Ο στρατός θα χρηματοδοτήσει τις αναβαθμίσεις του Black Hawk χρησιμοποιώντας προϋπολογισμό από ακυρωμένο ελικόπτερο

Ο στρατός των ΗΠΑ θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια που απελευθερώθηκαν από την ακύρωση του προγράμματος Future Attack Reconnaissance Aircraft για να αναβαθμίσει τον στόλο των ελικοπτέρων UH-60 Black Hawk, δήλωσε ο επικεφαλής εξαγορών της υπηρεσίας.

Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε μέσω του τερματισμένου προγράμματος θα εφαρμοστεί επίσης σε μια ευρύτερη ποικιλία πλατφορμών, είπε.

Η υπηρεσία «σχεδιάζει να δημιουργήσει πρόσθετους πόρους έρευνας και ανάπτυξης για το UH-60M Black Hawks για να συνεχίσει να βελτιώνει αυτή τη ζωτικής σημασίας πλατφόρμα», είπε ο Νταγκ Μπους, ο επικεφαλής εξαγορών του Στρατού, στους νομοθέτες κατά τη διάρκεια της Υποεπιτροπής Τακτικής Αέρας και Γης της Επιτροπής Ενόπλων Υπηρεσιών της Βουλής. ακρόαση στις 6 Μαρτίου.

Το τέλος του προγράμματος FARA τον περασμένο μήνα σηματοδότησε μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης στον εκσυγχρονισμό των αερομεταφορών και έγινε μια από τις σημαντικότερες ακυρώσεις προγραμμάτων της υπηρεσίας την τελευταία δεκαετία. Ο Στρατός είχε ήδη ξοδέψει τουλάχιστον 2 δισεκατομμύρια δολάρια για το πρόγραμμα και είχε ζητήσει άλλα 5 δισεκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ταυτόχρονα, η υπηρεσία κατάργησε τα μη επανδρωμένα συστήματα αεροσκαφών Shadow και Raven που αναπτύχθηκαν για τον αγώνα κατά της εξέγερσης πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες και ένα πρόγραμμα – το UH-60V – που αναβάθμισε το μοντέλο της Λίμα Black Hawks με ψηφιακό πιλοτήριο για την Εθνική Φρουρά. Το Guard θα αποκτήσει τώρα Mike-μοντέλο UH-60.

Ο Στρατός σχεδιάζει επίσης να επενδύσει σε μια νέα πολυετή αγορά προμηθειών του UH-60M Black Hawks και να αγοράσει ελικόπτερα φορτίου CH-47F Block II Chinook που δεν σχεδίαζε να προμηθευτεί για το ενεργό εξάρτημα. Και θα επενδύσει περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια, αρχής γενομένης από το οικονομικό 2025, σε νέες μη επανδρωμένες δυνατότητες, σύμφωνα με τον Μπους.

Διαβάστε  Η Boeing λέει ότι το επίγειο σύστημα κρατά τους δορυφόρους απαλλαγμένους από εμπλοκές

Ενώ η FARA έφτασε στο τέλος της, ο Στρατός είπε ότι χρειάζεται τη χρηματοδότηση που είχε προϋπολογιστεί το FY24 για να κλείσει το πρόγραμμα και να ολοκληρώσει ορισμένες κρίσιμες προσπάθειες ανάπτυξης τεχνολογίας που μπορούν να μεταφερθούν σε άλλα προγράμματα.

Το αίτημα για τον προϋπολογισμό του FY25 θα δείξει ότι ο στρατός έχει ζητήσει χρηματοδότηση για την έρευνα και την ανάπτυξη UH-60 για το πρόγραμμα ανάπτυξης των μελλοντικών ετών «που δεν υπήρχε πριν», είπε ο Μπους.

“Όταν πάμε σε αυτό το επόμενο πολυετές, ελπίζουμε ότι είναι ένα καλύτερο αεροσκάφος Black Hawk”, είπε. «Αυτή που έχουμε είναι εξαιρετική, αλλά ελπίζουμε ότι αυτή η Ε&Α, που θα καλύπτει ολόκληρο το FYDP, θα μας επιτρέψει να έχουμε ένα καλύτερο αεροσκάφος».

Κάνοντας το Black Hawk καλύτερο

Ένας από τους μεγαλύτερους τομείς ανάπτυξης τεχνολογίας στο πρόγραμμα FARA επικεντρώθηκε σε μια αρθρωτή αρχιτεκτονική ανοιχτών συστημάτων.

Αυτή η εξέλιξη θα μεταφερθεί σε άλλες πλατφόρμες αεροπορίας από το Future Long Range Assault Aircraft μέχρι τον τρέχοντα στόλο των ελικοπτέρων και ακόμη και σε άλλες μελλοντικές πλατφόρμες όπως το XM30 Mechanized Infantry Combat Vehicle στη φάση του σχεδιασμού τώρα, στρατηγός James Rainey, διοικητής του Army Futures Command, είπε κατά την ίδια ακρόαση.

