Το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ ενημερώνει για τις ανάγκες των drones και των πλοίων για αμφίβια επιχειρήματα

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ — Το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ εξετάζει ποια μη επανδρωμένα συστήματα και η τεχνολογία ανατροπής θα ωφελήσουν τη δύναμη κατά τη διάρκεια αμφίβιων επιχειρήσεων τις επόμενες δεκαετίες και ποιος συνδυασμός πλοίων θα εξυπηρετούσε καλύτερα τις μελλοντικές αποστολές.

Η ενημέρωση έρχεται καθώς η υπηρεσία και το Πεντάγωνο αντιμετωπίζουν τι μπορεί να απαιτήσει ο μελλοντικός πόλεμος από τις αμερικανικές δυνάμεις.

Στην ετήσια ενημέρωσή του στις 5 Ιουνίου — μέρος της συνεχιζόμενης λειτουργίας του Σώματος Πώληση εκσυγχρονισμού Force Design 2030 — η υπηρεσία έκανε δύο παράλληλες προσπάθειες: μια ιδέα για τις αμφίβιες επιχειρήσεις του 21ου αιώνα που μελετά το σώμα με το Πολεμικό Ναυτικό. και ένα ARG/MEU Next concept, το οποίο αναφέρεται στο ζευγάρωμα πλοίων και επιβιβασμένων δυνάμεων αμφίβιων έτοιμων ομάδων/Μονάδων Ναυτικής αποστολής.

Η ιδέα του 21st Century Amphibious Operations θα «αρθρώσει τον μελλοντικό ρόλο των αμφίβιων επιχειρήσεων για την υποστήριξη θαλάσσιων εκστρατειών και θα περιγράψει νέες μεθόδους λειτουργίας που ενσωματώνουν ευέλικτες πλατφόρμες για να συμπληρώσουν τα παραδοσιακά αμφίβια πλοία», σύμφωνα με την ενημέρωση Force Design.

Τα παραδείγματα που δίνονται περιλαμβάνουν μεγάλης εμβέλειας, μη επανδρωμένα συστήματα που μπορούν να διεισδύσουν στη ζώνη εμπλοκής όπλων του εχθρού, επανδρωμένους-μη επανδρωμένους στόλους και άλλες «ανατρεπτικές τεχνολογίες».

Αυτή η ιδέα εξετάζει τη δεκαετία του 2040 και εξετάζει πώς οι πεζοναύτες θα μπορούσαν να διεξάγουν αμφίβιες επιχειρήσεις.

Μια νέα πτυχή των αμφίβιων επιχειρήσεων θα μπορούσε να περιλαμβάνει στρατιωτικά σκάφη που χρησιμεύουν ως μητρικά πλοία σε μη επανδρωμένα συστήματα που λειτουργούν σε διάφορους τομείς πολέμου.

Ο συνταγματάρχης Daniel Wittnam, διευθυντής του Τμήματος Ενσωμάτωσης της υπηρεσίας, δήλωσε στο Defense News σε πρόσφατη συνέντευξη ότι ο διοικητής του Σώματος Πεζοναυτών ενδιαφέρεται να τοποθετήσει οτιδήποτε μη επανδρωμένο ή αυτόνομο σε αμφίβια πλοία για πειραματισμό.

Διαβάστε  Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ για την ασφάλεια της Ερυθράς Θάλασσας και της Μέσης Ανατολής εν μέσω επιθέσεων με μη επανδρωμένα αεροσκάφη

«Η ιδέα του μητρικού πλοίου είναι μια άλλη ευκαιρία για το Σώμα Πεζοναυτών να επιδείξει ευελιξία και να είναι σε θέση να επιδείξει ανθεκτικότητα εξετάζοντας επανδρωμένη και μη επανδρωμένη ομαδοποίηση και διαφορετικές πλατφόρμες για τη χρήση νέων και αναδυόμενων τεχνολογιών με τις ομάδες μας ARG/MEU», είπε ο Wittnam.

