GEARS of war: Ο στρατός των ΗΠΑ επιλέγει 3 εταιρείες για να προωθήσει τον αυτόνομο ανεφοδιασμό

ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Ο Στρατός των ΗΠΑ και η Μονάδα Αμυντικής Καινοτομίας επέλεξαν τρεις εταιρείες για να βοηθήσουν στη δημιουργία βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ικανών να πλοηγούνται ανεξάρτητα σε ανώμαλο έδαφος και να ανεφοδιάζουν στρατιώτες στο πεδίο.

Η Neya Systems, η Robotic Research Autonomous Industries και η Carnegie Robotics κέρδισαν δεκάδες άλλους διεκδικητές διεξαγωγή πρωτοτύπων αυτονομίας για το έργο Ground Expeditionary Autonomous Retrofit System ή GEARS.

Οι αρχικές ρυθμίσεις, που ανακοινώθηκαν νωρίτερα αυτόν τον μήνα, αξίζουν εκατομμύρια δολάρια. Οι μελλοντικές φάσεις θα αποφέρουν πρόσθετη εργασία και πληρωμές.

«Το όνομα του παιχνιδιού αυτού του προγράμματος δεν αναπτύσσει κάτι νέο και μυθιστόρημα», είπε ο Kurt Bruck του Neya σε μια συνέντευξη. «Το όνομα του παιχνιδιού αυτού είναι στην αυτονομία πεδίου

Το Υπουργείο Άμυνας ρίχνει χρήματα σε τεχνητή νοημοσύνη, αυτονομία, όραση υπολογιστή και παρόμοιες δυνατότητες για να ενισχύσει τις μελλοντικές μάχες. Τα ρομπότ και άλλα προηγμένα μηχανήματα μπορούν να εισαγάγουν πρόσθετη δύναμη πυρός στο πεδίο της μάχης ή να εξερευνήσουν περιοχές που θεωρούνται πολύ επικίνδυνες για το ανθρώπινο ταξίδι.

Σε αυτήν την περίπτωση, ο στρατός και η DIU αναζητούν τους υπάρχοντες εμπορικούς εμπειρογνώμονες για να ενσωματώσουν την αυτονομία στο σύστημα Palletized Load System που κατασκευάζεται από την Oshkosh, ένα δημοφιλές φορτηγό logistics και φορτηγών. Κάτι τέτοιο θα διατηρήσει τα στρατεύματα ασφαλή, ενώ παράλληλα θα εξορθολογίσει τη ροή των προμηθειών, δήλωσαν εκπρόσωποι από κάθε εταιρεία.

«Οι συνοδείες είναι ένας από τους πιο καυτούς στόχους ενός εχθρού. Εάν μπορείτε να βγάλετε μια συνοδεία, μπορείτε να κάνετε μια μεγάλη διακοπή μιας αποστολής ανεφοδιασμού», είπε ο Μπρουκ. «Η οδήγηση αυτών των οχημάτων είναι μία από τις πιο επικίνδυνες δουλειές στο Υπουργείο Άμυνας αυτή τη στιγμή. Εάν μπορέσουμε να τα κάνουμε αυτόνομα, θα βγάλουμε τους στρατιώτες από τη ζημιά, αλλά και θα μπορέσουμε να αυξήσουμε τον χρόνο λειτουργίας. Οι στρατιώτες πρέπει να κοιμούνται».

Διαβάστε  Η Ελλάδα συνεχίζει τον εκσυγχρονισμό ελικοπτέρων με αγορά UH-60M

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας δείχνει το ίδιο. Οι βουλωμένες κολώνες οχημάτων και οι γραμμές εφοδιαστικής ξυλείας χτυπήθηκαν τις πρώτες ημέρες της σύγκρουσης, πλησιάζει τώρα τον τρίτο χρόνο του. Συνεχίζουν να στοχοποιούνται.

