Οι νομοθέτες απαιτούν από τον στρατό να δικαιολογήσει την καταδίωξη νέου επιθετικού ελικοπτέρου

ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Οι νομοθέτες θα περιορίσουν το ταξίδι του υπουργού Στρατού των ΗΠΑ έως ότου η υπηρεσία δείξει μια ενδελεχή ανάλυση εναλλακτικών λύσεων για την επιδίωξη μελλοντικού αεροσκάφους αναγνώρισης επίθεσης, σύμφωνα με προσχέδιο του νομοσχεδίου πολιτικής για το δημοσιονομικό 2024 που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα από την Υποεπιτροπή της Βουλής για τακτικές εναέριες και χερσαίες δυνάμεις .

Δεν μπορεί να υποχρεωθεί ή να δαπανηθεί περισσότερο από το 70% του προϋπολογισμού ταξιδιού του Γραφείου του Γραμματέα του Στρατού έως ότου η Γραμματέας Christine Wormuth υποβάλει αυτήν την ανάλυση για το πρόγραμμα FARA στις επιτροπές άμυνας του Κογκρέσου, το σήμα του νομοσχεδίου.

Ο στρατός ολοκλήρωσε μια «πολύ ισχυρή» ανάλυση εναλλακτικών λύσεων το 2019 για το μελλοντικό του πρόγραμμα Αεροσκαφών Επίθεσης Μεγάλης εμβέλειας, δήλωσε ο πρόεδρος της υποεπιτροπής Rob Wittman, R-Va., σε συνέντευξη στο Defense News στις 14 Ιουνίου. «Λοιπόν η ερώτησή μας ήταν γιατί όχι το ίδιο και για τη FARA;»

Ο Στρατός επέλεξε το Textron’s Bell για να κατασκευάσει το μελλοντικό αεροσκάφος επίθεσης μεγάλης εμβέλειας τον Δεκέμβριο του 2022.

Όσον αφορά το πρόγραμμα FARA, ο Στρατός δημοσίευσε ένα αίτημα για προτάσεις το καλοκαίρι του 2021 που περιορίστηκε σε δύο προεπιλεγμένες ομάδες — Lockheed Martin και Bell — για μια ανταγωνιστική πτήση. Κάθε ομάδα έχει ουσιαστικά ολοκληρώσει την κατασκευή πρωτοτύπων και περιμένει τον καθυστερημένο κινητήρα του Προγράμματος Βελτιωμένου Στροβιλοκινητήρα προκειμένου να κατέβει στο έδαφος για τη φάση πτήσης του διαγωνισμού. Οι πτήσεις καθυστερούν τουλάχιστον ένα χρόνο. Το τρέχον σχέδιο είναι να πετάξει μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του 24ου έτους.

«Προφανώς ξεκίνησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν ποτέ [the analysis of alternatives for FARA] και μετά καταλήξαμε σε μια απόφαση, και εδώ θα πάμε με το αίτημα για προτάσεις για τη FARA», είπε ο Wittman. «Αυτό που λέμε είναι ότι με όλα τα πράγματα που συμβαίνουν σήμερα με όλους τους διαφορετικούς κλάδους υπηρεσιών και κοιτάζοντας αυτές τις πλατφόρμες και εξετάζοντας πώς έχουμε ταυτόχρονα δυνατότητες και χωρητικότητα, θα πρέπει να εξετάσουν πολύ προσεκτικά τις εναλλακτικές λύσεις. .»

Διαβάστε  Η DARPA αναζητά γενικό αναισθητικό για φροντίδα στο πεδίο της μάχης

Υπάρχουν άλλες σχολές σκέψης σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες επίθεσης και αναγνώρισης, είπε ο Wittman, δείχνοντας το όραμα του Σώματος Πεζοναυτών για ημιαυτόνομα και αυτόνομα αεροσκάφη για τη μείωση του κινδύνου και «να έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα σε αυτό το πεδίο».

Ο Νταγκ Μπους, ο αρχηγός εξαγορών του Στρατού, είπε στον Wittman κατά τη διάρκεια ακρόασης τον Απρίλιο ότι η υπηρεσία διενεργεί ανάλυση εναλλακτικών λύσεων για το πρόγραμμα FARA, σημειώνοντας ότι η διαδικασία επιβράδυνε το πρόγραμμα εκτός από τις δυσκολίες του κινητήρα ITEP.

Ο Wittman είπε κατά τη διάρκεια της ακρόασης ότι ανησυχεί ότι ο στρατός μόλις τώρα διεξάγει μια ανάλυση των εναλλακτικών λύσεων AOA για το FARA — έχοντας ήδη ξοδέψει 2 δισεκατομμύρια δολάρια για το πρόγραμμα — και πίεσε τον Μπους για το τι θα μπορούσε να συμβεί εάν η αναθεώρηση έδειχνε μια καλύτερη εναλλακτική λύση από αυτό που υπάρχει ανάπτυξη τώρα.

Ο Μπους εξήγησε ότι η ανάλυση ξεκίνησε τώρα επειδή ο στρατός δεν είχε αποφασίσει για μια πορεία εξαγοράς νωρίτερα στο πρόγραμμα. Ο Στρατός συζήτησε μεταξύ του εάν θα μπορούσε να εισέλθει στο πρόγραμμα στο στάδιο της ανάπτυξης μηχανικής και κατασκευής ή εάν θα έπρεπε να ακολουθήσει μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση και να περάσει από μια φάση ανάπτυξης τεχνολογίας.

«Αποφασίσαμε ότι η πιο υπεύθυνη προσέγγιση θα ήταν να πάμε σε ένα παραδοσιακό ορόσημο Β, το οποίο απαιτεί το AOA», είπε ο Μπους. «Πιστεύω ότι είμαι σίγουρος ότι το AOA, όπως είναι δομημένο, είναι δίκαιο. Είναι πολύ εμπεριστατωμένο, εξετάζοντας πολλές εναλλακτικές. Νομίζω ότι αυτό είναι καλό.”

Διαβάστε  Η MBDA ηγείται της κοινοπραξίας για την παρακολούθηση υπερηχητικών απειλών

«Θα μάθουμε περισσότερα αργότερα φέτος», πρόσθεσε. «Πιστεύω ότι θα είμαστε σε καλό σημείο για να γνωρίζουμε ακριβώς πού θα προσγειωθούν τα πράγματα όσον αφορά το πρόγραμμα του προγράμματος».

Λόγω καθυστερήσεων εντός του προγράμματος, είπε ο Μπους κατά τη διάρκεια της ακρόασης, η φάση ωρίμανσης της τεχνολογίας της FARA δεν θα ξεκινήσει παρά το πρώτο τρίμηνο του 26ου έτους.

Ο Στρατός συνεχίζει να αναπτύσσει συστήματα για το FARA, παρά τις καθυστερήσεις, που ξεπερνούν μόνο το πλαίσιο του αεροσκάφους, είπε ο Υποστράτηγος Wally Rugen, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της κάθετης ανύψωσης της υπηρεσίας, στο Defense News τον Απρίλιο.

Ενώ ο στρατός περιμένει τον κινητήρα, αναπτύσσει τα οπλικά συστήματα και μια κρίσιμη αρθρωτή αρχιτεκτονική ανοιχτού συστήματος για το αεροσκάφος, είπε ο Ρούγκεν. «Αυτή είναι η προσπάθειά μας να ανακτήσουμε το χρονοδιάγραμμα και το εύρος του claw back».

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Κατέχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίο Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.