General Atomics επιδείξεις τρισδιάστατων εκτυπωμένων οχημάτων εφέ με εκτόξευση αέρα

Η General Atomics Aeronautical Systems ανακοίνωσε ότι κυκλοφόρησε με επιτυχία μια νέα πλατφόρμα εφέ εκτόξευσης αέρα που κατασκευάζεται με πρόσθετη κατασκευή από τον εσωτερικό χώρο όπλων ενός μη επανδρωμένου συστήματος MQ-20 Avenger.

Η εταιρεία συνεργάστηκε με την Divergent Technologies, Inc. για το σχεδιασμό και την κατασκευή του οχήματος Advanced Air-Launched Effects, ή A2LE, χρησιμοποιώντας το Adaptive Production System (DAPS) της Divergent «για την υποστήριξη της ταχείας, χαμηλού κόστους κατασκευής του οχήματος επίδειξης», ανέφερε στο μία δήλωση.

Η επίδειξη της 28ης Νοεμβρίου στο Dugway Proving Ground της Γιούτα έδειξε ότι η κατασκευή προσθέτων, γνωστή και ως τρισδιάστατη εκτύπωση, νωρίς στη διαδικασία σχεδιασμού μπορεί να δημιουργήσει αποτελεσματικότητες, είπε η εταιρεία. Είναι ένα βασικό βήμα για την επικύρωση της διαδικασίας AM και των ιδιοτήτων του υλικού για ενσωμάτωση σε μελλοντικά συστήματα που θα χρησιμοποιηθούν τόσο από επανδρωμένες όσο και από μη επανδρωμένες πλατφόρμες.

Η πτήση ήταν «ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την επίδειξη της ικανότητας της GA-ASI να αναπτύσσει, να κατασκευάζει και να δοκιμάζει γρήγορα ένα Σύστημα Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (SUAS) σε μια ελεγχόμενη προσέγγιση χαμηλού κινδύνου», δήλωσε ο Mike Atwood, αντιπρόεδρος της εταιρείας προηγμένων προγραμμάτων. είπε στην ανακοίνωση. «Το A2LE επιδεικνύει τη σύζευξη των δυνατοτήτων σχεδιασμού αεροσκαφών της GA-ASI με το DAPS της Divergent, ανοίγοντας το δρόμο για συνεχή ωρίμανση προσιτών, αρθρωτών πλατφορμών SUAS που μπορούν να προσαρμοστούν για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολεμικών αεροσκαφών σε ένα κλάσμα του κόστους και του χρόνου παράδοσης των σημερινών συστημάτων. .»

Η εταιρεία σχεδιάζει ένα δίκτυο A2LE που παρέχει ένα «μόνιμο, εκτεταμένο πλέγμα» για επιτήρηση, επίθεση, καταστολή της εχθρικής αεράμυνας ή μονοπάτια επικοινωνίας, σύμφωνα με τη δήλωση, ενώ ενισχύει τις τρέχουσες και μελλοντικές επανδρωμένες και μη επανδρωμένες πλατφόρμες με αυξημένη ικανότητα.

Διαβάστε  Οι ανταγωνιστές οχημάτων Recon διατηρούν το ρυθμό, παρά την αβεβαιότητα του προγράμματος

Ο στρατός των ΗΠΑ αξιολογεί εκτενώς τα εκτοξευόμενα εφέ για περίπου πέντε χρόνια και εξετάζει διάφορες κατηγορίες μεγέθους εκτοξευόμενων εφέ. Αξιολογεί ένα αρχικό μικρό πρωτότυπο με εκτοξευόμενα εφέ – μια συνεργασία μεταξύ της Anduril Industries, της Collins Aerospace της RTX και της Aurora Flight Sciences – καθώς πειραματίζεται με τις απαιτήσεις και τις δυνατότητες για ένα μελλοντικό πρόγραμμα.

Η υπηρεσία σχεδιάζει να εκτοξεύσει αυτά τα μικρά, χωρίς πλήρωμα αεροσκάφη όχι μόνο από εναέριες πλατφόρμες, αλλά από εκτοξευτές στο έδαφος ή εκτός οχημάτων. Έχει επιδείξει τις δυνατότητες αρκετές φορές, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης άσκησης Edge της υπηρεσίας το 2021, η οποία πειραματίζεται με την τεχνολογία για να βελτιώσει τις λειτουργίες στην εναέρια βαθμίδα.

Η General Atomics έδειξε μια άλλη ALE – το Eaglet – που η εταιρεία ανέπτυξε από ένα UAS Grey Eagle πριν από ένα χρόνο.

Το Eaglet θα ταίριαζε στη μεγάλη κατηγορία, είπε η εταιρεία, κάτι που μεταφράζεται ότι έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μια μεγάλη ποικιλία ισχυρότερων αισθητήρων και ωφέλιμων φορτίων. Ο Grey Eagle θα μπορούσε ακόμα να το μεταφέρει για χιλιάδες χιλιόμετρα πριν τον εκτοξεύσει. Το A2LE θεωρείται ότι ταιριάζει στη μικρή κατηγορία.

«Η General Atomics προσεγγίζει το μέλλον των ακατοίκητων εναέριων οχημάτων και συστημάτων από μια προσέγγιση «οικογένειας συστημάτων»», δήλωσε ο C. Mark Brinkley, εκπρόσωπος. “Είτε εκτοξεύεται από αέρα είτε εκτοξεύεται από το έδαφος, είναι ανακτήσιμα ή αναλώσιμα, βλέπουμε αυτά τα αεροσκάφη να προσφέρουν διαφορετικές επιλογές διαμορφωμένες για διαφορετικές αποστολές.”

Η εταιρεία εργάζεται σε πολλές εκτοξευμένες προσφορές εφέ εκτός από το Eaglet και το A2LE, όπως το Sparrowhawk και το LongShot, πρόσθεσε ο Brinkley.

Διαβάστε  Η έλλειψη εργαλείων εμπλοκής ακολουθεί τα χρόνια του «αυτόματου πιλότου», λέει ο εκπρόσωπος Bacon

«Όλα αυτά είναι παρόμοια και όλα είναι διαφορετικά, αλλά το κύριο θέμα εδώ είναι η προσιτή μάζα σε κλίμακα, η οποία επιτίθεται σε μια ποικιλία προβλημάτων με διάφορους τρόπους», είπε.

«Δεν θα ήταν δίκαιο να συγκρίνουμε αυτά τα αεροσκάφη κατ’ ιδίαν σε αυτό το σημείο, επειδή όλα οδηγούνται από διαφορετικές απαιτήσεις και επιδιωκόμενες χρήσεις», σημείωσε ο Brinkley, «αλλά καθένα από αυτά τα προγράμματα αξιοποιεί απολύτως τις βέλτιστες πρακτικές και διδάγματα από το ένα πρόγραμμα στο άλλο για να μας βοηθήσουν να επαναλάβουμε και να καινοτομήσουμε πολύ γρήγορα».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.