Ο Babcock κλίνει περαιτέρω στις κινητές πυρκαγιές με δέσιμο όλμου

Η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Babcock και της ST Engineering για συνεργασία σε τεχνολογίες χερσαίου τομέα, με αρχική εστίαση στα συστήματα όλμων, υποδηλώνει μια πιθανή μελλοντική προσφορά στον βρετανικό στρατό με τη μορφή μιας ικανότητας κινητών πυρών με ελαφρύ όχημα.

Ανακοινώνοντας τη συμφωνία στις 5 Μαρτίου 2024, αξιωματούχοι από την Babcock και την ST Engineering δήλωσαν ότι οι εταιρείες θα επιδιώξουν αμυντικές ευκαιρίες «σε αγορές κοινού ενδιαφέροντος» που θα δουν τον συνδυασμό της «στενής σχέσης συνεργασίας του Babcock με τις Βρετανικές Ένοπλες Δυνάμεις» με τον «κόσμο» της ST Engineering -Κορυφαία προϊόντα συστημάτων γης».

Η ST Engineering προσφέρει δύο κύριες δυνατότητες χερσαίων κονιαμάτων: το Προηγμένο Σύστημα Κονιάματος Εδάφους Ανάπτυξης (GDAMS) και το Σύστημα Προηγμένου Κονιάματος MkII 120 mm Super Rapid Advanced Mortar System (SRAMS).

SRAMS on
Μια εικόνα από ένα διαφημιστικό φύλλο δεδομένων του MkII SRAMS που εμφανίζεται τοποθετημένο σε όχημα BELREX 4×4. Πίστωση: ST Engineering

Οι απεικονίσεις του συστήματος SRAMS από την ST Engineering δείχνουν ένα διάλυμα κονιάματος 120 mm τοποθετημένο σε όχημα, τοποθετημένο σε όχημα 4×4 με ανοιχτό επίπεδο κρεβάτι στο πίσω μέρος του, παρέχοντας εμβέλεια πυρκαγιών 10 χλμ. Η ανάπτυξη μιας προσφοράς κονιάματος 120 χιλιοστών για οποιαδήποτε απαίτηση του Ηνωμένου Βασιλείου θεωρείται ότι περιλαμβάνει φιλοδοξίες στην ξηρά.

Ένας πιθανός συνδυασμός της συμφωνίας Babcock-ST Engineering θα μπορούσε να δει ένα όλμο 120 mm όπως το SRAMS σε συνεργασία με ένα HMT 6×6 Jackal 3, που σχεδιάστηκε από τη Supacat και κατασκευάζεται επί του παρόντος από την Babcock και τη Supacat για τον Βρετανικό Στρατό.

Περιεχόμενα

Ο Βρετανικός Στρατός αναζητά κινητικότητα και δύναμη πυρός

Ο βρετανικός στρατός επιδιώκει να αυξήσει τις επιλογές του για φορητές βολές μέσω προγραμμάτων όπως το πρόγραμμα Mobile Fires Platform, το οποίο επιδιώκει να αντικαταστήσει τα εναπομείναντα παλαιωμένα συστήματα πυροβολικού AS90 155 χιλιοστών είτε με μια ιχνηλάτη λύση όπως το Hanwha’s K9 Thunder ή ένα τροχοφόρο οβιδοβόλο.

Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο ολοκληρωμένα Εταιρικά Προφίλ της αγοράς, που υποστηρίζονται από την GlobalData. Εξοικονομήστε ώρες έρευνας. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

company profile unit

Εταιρικό Προφίλ – δωρεάν δείγμα

Το email λήψης σας θα φτάσει σύντομα

Είμαστε σίγουροι για τη μοναδική ποιότητα των εταιρικών μας προφίλ. Ωστόσο, θέλουμε να πάρετε την πιο ωφέλιμη απόφαση για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό προσφέρουμε ένα δωρεάν δείγμα που μπορείτε να κατεβάσετε υποβάλλοντας την παρακάτω φόρμα

Από την GlobalData

Η Babcock είναι μέρος ενός ευρύτερου ομίλου εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων BAE Systemsπου προωθεί μια λύση 155 χιλιοστών με τροχούς με βάση το Archer για τον Βρετανικό Στρατό, ο οποίος επιλέχθηκε τον Μάρτιο του 2023 για να παρέχει μια προσωρινή ικανότητα πυροβολικού.

