Η βιομηχανία θα λάβει ειδοποιήσεις ITN για το πρόγραμμα New Medium Helicopter του Ηνωμένου Βασιλείου

Τα επόμενα βήματα του προγράμματος New Medium Helicopter (NMH) του Ηνωμένου Βασιλείου θα δουν τους υποψηφίους άμυνας να προσφέρουν μια πλατφόρμα – ευρωπαϊκό δίδυμο Λεονάρντο, Airbusκαι με έδρα τις ΗΠΑ Lockheed Martin – λάβετε πρόσκληση για διαπραγμάτευση (ITN), όπως αποκαλύφθηκε.

Το πρόγραμμα NMH θα δει την απόκτηση ενός νέου ελικοπτέρου υποστήριξης μεσαίας ανύψωσης για να αντικαταστήσει αρκετές υπάρχουσες μονάδες στη Βασιλική Αεροπορία και τον Βρετανικό Στρατό, όπως το στροφείο Wildcat και Merlin.

Airbus, με το σχεδιασμό H145. Leonardo, με το AW149. και η Lockheed Martin με το Black Hawk θα διαπραγματεύονται πλέον τις συγκεκριμένες σχεδιαστικές απαιτήσεις τους για μια πλατφόρμα που η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ελπίζει να υιοθετήσει και να αναπτύξει σπειροειδή.

Ο αριθμός των μονάδων που σκοπεύει να προμηθευτεί το Υπουργείο Εξωτερικών δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Μάλλον θα βασίζεται στις απαντήσεις και στην αξιολόγηση των τριών εννοιών.

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

Απαντώντας στην επίσημη έκδοση της ειδοποίησης ITN από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Leonardo επιβεβαίωσε ότι θα προωθούσε την πλατφόρμα AW149 για το πρόγραμμα NMH. Η εταιρεία δήλωσε ότι περισσότερο από το 60% της παραγωγής AW149 θα πραγματοποιηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τις εγκαταστάσεις της στο Yeovil.

Το NMH επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και την επιβίωση των σπειρών

Αυτή η στρατηγική προμηθειών σηματοδοτεί τη μεταρρύθμιση εξαγορών του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία αναφέρθηκε στο έγγραφο Defense Command Paper τον Ιούλιο του περασμένου έτους, το οποίο ανέφερε ότι τα διδάγματα που αντλήθηκαν από τον συνεχιζόμενο πόλεμο Ουκρανίας-Ρωσίας ενημέρωσαν τους ενδιαφερόμενους ότι «η αποδοχή του 80% μπορεί να προσφέρει αποτελεσματική και ισχυρή ικανότητα στα χέρια της οι χρήστες σήμερα. Η αναμονή για το 100% – την εξαιρετική λύση – μπορεί να σημαίνει απώλεια στρατηγικού πλεονεκτήματος.»

Για το λόγο αυτό, ένα σημείο στο οποίο το Υπουργείο Εξωτερικών θα βασίσει την απόφασή του θα είναι το πόσο θα συνεισφέρει κάθε προμηθευτής στην αμυντική βιομηχανική βάση του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει το 15% της συνολικής απόφασης προμήθειας του ΗΒ.

Δεδομένου ότι το τοπικό μερίδιο εργασίας είναι ένα από καιρό κατανοητό βασικό στοιχείο του προγράμματος NMH, η θέση του Leonardo ως προς τη δημιουργία γραμμών παραγωγής ελικοπτέρων στο Ηνωμένο Βασίλειο μπορεί να θεωρηθεί ευνοϊκή.

Η πλειονότητα του δομικού σχεδιασμού του AW149 αναλήφθηκε στο Yeovil και η εταιρεία έκανε μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων λιρών σε μια νέα γραμμή παραγωγής AW149 στο εργοτάξιο, καθώς και εκπαίδευση για τους μηχανικούς ελικοπτέρων της εταιρείας σε συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Ωστόσο, το κόστος είναι επίσης ένας παράγοντας με τον αμυντικό προϋπολογισμό του Ηνωμένου Βασιλείου να ξετυλίγεται από τον πληθωρισμό και τις υπερβάσεις κόστους σε στρατηγικά προγράμματα, δίνοντας δυνητικά επιλογές όπως το Black Hawk της Lockheed Martin ως εναλλακτική λύση. Η αμερικανική εταιρεία υπολόγισε τον Σεπτέμβριο του 2023 ότι σχεδόν το 40% της συνολικής παραγωγής και συναρμολόγησης του Black Hawk θα πραγματοποιούνταν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε  Εκτοξεύοντας πυραύλους Ναυτικού από το πυροβολικό του αμερικανικού στρατού, το MRC πηγαίνει στα χέρια των στρατιωτών

Ο Υπουργός Αμυντικών Προμηθειών του Ηνωμένου Βασιλείου, James Cartlidge, δήλωσε στη συνέχεια στις 27 Φεβρουαρίου ότι το πρόγραμμα NMH αναμενόταν να προχωρήσει στην ανάθεση συμβάσεων το 2025.

Εν τω μεταξύ, πέρα ​​από τον Ατλαντικό, ο στρατός των ΗΠΑ ακύρωσε πρόσφατα το Future Attack and Reconnaissance Aircraft (FARA) σε μια προσπάθεια να επαναπροσανατολιστεί προς φθηνότερα συστήματα αναγνώρισης χωρίς πλήρωμα και άλλες πλατφόρμες.

Πρόσθετη αναφορά από τον Richard Thomas.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.