Είπε ότι η υπηρεσία είχε ήδη χρηματοδότηση για να αναπτύξει το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα V-BAT κατασκευασμένο από Shield AI σε αμφίβια πλοία και ότι το πρώτο πρωτότυπο μη επανδρωμένου σκάφους επιφανείας μεγάλης εμβέλειας θα μεταφερθεί τους επόμενους μήνες από τη Βιρτζίνια στην Καλιφόρνια για να ξεκινήσει μια αξιολόγηση χρηστών , που θα περιλαμβάνει επιχειρήσεις με εκστρατευτικό τμήμα Πεζοναυτών στη θάλασσα.

Αυτή η εννοιολογική μελέτη θα επικεντρωθεί στο πώς θα πολεμήσουν οι αμφίβιες δυνάμεις και όχι στο πόσα πλοία χρειάζεται το Σώμα για να αγοράσει και να συντηρήσει το Ναυτικό.

Ωστόσο, παρόλο που η υπηρεσία εξετάζει πιο μακροπρόθεσμα αυτό το κομμάτι του χαρτοφυλακίου της, σήμερα υπάρχει σημαντική αβεβαιότητα σχετικά με αυτές τις δραστηριότητες.

Το Σώμα Πεζοναυτών, το Ναυτικό και το Γραφείο του Υπουργού Άμυνας έχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με τον ρόλο των αμφίβιων επιχειρήσεων στη σημερινή κοινή δύναμη και επομένως πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψουν για τη συντήρηση των υπαρχόντων πλοίων και τις αντικαταστάσεις κτιρίων.

Το Κογκρέσο προσπάθησε να επιλύσει εν μέρει τη διαφορά θέτοντας σε νόμο ένα ελάχιστο στόλο 31 πλοίων, αλλά το τρέχον μακροπρόθεσμο σχέδιο ναυπηγικής ναυπηγικής υπολείπεται αυτής της εντολής. Επιπλέον, το Πεντάγωνο δεν έχει δείξει κανένα σημάδι υποστήριξης για πρόσθετες ναυπηγικές δαπάνες που θα χρειάζονταν για τη διατήρηση ενός στόλου 31 πλοίων.

Διαβάστε  Η αμερικανική εταιρεία επιβεβαιώνει την παροχή εκπαίδευσης στρατιωτικών πυροβόλων όπλων στην Ουκρανία

Παρά τις πολλαπλές μελέτες τα τελευταία χρόνια για το απαιτούμενο μέγεθος του αμφίβιου στόλου, μια άλλη μελέτη πλησιάζει στο τέλος της και θα εξετάσει τις διαδικασίες σχεδιασμού, απόκτησης και κατασκευής πλοίων, εξετάζοντας ευκαιρίες μείωσης του κόστους του στόλου.

Το Σώμα Πεζοναυτών απώθησε αυτήν την ιδέα, με τον υποστράτηγο Karsten Heckl, τον αναπληρωτή διοικητή για την ανάπτυξη και την ένταξη μάχης, να λέει στο Defense News φέτος ότι τα πρόχειρα σχέδια από το Πεντάγωνο θα μείωναν την ικανότητα των πλοίων με έναν τρόπο που η υπηρεσία θεωρεί απαράδεκτο.

Η μελέτη οφείλεται στο Γραφείο Εκτίμησης Κόστους και Αξιολόγησης Προγράμματος του Πενταγώνου επί του παρόντος. Δεν είναι σαφές τι θα συμβεί όταν το γραφείο λάβει τη συμβολή του Σώματος Πεζοναυτών και του Πολεμικού Ναυτικού, καθώς η ηγεσία είπε μόνο ότι η μελέτη θα ενημερώσει τη διαδικασία προϋπολογισμού του 2025.

«Είμαι πολύ απαισιόδοξος», είπε ο Heckl κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνέντευξης σχετικά με τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές του για το μέγεθος και την ετοιμότητα του αμφίβιου στόλου. «Μέχρι τα αμφίβια να γίνουν πραγματικά προτεραιότητα, αυτό θα είναι πάντα ένας αγώνας – να προμηθευτείτε και στη συνέχεια να διατηρήσετε. Το γεγονός ότι αυτά τα σκάφη έχουν οδηγηθεί σκληρά και βρεγμένα δείχνει απλώς πόσο χρηστικά είναι: Έχουν συνεχή ζήτηση».