Η νούμερο ένα προτεραιότητα για τις αναβαθμίσεις του Black Hawk θα είναι η ενσωμάτωση της αρχιτεκτονικής ανοιχτού συστήματος, κατέθεσε στην ακρόαση ο Ταγματάρχης Mac McCurry, διοικητής του Κέντρου Αριστείας Αεροπορίας του Στρατού. «Η ικανότητά μας να γυρίζουμε και να είμαστε πιο ευκίνητοι καθώς αντιδρούμε στις αλλαγές στο πεδίο της μάχης και βάζουμε ένα νέο κομμάτι κιτ σε ένα Black Hawk, αυτή η ανοιχτή αρχιτεκτονική μας βοηθά να το κάνουμε πολύ καλά».

Διαβάστε  Το AUKUS δεν θα υποκινήσει έναν αγώνα πυρηνικών εξοπλισμών στην περιοχή, λέει ο υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ

Ο Στρατός «έμαθε επίσης πολλά πράγματα… μοντελοποίηση και προσομοίωση που αναπτύξαμε ως μέρος αυτού, ολόκληρο το οικοσύστημα Launched Effects ήταν ένα από τα κύρια πράγματα που ωφεληθήκαμε κατά τη διάρκεια αυτής της μελέτης», πρόσθεσε ο Rainey.

Τα Launched Effects θα αναπτυχθούν τόσο από αεροσκάφη όσο και από επίγειες πλατφόρμες και όχι μόνο θα μπορούν να εκτελούν ένοπλες αποστολές τύπου ανίχνευσης για την αεροπορία του Στρατού, αλλά θα φιλοξενούν μια μεγάλη ποικιλία αισθητήρων και ωφέλιμων φορτίων για αναγνώριση, εξάλειψη εχθρικών όπλων, παροχή στόχευσης ή ακόμα και να επεκτείνει τη συνδεσιμότητα δικτύου.

Περισσότερες τεχνολογίες που θα είναι μεταβιβάσιμες περιλαμβάνουν εργασίες για τις δυνατότητες του Degraded Visual Environment, τις οποίες ο Στρατός εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια, καθώς και την επεξεργασία αισθητήρων και τις προόδους που είναι τοποθετημένες στο heads-up, σύμφωνα με τον McCurry.

Επιπλέον, η υπηρεσία έκανε πολλή δουλειά για τη σμίκρυνση των αισθητήρων και την ελάφρυνση των ωφέλιμων φορτίων και των αισθητήρων που μπορούν πλέον να μεταφερθούν εύκολα σε μη επανδρωμένα συστήματα, πρόσθεσε.

Και η εργασία για την κατασκευή προσθέτων για να ξεφύγει από σφυρηλάτηση και χύτευση θα αυξήσει τις περιόδους λειτουργίας του Στρατού χωρίς συντήρηση, είπε ο McCurry.

Ένας δρόμος για βελτιωμένο κινητήρα

Ο Στρατός σχεδιάζει να αφιερώσει μέρος του χρόνου του κλείνοντας το πρόγραμμα FARA δοκιμάζοντας τους κινητήρες του Βελτιωμένου Προγράμματος Κινητήρα Στροβίλου στα πρωτότυπα FARA που κατασκευάστηκαν σε έναν διαγωνισμό μεταξύ της Lockheed Martin και της Bell Textron. Και τα δύο αεροσκάφη είχαν κατασκευαστεί και πρόσφατα έλαβαν κινητήρες ITEP για να ξεκινήσουν τη διαδικασία προς τις αρχικές πτήσεις μέχρι το τέλος του έτους, πριν από την ακύρωση του προγράμματος.

Διαβάστε  Σήμα: Η Κένυα αντιμετωπίζει προκλήσεις για τις επενδύσεις στον τομέα της άμυνας εν μέσω στενότητας των δαπανών

«Έχουμε κινητήρες στα περίπτερα σήμερα. Έχουμε κινητήρες στο αεροσκάφος σήμερα που θα λειτουργήσουμε με το αεροσκάφος FARA και θα μάθουμε από αυτό», είπε ο Brig. Ο στρατηγός Ντέιβιντ Φίλιπς, εκτελεστικός αξιωματικός του προγράμματος του Στρατού για την αεροπορία, είπε κατά τη διάρκεια της ακρόασης.

Το πρόγραμμα κινητήρων ITEP παρουσίασε εμπόδια στην ανάπτυξη τεχνολογίας και στην εφοδιαστική αλυσίδα, καθυστερώντας δραστικά την εισαγωγή του στο αεροσκάφος που θα τροφοδοτεί, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος FARA. Το ITEP σχεδιάστηκε αρχικά για να αντικαταστήσει τους κινητήρες των επιθετικών ελικοπτέρων UH-60M και AH-64E Apache, δίνοντας στο αεροσκάφος 3.000 ίππους άξονα και αυξημένη απόδοση καυσίμου.

Ο Στρατός καθυστερεί την προμήθεια του κινητήρα ITEP, μια κίνηση που ανακοίνωσε μαζί με την ακύρωση του FARA, αλλά συνεχίζει τις προσπάθειες έρευνας και ανάπτυξης του, διαβεβαίωσε ο Μπους στην ακρόαση.

«Θα το ξαναεπισκεφτούμε [the program objective memorandum FY]26, για να κατανοήσουμε με βάση το πώς πάνε τα πράγματα με την ενσωμάτωση στο Apache και το Black Hawk, όταν αυτά τα δολάρια προμηθειών πρέπει να επανέλθουν στο πρόγραμμα», είπε. «Ο Στρατός παραμένει προσηλωμένος σε αυτό το πρόγραμμα και να μεταφέρει αυτή την ικανότητα στον στόλο».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.