να έχουν λιγότερα ηθικά προβλήματα που σχετίζονται με την εφαρμογή τέτοιων εργαλείων.

“Το BISim παρέχει το εικονικό περιβάλλον, αυτόν τον χώρο μάχης ακινήτων, όπου αυτός ο τύπος μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης, που τρέχει σε ένα μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα, μπορεί να δοκιμαστεί, να αποδειχθεί, προτού αρχίσετε να κάνετε αυτά τα πράγματα στον πραγματικό κόσμο.”

Pete Morrison, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Bohemia Interactive Simulations.

«Για παράδειγμα, χρειαζόμαστε έναν ανθρώπινο χειριστή για κάθε μεμονωμένο drone που αναπτύσσουμε, επειδή αυτός ο ανθρώπινος χειριστής πρέπει να αποφασίσει αν θα πατήσουμε τη σκανδάλη. Μπορεί να έχουμε έναν αντίπαλο όπου ένας άνθρωπος μπορεί να ελέγξει 1000 drones, επειδή τα drones παίρνουν αυτή την απόφαση. Αυτά είναι τα είδη προβλημάτων που πρέπει να αντιμετωπίσουμε απίστευτα γρήγορα. Ειδικά γύρω από μη επανδρωμένα αεροσκάφη γιατί το αεροσκάφος είναι από μόνο του ένα όπλο».

Διαβάστε  Η MDH θα παράσχει 12 ελικόπτερα Cayuse Warrior Plus στη Νιγηρία

“Το BISim παρέχει το εικονικό περιβάλλον, αυτόν τον χώρο μάχης ακινήτων, όπου αυτός ο τύπος μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης, που τρέχει σε ένα μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα, μπορεί να δοκιμαστεί, να αποδειχθεί, προτού αρχίσετε να κάνετε αυτά τα πράγματα στον πραγματικό κόσμο.”

Η ώθηση για ένα περιβάλλον για τη δοκιμή της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και ο φόβος της αρνητικής εκπαίδευσης για τους ανθρώπινους χειριστές, ώθησαν το BISim να αναπτύξει υπερρεαλιστικά περιβάλλοντα που αποδίδουν τρισδιάστατη απεικόνιση του εδάφους, σε συνδυασμό με προηγμένη μοντελοποίηση παραμέτρων, όπως οι μετεωρολογικές συνθήκες, και μια διεξοδική και ακριβής προσομοίωση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών του εξοπλισμού.

«Επικεντρωνόμαστε τώρα στο να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να πάρουμε δεδομένα εδάφους εξαιρετικά υψηλής ανάλυσης και να κάνουμε μια απολύτως φωτορεαλιστική αναπαράσταση του πραγματικού κόσμου, έτσι ώστε κάθε δέντρο να βρίσκεται ακριβώς στη θέση που βρίσκεται στον πραγματικό κόσμο. Ανοίγει τις δυνατότητες, όχι μόνο για εκπαίδευση, αλλά και για σχεδιασμό αποστολής», κατέληξε ο Morrison.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.