Η προσθήκη μιας προσφοράς κινητού όλμου 120 mm, προσαρμοσμένης σε κοινή πλατφόρμα οχημάτων, θα παρείχε στον Βρετανικό Στρατό βελτιωμένη ικανότητα πυρών μικρής μεσαίας εμβέλειας, ενώνοντας τις τρέχουσες προσφορές AS90/Archer των 155 mm και ελαφρών όπλων 105 mm.

Επιπλέον, ως μέρος των προσπαθειών εδραίωσής του, ο Βρετανικός Στρατός θα μπορούσε να επιδιώξει να μειώσει 16 τύπους οχημάτων που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος στον στόλο κινητικότητας σε περίπου πέντε σχέδια στο πλαίσιο του Προγράμματος Κινητικότητας Γης (LMP).

Διαβάστε  Η Northrop Grumman αναφέρει αύξηση πωλήσεων κατά 3% το 2022
LMP
Ένα σχέδιο περίληψης του τι θα μπορούσε να συνεπάγεται η διαδικασία απόκτησης LMP του Βρετανικού Στρατού. Πίστωση: Συγγραφέας

Οι πλατφόρμες εν λειτουργία που θα αποτελέσουν μέρος αυτής της προσπάθειας ενοποίησης περιλαμβάνουν τις προστατευόμενες πλατφόρμες κινητικότητας Wolfhound, Mastiff και Ridgeback, τα Panther και Foxhound 4x4s, το παρακολουθούμενο Bulldog FV430, καθώς και πλατφόρμες κοινής χρήσης όπως οι Land Rover και Pinzgauer.

Οι συνολικοί αριθμοί πλατφορμών που αναζητούνται στο πλαίσιο της προσπάθειας LMP εξακολουθούν να βελτιώνονται, αλλά οι πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν το 2023 εμφάνισαν τέσσερις κύριες κατηγορίες πλατφορμών που αναζητούνται – Βαριές (~500 οχήματα), Μεσαίες (~2000 οχήματα), Ελαφρές (~2500 οχήματα) και Utility (~3000 οχήματα) – για ένα δυνητικό σύνολο περίπου 8.000 οχημάτων.

Η Babcock παρουσιάζει το General Logistics Vehicle

Η Babcock έχει αναπτύξει επίσης ένα Όχημα General Logistics (GLV), το οποίο βλέπει το τυπικό όχημα pickup της Ιαπωνικής κατασκευάστριας Toyota προσαρμοσμένο για στρατιωτική χρήση, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών καθισμάτων, αυξημένου ύψους οροφής και δυνατότητας μεταφοράς παλέτας Nato στο πίσω κρεβάτι. Απαιτούνται περίπου 300 ώρες εργασίας για να ολοκληρωθεί η μετατροπή.

Ένα σύστημα όπως το GLV θα μπορούσε να προσφερθεί ως λύση για το στοιχείο Utility του LMP ή το πρόγραμμα Light Tactical Mobility Platform (LTMP) Medium and LTMP Light, μέσω του οποίου το MoD αναζητά επί του παρόντος απαντήσεις από τον κλάδο για την πιθανή αγορά περισσότερων από 1.000 οχήματα 4×4 και παντός εδάφους, συνολικής αξίας 91,3 εκατ. £ (113,8 εκατ. $).

Εν τω μεταξύ, η Babcock θα μπορούσε να επιδιώξει να επεκτείνει την αρχική της κατασκευή 69 οχημάτων Jackal 3 6×6 για τον Βρετανικό Στρατό με επιπλέον 80 μονάδες, επιβραδύνοντας παράλληλα την παράδοση προκειμένου να διατηρήσει ανοιχτή και ενεργή τη νεοδημιουργηθείσα γραμμή παραγωγής.

Διαβάστε  Η Moog και η Piedrafita αποκαλύπτουν το εξέδρα δοκιμών για το σχεδιασμό ανάρτησης τεθωρακισμένων οχημάτων


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.