Συνέστησε στο Υπουργείο Άμυνας να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο χρηματοδοτούνται τα πλοία. Επί του παρόντος, μόνο το Πολεμικό Ναυτικό μπορεί να αγοράσει αυτά τα πλοία στον ναυπηγικό λογαριασμό του και μόνο το Ναυτικό μπορεί να τα διατηρήσει στον λογαριασμό λειτουργιών και συντήρησης του, παρόλο που οι πεζοναύτες είναι οι κύριοι δικαιούχοι των πλοίων.

Διαβάστε  Κλιμακώστε την τεχνητή νοημοσύνη για να αξιολογήσετε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για το Πεντάγωνο

Συνδυασμοί στόλου

Ως αντιστάθμισμα έναντι της προβλεπόμενης έλλειψης αμφίβιων πλοίων, η ενημέρωση Σχεδιασμού Δυνάμεων Πεζοναυτών αναφέρεται επίσης στη σύνθεση της ομάδας ARG/MEU.

Ως μέρος της προσπάθειας ARG/MEU Next, το Σώμα εξετάζει διαφορετικές διαμορφώσεις πλοίων – συμπεριλαμβανομένων των υπαρχόντων εκστρατευτικών πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού και πιθανών “εναλλακτικών εναλλακτικών λύσεων χαμηλότερου κόστους” για τη συμπλήρωση αμφίβιων – που θα μπορούσαν να κρατήσουν τους πεζοναύτες στην επιφάνεια σε όλο τον κόσμο.

Στο μέλλον, το Ναυτικό και το Σώμα Πεζοναυτών θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερο αριθμό μικρότερων και φθηνότερων πλοίων για να «περιπλέξουν την ικανότητα των αντιπάλων μας να βρουν και να στοχεύσουν τις θαλάσσιες δυνάμεις εκστρατείας μας», σύμφωνα με το έγγραφο ενημέρωσης Force Design.

Ο Wittnam είπε ότι νωρίτερα στην καριέρα του υπήρχαν τρεις ομάδες ARG/MEU στη θάλασσα συνήθως. Αλλά σήμερα, είναι δύσκολο να κρατήσεις δύο —ή και ένα— στη θάλασσα.

Οι πεζοναύτες χρειάζονται νέες ιδέες για να αντιμετωπίσουν την κινητικότητα ή την ικανότητά τους να κινούνται ανεξάρτητα από κοινές δυνάμεις, κάτι που ο Wittnam χαρακτήρισε κορυφαία ανησυχία για το επόμενο έτος πειραματισμού του Force Design.

Παρά τις ανησυχίες του Heckl σχετικά με τη σημερινή ομάδα ARG/MEU και την ικανότητα ενίσχυσης του στόλου τα επόμενα χρόνια, ο στρατηγός είπε ότι οι πεζοναύτες “θα κάνουν αυτό που κάναμε πάντα, αυτό που ειλικρινά κάνουμε πολύ, πολύ καλά: Εμείς” θα παλέψουμε για κάθε δεκάρα που μπορούμε να πάρουμε με το Κογκρέσο και δεν μας νοιάζει ποιος θα πληγωθεί στην πορεία γιατί το κάνουμε για να έχουμε αυτό που χρειάζεται το έθνος μας».

Η Μέγκαν Έκσταϊν είναι η ρεπόρτερ ναυτικού πολέμου στο Defense News. Καλύπτει στρατιωτικές ειδήσεις από το 2009, με επίκεντρο τις επιχειρήσεις του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, τα προγράμματα εξαγορών και τους προϋπολογισμούς. Έχει αναφερθεί από τέσσερις γεωγραφικούς στόλους και είναι πιο χαρούμενη όταν καταθέτει ιστορίες από ένα πλοίο. Η Μέγκαν είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.