Lockheed: Πρόγραμμα πυργίσκων δεξαμενών Ajax στα μισά της παραγωγής

Το μακροχρόνιο πρόγραμμα Ajax του βρετανικού στρατού πλησιάζει σταδιακά στην ολοκλήρωση, με περισσότερους από τους μισούς πυργίσκους αρμάτων μάχης να έχουν πλέον κατασκευαστεί.

«Είμαστε λίγο πάνω από το 50% μέσω της παραγωγής του Ajax, αλλά έχουμε περίπου άλλα δύο χρόνια παραγωγής», δήλωσε ο Steve Wallace, επικεφαλής των εργασιών παραγωγής στο Lockheed Martin Η εγκατάσταση του Ηνωμένου Βασιλείου στο Ampthill, στο Bedfordshire, είπε Τεχνολογία Στρατού.

Ενώ η παραγωγή της Lockheed φέρεται να είναι εντός χρονοδιαγράμματος, το πρόγραμμα του Άγιαξ έχει πληγεί με δυσκολίες. Το αυξανόμενο κόστος και οι επανειλημμένες καθυστερήσεις οδήγησαν σε κοινοβουλευτικές εκκλήσεις για απομάκρυνση του Ajax, αν και το Υπουργείο Άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου (MoD) επιβεβαίωσε τη δέσμευσή του στο πρόγραμμα.

Οι επιτόπιοι αριθμοί δείχνουν ότι η τοποθεσία Ampthill της Lockheed Martin έχει παράγει 141 πυργίσκους από το 2018 όταν ξεκίνησε η σύμβαση για 245 πυργίσκους. Αυτό περιλαμβάνει 32 πυργίσκους πέρυσι και 32 μέχρι στιγμής το 2023.

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Ευχαριστώ!

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

Διαβάστε  Τα τανκς ενδέχεται να μην φτάσουν στην Ουκρανία φέτος, λέει ο υπουργός Στρατού των ΗΠΑ

Τι είναι ο Ajax και πότε θα αναπτυχθεί;

Το πρόγραμμα Ajax, το οποίο ανατέθηκε για πρώτη φορά από το Υπουργείο Εξωτερικών τον Σεπτέμβριο του 2014, είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη παραγγελία τεθωρακισμένου οχήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και περισσότερες από δύο δεκαετίες.

Ο Άγιαξ είχε αρχικά προβλεφθεί να κοστίσει 4,3 δισ. $ (3,54 δισ. £) και να ολοκληρωθεί έως το 2024. Πιο πρόσφατες εκτιμήσεις του Υπουργείου Εξωτερικών και της Βουλής των Κοινοτήτων λένε ότι το πρόγραμμα θα κοστίσει 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια από χρήματα των φορολογουμένων και να είναι πλήρως λειτουργική έως το 2029.

General Dynamics Land Systems Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ο κύριος ανάδοχος, που επιβλέπει τη συναρμολόγηση των 589 συνολικά οχημάτων Ajax στην τοποθεσία Merthyr Tydfil στη Νότια Ουαλία. είπε η General Dynamics Τεχνολογία Στρατού ότι έχει παραδώσει 143 οχήματα, με τα 44 να έχουν ήδη αναπτυχθεί από τον βρετανικό στρατό.

Κάθε όχημα έχει μήκος 7,62 μέτρα, πλάτος 3,35 μέτρα και ύψος 3 μέτρα. Ταξιδεύουν με μέγιστη ταχύτητα 70 χλμ/ώρα. Το Υπουργείο Εξωτερικών έχει διαφημίσει τη λειτουργικότητα του Ajax παντός καιρού, τους αισθητήρες αιχμής και το σταθεροποιημένο πυροβόλο 40 mm ως ανταγωνιστικά στρατιωτικά πλεονεκτήματα.

Η Lockheed Martin UK είναι ένας από τους υπεργολάβους του Ajax, υπεύθυνος για την κατασκευή 245 περιστρεφόμενων πυργίσκων όπλων στο πλαίσιο μιας συμφωνίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η General Dynamics λέει ότι έχει λάβει 141 πυργίσκους μέχρι σήμερα – το 62% της συνολικής παραγωγής.

Ο τρέχων κύκλος κατασκευής για κάθε πυργίσκο είναι 600 ώρες, τον οποίο η Lockheed στοχεύει να μειώσει σε 500 ώρες, σύμφωνα με τον Stuart Devonshire, επικεφαλής της κατασκευής στην τοποθεσία Ampthill.

