Ο Άγιαξ αντέχει στις υποαρκτικές συνθήκες στη σουηδική δοκιμή

Το θωρακισμένο μαχητικό όχημα Ajax – ένα διαρκές επώδυνο σημείο στις προμήθειες του βρετανικού στρατού – ολοκλήρωσε τις δοκιμές σε εξουθενωτικές καιρικές συνθήκες στη σουηδική Λαπωνία.

Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε τιμωρητικές, χειμερινές συνθήκες όπου οι θερμοκρασίες έπεσαν σε θερμοκρασίες έως και μείον 38 βαθμούς Κελσίου.

Αν και υπήρχαν κάποια «προβλήματα οδοντοφυΐας», σύμφωνα με τον πυροβολητή, Υποπτέραρχο Alex McDonald, καθώς υπήρξαν ορισμένες περιπτώσεις ολίσθησης και ολίσθησης λόγω των ελαστικών μαξιλαριών τροχιάς, η πλατφόρμα έδειξε ότι ήταν ικανή να πυροβολεί εν κινήσει με ακρίβεια.

«Αυτές οι δοκιμές αποτελούν συνέχεια από αυτές που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο», δήλωσε ο Ταγματάρχης Robert Gardner, Ajax Trials and Capability Development. «Οι δοκιμές έχουν προχωρήσει από τα πληρώματα που δεν έχουν πυροβολήσει το όχημα, στο «στατικό έναντι στατικό», εκτοξεύοντας περίπου 120 φυσίγγια, προχωρώντας στο «στατικό έναντι του κινούμενου» και στη συνέχεια αποδεικνύεται τελικά «κίνηση έναντι στατικής» ενώ εδώ στην εμβέλεια Εξημερώνω.”

Προβληματικό ιστορικό για την απόκτηση του Άγιαξ

Με κόστος 5,5 δισεκατομμύρια £ (7 δισεκατομμύρια δολάρια), είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη παραγγελία τεθωρακισμένου οχήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια και θα αντικαταστήσει τον γηρασμένο στόλο των οχημάτων αναγνώρισης του στρατού.

Ο στρατός αγοράζει 589 οχήματα και στις έξι παραλλαγές, οι οποίες περιλαμβάνουν αναγνώριση (Ajax), οχήματα μεταφοράς προσωπικού (Ares), διοίκηση και έλεγχο (Athena), μηχανική αναγνώριση (Argus) και οχήματα ανάκτησης και επισκευής (Atlas και Apollo).

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Διαβάστε  Η DIO του Ηνωμένου Βασιλείου επενδύει 256 εκατομμύρια £ στη μεγάλη περιουσία του Υπουργείου Οικονομικών στην Κύπρο

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

Ο υπερβολικός θόρυβος και οι κραδασμοί οδήγησαν σε ανησυχίες για την υγεία του προσωπικού που χειρίζεται τα οχήματα τα τελευταία χρόνια.

Το 2021, η Επιτροπή Άμυνας της Βουλής των Κοινοτήτων περιέγραψε το ιστορία της ικανότητας τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης του Στρατού ως «αξιοθρήνητη». Το 2022, η Επιτροπή Δημοσίων Λογαριασμών έκρινε ότι η διαχείριση του προγράμματος Ajax από το Υπουργείο Άμυνας ήταν «ελαττωματικό από την αρχή», και η Εθνική Υπηρεσία Ελέγχου είπε ότι η κυβέρνηση είχε «δεν διαχειρίζεται αποτελεσματικά το πρόγραμμαπροειδοποιώντας το πρόγραμμα «αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις».

Ο Άγιαξ ανυπομονεί

Η έναρξη λειτουργίας του οχήματος έχει επανειλημμένα καθυστερήσει υπό τη διαχείριση του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Τον Ιανουάριο του 2022, ο Ajax εξακολουθούσε να μην έχει αρχική λειτουργική ικανότητα (IOC), με λιγότερο από το 25% των οχημάτων να κατασκευάζονται.

Τον Μάρτιο του 2023, ο πρώην Υπουργός Προμηθειών Άμυνας, Alex Chalk, ανακοίνωσε μια νέα ημερομηνία εν υπηρεσία το 2025, με πλήρη επιχειρησιακή ικανότητα να αναμένεται από τα τέλη του 2028 έως το 2029.

Η δοκιμαστική ολοκλήρωση – αποδεικνύοντας την επιχειρησιακή επικύρωση των οχημάτων σε μια σειρά παγκόσμιων περιβαλλόντων – υποδηλώνει τις προσπάθειες του Στρατού να κλείσει τη ΔΟΕ εντός του επόμενου έτους περίπου.

Διαβάστε  From 17 until 19 Jan 23, @NRDC_GR hosted the Allied Command Operation


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.