Η σκέψη του Στρατού επί του θέματος αποστάζεται στην αμφισβητούμενη ιδέα της επιμελητείας – μια αντίληψη ότι μια αντίπαλη δύναμη, όπως η Ρωσία ή η Κίνα, θα προσπαθήσει να εμποδίσει την παραγωγή και να παρενοχλήσει τον ανεφοδιασμό με σκοπό να λιμοκτονήσουν τα αμερικανικά στρατεύματα. Η υπηρεσία νωρίτερα φέτος δημιούργησε μια διαλειτουργική ομάδα για την αντιμετώπιση του ζητήματος.

“Στο παγκόσμιος πόλεμος κατά της τρομοκρατίαςτα τελευταία 20 χρόνια, μια περιπολία μαχητικής επιμελητείας θα μπορούσε να είναι μια νηοπομπή 15 οχημάτων, 20 οχημάτων με ασφάλεια, και αυτός είναι ένας μεγάλος, αργός, μαλακός, κινούμενος στόχος», είπε ο Phil Cotter, από την Robotic Research, στο Defense News.

«Στην επόμενη μάχη, ενάντια σε έναν αντίπαλο που έχει ικανότητα βολής ακριβείας μεγάλης εμβέλειας και προηγμένη ικανότητα αναγνώρισης και αναγνώρισης στόχων, θα πρέπει να πολεμήσουμε με πιο διασκορπισμένο και κατανεμημένο τρόπο», πρόσθεσε.

Οι συμφωνίες που ανατέθηκαν στις Robotic Research, Neya και Carnegie αυτόν τον μήνα απαιτούν την παράδοση τεσσάρων αυτόνομων πρωτοτύπων. Αυτοί θα αξιολογηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2024.

Ένας ανάδοχος θα επιλεγεί τελικά για να παραδώσει συνολικά 41 πρωτότυπα, σύμφωνα με τον Στρατό. Τα σχόλια των στρατιωτών θα ενημερώσουν τη διαδικασία, όπως και κάθε άλλη προσπάθεια τεχνολογικής ανάπτυξης.

Διαβάστε  Πυροβολικό, τεθωρακισμένα και περιστροφικές μεταφορές: Ρεκόρ αμυντικών δαπανών της Γαλλίας το 2023

«Είμαστε έτοιμοι να πάμε. Μας έδωσαν ένα αρκετά στενό χρονοδιάγραμμα», είπε ο Eric Soderberg του Carnegie. «Έχουμε εξοικείωση, φυσικά, με όλους τους αισθητήρες, και το έχουμε κάνει παρόμοια έργα αυτοματισμού. Πραγματικά, έχει να κάνει με τη συγκέντρωση αυτών για να κάνει αυτό το συγκεκριμένο έργο να λειτουργήσει όπως το θέλει ο Στρατός».

Οχήματα εκτός του Συστήματος Παλετοποιημένου Φορτίου εξετάζονται επίσης για μετατροπή. Ωστόσο, η υπηρεσία δεν διευκρίνισε τη μάρκα ή το μοντέλο στην ανακοίνωσή της.

«Αν λύσετε καλά αυτό το πρόβλημα σε ένα φορτηγό PLS», είπε ο Soderberg, «πιθανώς βρίσκεστε σε μια λύση 95% για σχεδόν οποιοδήποτε άλλο όχημα μπορείτε να σκεφτείτε».

Ο Colin Demarest είναι ρεπόρτερ στο C4ISRNET, όπου καλύπτει στρατιωτικά δίκτυα, κυβερνοχώρο και πληροφορική. Ο Κόλιν κάλυψε προηγουμένως το Υπουργείο Ενέργειας και την Εθνική Διοίκηση Πυρηνικής Ασφάλειας – συγκεκριμένα την εκκαθάριση του Ψυχρού Πολέμου και την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων – για μια καθημερινή εφημερίδα στη Νότια Καρολίνα. Ο Colin είναι επίσης βραβευμένος φωτογράφος.

Ο Noah Robertson είναι ο ρεπόρτερ του Πενταγώνου στο Defense News. Προηγουμένως κάλυψε την εθνική ασφάλεια για το Christian Science Monitor. Είναι κάτοχος πτυχίου στα αγγλικά και στην κυβέρνηση από το College of William & Mary στη γενέτειρά του, Williamsburg, Βιρτζίνια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.