Η Γερμανία υποστηρίζει ένα πιο στενό οικοσύστημα υποστήριξης του Chinook

Η Γερμανία εξέτασε τη δυνατότητα σχηματισμού ενός οικοσυστήματος στενότερης υποστήριξης για τους χρήστες Chinook εν όψει της απόκτησης από την Πολεμική Αεροπορία 60 μεταγωγικών ελικοπτέρων CH-47F Block II.

Η υπηρεσία απέκτησε τον στόλο βαρέων ανυψωτικών οχημάτων από τις ΗΠΑ κάτω από 7,8 δισ. ευρώ (8,5 δισ. δολάρια) Πωλήσεις στρατιωτικών στο εξωτερικό συμφωνία τον Μάιο του 2023. Η Γερμανία στοχεύει στη μετάβαση από τον σημερινό στόλο των 72 ατόμων CH-53 Super Stallion ελικόπτερα, τα οποία είναι πλέον άνω των 50 ετών σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία συμβούλων πληροφοριών, GlobalData.

Τώρα μπορεί να αποκαλυφθεί ότι το χρονοδιάγραμμα για την παράδοση θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 2027 και 2032, σε αντίθεση με προηγούμενες προσδοκίες ότι η πρώτη μονάδα θα παραδοθεί το 2026.

Γερμανικές προκλήσεις με το πιο πρόσφατο Chinook

Υπάρχουν 21 χρήστες Chinook παγκοσμίως, εννέα από τους οποίους είναι μέλη της στρατιωτικής συμμαχίας του ΝΑΤΟ, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ισπανία, η Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ, μεταξύ πολλών άλλων.

Οι Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις δεν έχουν επιχειρησιακό ιστορικό με το Chinook. Ωστόσο, επιδιώκουν να υιοθετήσουν μια εξαιρετικά διαμορφωμένη παραλλαγή, με ποικίλο εξοπλισμό από όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, μόνο τρία συστήματα θα είναι γερμανικής κατασκευής: το κιτ AE, το Link 16 και το ραδιόφωνο BOS.

Αυτό οδήγησε σε ανησυχίες σχετικά με το πλήρωμα του αεροσκάφους και, το πιο σημαντικό, την εκπαίδευση συντήρησης. Για το λόγο αυτό, η Γερμανία εξέτασε ένα όραμα για το μέλλον στο οποίο η Πολεμική Αεροπορία θα επωφεληθεί από στενότερη δραστηριότητα μεταξύ των χρηστών Chinook – κάτι παρόμοιο με το σταθερό A400M πρόγραμμα μεταφοράς αεροσκαφών, προτάθηκε.

Διαβάστε  Ο Λευκός Οίκος προτρέπει τη Γερουσία να «κινήσει γρήγορα» το νομοσχέδιο TikTok καθώς οι νομοθέτες σέρνουν τα τακούνια τους

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

Ένα παγκόσμιο οικοσύστημα Chinook

Η Γερμανία διαθέτει επί του παρόντος 40 αεροσκάφη A400M, μαζί με οκτώ άλλα έθνη, σύμφωνα με την υπηρεσία πληροφοριών GlobalData.

Λόγω του άγρυπνου ματιού της σε μεγάλο βαθμό με βάση την Ευρώπη Οργανισμός Κοινής Εξοπλιστικής Συνεργασίας (OCCAR), το Βέλγιο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, η Τουρκία και το Ηνωμένο Βασίλειο – έξι συμμετέχοντα μέλη του προγράμματος, καθώς και το Λουξεμβούργο και η Μαλαισία – επωφελήθηκαν από την ομαλή απόκτηση του τακτικού και στρατηγικού αερομεταφορέα.

Άλλες επιτυχίες της OCCAR περιλαμβάνουν την προμήθεια προγράμματος του οχήματος μάχης πεζικού Boxer, στο πλαίσιο του οποίου το Ηνωμένο Βασίλειο όρισε πρόσφατα ότι πρέπει να αντιμετωπίσει «προσωρινές παραχωρήσεις» στην απόκτηση ανταλλακτικών και εξοπλισμού από άλλους χρήστες του Boxer στο πρόγραμμα, όπως η Γερμανία.

Όπως το Ηνωμένο Βασίλειο με την Boxer, η γερμανική Πολεμική Αεροπορία θα ωφεληθεί πολύ από ένα τέτοιο σύστημα καθώς προσπαθεί να προετοιμαστεί για την απόκτηση ενός στόλου για τον οποίο δεν έχει εμπειρία.

Η μορφή υποστήριξης μπορεί να είναι η μεταφορά ανταλλακτικών και εξοπλισμού, όπως η περίσταση Boxer του Ηνωμένου Βασιλείου, ή ίσως, η ανταλλαγή γνώσεων, κατά την οποία η Γερμανία θα προχωρήσει σε αναπτύξεις με άλλους χρήστες Chinook για να μάθει τα σχοινιά.

Διαβάστε  Το πρόγραμμα MPF των ΗΠΑ ενισχύεται

Ωστόσο, δεδομένου ότι το Chinook είναι μια πλατφόρμα που κατασκευάζεται από τον εργολάβο με έδρα τις ΗΠΑ, Boeingένα τέτοιο οικοσύστημα μπορεί να μην εφαρμοστεί τόσο απλά, ή ακόμη και εφικτό, όπως ήταν για τα προγράμματα OCCAR της Ευρώπης.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.