Διαβάστε  Π.Ο.Ε.Σ. + ΚΚΕ - Για την Οικονομική Αποζημίωση Εφημεριών Στρατιωτικών Ιατρών

Μια σειρά από αναποδιές

Στις 20 Μαρτίου, ο υπουργός Προμηθειών Άμυνας Alex Chalk δήλωσε ότι «αναγνώρισε ανοιχτά τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ», αντιμετωπίζει το πρόγραμμα του Άγιαξ.

Ο Chalk ανακοίνωσε επίσης ότι το Υπουργείο Εξωτερικών είχε επαναλάβει τις πληρωμές στη General Dynamics, μετά από μια αναστολή των πληρωμών το 2021, όταν εμφανίστηκαν διάφορα σχεδιαστικά ελαττώματα.

Ένα έγγραφο που διέρρευσε αποκάλυψε ότι τα τανκς του Ajax ενέχουν κινδύνους για την ασφάλεια των Βρετανών στρατιωτών εάν οδηγηθούν πάνω από 32 χλμ/ώρα, ενώ οι υπερβολικοί κραδασμοί και ο θόρυβος σήμαιναν ότι οι στρατιώτες που δοκίμαζαν τα οχήματα έμειναν με πρησμένες αρθρώσεις και εμβοές.

Η ενημέρωση του Chalk για τη συνέχεια του Ajax αντιμετωπίστηκε με σκληρό έλεγχο.

Μια έκθεση της Επιτροπής Δημοσίων Λογαριασμών (PAC) στις 31 Μαρτίου έδωσε ένα πλήρες χρονοδιάγραμμα των οπισθοδρομήσεων του προγράμματος. Η General Dynamics είπε στην Επιτροπή ότι οι καθυστερήσεις προκλήθηκαν εν μέρει από προκλήσεις ενσωμάτωσης του κανονιού στον πυργίσκοανέφερε η έκθεση, και το Υπουργείο Εξωτερικών είχε επιλέξει ένα «τεχνικά μη αποδεδειγμένο και ανώριμο πυροβόλο των 40 χιλιοστών».

Η ενσωμάτωση του κανονιού με τον πυργίσκο πραγματοποιείται μέσω μιας ξεχωριστής σύμβασης μεταξύ της General Dynamics UK και της Lockheed Martin UK. Ο Devonshire διευκρίνισε ότι η ανάπτυξη του εξαρτήματος του πυργίσκου είχε ωριμάσει και η εγκατάσταση Ampthill της Lockheed επέστρεψε στο χρονοδιάγραμμα.

«Το πρόγραμμα εκτελείται εδώ και 12 χρόνια, αλλά δεν έχει παραδώσει ούτε ένα αναπτυσσόμενο όχημα στον στρατό», είπε προηγουμένως το PAC στη Βουλή των Κοινοτήτων του Ηνωμένου Βασιλείου.

“Αρκετά αρκεί – το Υπουργείο Εξωτερικών πρέπει να διορθώσει ή να αποτύχει αυτό το πρόγραμμα προτού διακινδυνεύσει περισσότερο την εθνική μας ασφάλεια και περισσότερα δισεκατομμύρια χρήματα των φορολογουμένων σπαταληθούν”, δήλωσε η πρόεδρος του PAC Dame Meg Hillier. «Αυτές οι επαναλαμβανόμενες αποτυχίες επιβαρύνουν παλαιότερες δυνατότητες που έχουν καθυστερήσει να αντικατασταθούν και απειλούν άμεσα την ασφάλεια των υπαλλήλων μας και την ικανότητά τους να προστατεύουν το έθνος και να τηρούν τις δεσμεύσεις του ΝΑΤΟ».

Διαβάστε  Το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ κατευθύνεται στη Γερουσία για επιπλέον 55 δισεκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη του Ισραήλ και της Ουκρανίας

Το Υπουργείο Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου αρνήθηκε να σχολιάσει την κατάσταση της παραγωγής του Άγιαξ. Τα περισσότερα σήματα δείχνουν ότι το Υπουργείο Εξωτερικών είναι πλήρως αφοσιωμένο στο πρόγραμμα, καθώς ο βρετανικός στρατός ξεκίνησε ξανά την εκπαίδευση σε οχήματα του Ajax τον Ιούνιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.