Ο στρατός των ΗΠΑ θα τοποθετήσει μαχητικά αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας στην πρώτη μονάδα το FY31

DENVER — Το σχέδιο του αμερικανικού στρατού να τοποθετήσει το μελλοντικό του αεροσκάφος επίθεσης μεγάλης εμβέλειας με μια αρχική μονάδα καθυστερεί κατά ένα χρόνο, λόγω της διαμαρτυρίας της Lockheed Martin για την επιλογή της υπηρεσίας του προηγμένου σχεδίου tiltrotor του Textron Bell, σύμφωνα με τον διευθυντή αεροπορίας του Στρατού στο υποκατάστημα G-3/5/7 της υπηρεσίας.

Ο διαγωνισμός FLRAA αντιμετώπισε το V-280 Valor της Bell με το Sikorsky και το Defiant X της Boeing, το οποίο διαθέτει ομοαξονικά πτερύγια ρότορα. Η Bell είναι θυγατρική της Textron και η Sikorsky θυγατρική της Lockheed Martin.

Ο Στρατός επέλεξε το σχέδιο του Bell στα τέλη του 2022 και ο Sikorsky υπέβαλε ένσταση μετά την απόφαση στο Γραφείο Υπευθυνότητας της Κυβέρνησης. Το GAO απέρριψε τη διαμαρτυρία τον Απρίλιο του 2023.

Παρά την αναστάτωση των διαδηλώσεων, «εργαζόμαστε σταθερά [the program]και θα πω ότι η ομάδα συγκεντρώθηκε αυτό το τελευταίο τρίμηνο και έκανε ένα εξαιρετικά λεπτομερές σχέδιο για να εξετάσει κάθε πτυχή αυτού του πεδίου», δήλωσε ο υποστράτηγος Wally Rugen στη σύνοδο κορυφής Army Aviation Association of America, που θα διεξαχθεί στις 24-26 Απριλίου. .

Ο στρατός θα εξοπλίσει τώρα την πρώτη μονάδα με τη δυνατότητα στο φορολογικό 2031. Αλλά αυτό το ορόσημο “δεν είναι το σημείο λήψης απόφασης για τον ρυθμό μας”, είπε ο Rugen. “Πρέπει πραγματικά να κοιτάξουμε τη δοκιμή περιορισμένου χρήστη το ’27-’28.”

«Υπάρχουν καπετάνιοι, ταγματάρχες, πρώτοι λοχίες και [warrant officer] 2s και W3s [that will] να συμμετάσχετε σε αυτό με τους πειραματικούς πιλότους δοκιμών μας για να βεβαιωθούμε ότι η επιχειρησιακή δύναμη βλέπει αυτήν την ικανότητα ως προς αυτό που είναι – πραγματικά μετασχηματισμό – και να πάρει τις επαναλήψεις και τα σετ που απαιτούνται για να το κάνει αυτό [first unit equipped] εξαιρετικά επιτυχημένη», είπε ο Ρούγκεν.

Διαβάστε  Οι ΗΠΑ εγκρίνουν FMS 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων 18 εκτοξευτών HIMARS στην Πολωνία

Εν τω μεταξύ, η Bell εργάζεται στον προκαταρκτικό σχεδιασμό της έκδοσης παραγωγής του Future Long-Range Assault Aircraft, δήλωσε ο Jeff Schloesser, εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικών επιδιώξεων της εταιρείας, στο Defense News στην ετήσια εκδήλωση AAAA.

Το έργο σχεδιασμού είναι «κρίσιμο», επειδή θα χρειαστεί το πρόγραμμα να εισέλθει στο Milestone B – στη φάση ανάπτυξης μηχανικής και κατασκευής – το τρίτο τρίμηνο του 2024, είπε ο Schloesser, και στη συνέχεια το FLRAA θα γίνει επίσημο πρόγραμμα ρεκόρ.

Ο σχεδιασμός δεν θα αλλάξει πολύ από την έκδοση επίδειξης του αεροσκάφους, σημείωσε ο Schloesser, αλλά έχουν γίνει κάποιες προσαρμογές στις εξωτερικές γραμμές καλουπιού, για παράδειγμα.

Η Bell θα παραδώσει επίσης δύο εικονικά πρωτότυπα μέσα στους επόμενους 12 έως 24 μήνες, είπε ο Schloesser. «Πιθανότατα θα πρέπει να το σκεφτείτε ως έναν μικρό προσομοιωτή, εξοπλισμένο με τον τρόπο που το αεροσκάφος πρόκειται να ψάξει μέσα για αεροσκάφη παραγωγής», εξήγησε.

Η Bell έχει επίσης αρχίσει να κατασκευάζει ένα εργαστήριο ολοκλήρωσης οπλικών συστημάτων δίπλα στο ερευνητικό κέντρο πτήσεων στο Άρλινγκτον του Τέξας. «Αρχίζουμε να το συμπληρώνουμε με τα συστήματα που θα τρέξουμε — και [the Army] θα επιτηρεί — καθώς περνάμε όλα αυτά ενάντια στα οπλικά συστήματα. Δεν είναι μόνο τα χειριστήρια πτήσης, είναι το πραγματικό οπλικό σύστημα», είπε ο Schloesser.

Η εταιρεία δημιούργησε επίσης ένα νέο εργαστήριο δοκιμών συστημάτων μετάδοσης κίνησης στο Grand Prairie του Τέξας, επειδή η Bell κατασκευάζει τα δικά της τρένα κίνησης.

Ανταλλακτικά για τα πρώτα έξι αεροσκάφη συνδυάζονται επίσης. «Λυγίζουμε μέταλλο για τα πρώτα πολλά αεροσκάφη», είπε ο Schloesser. «Και ολοκληρώνουμε επίσης ταυτόχρονα όλα τα συμβόλαια με τους προμηθευτές μας… και παραγγέλνουμε υλικά μεγάλης διάρκειας».

Διαβάστε  Ο μικρότερος αριθμός στρατού από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο - ποιες μονάδες αντιμετωπίζουν περικοπές το 2024;

Ο στρατός θα παραλάβει το πρώτο αεροσκάφος το 2026, είπε ο Schloesser.

Η Bell βρίσκεται επίσης στη διαδικασία να αποφασίσει πού θα πραγματοποιηθεί κάποια παραγωγή και παραγωγή, σημείωσε ο Schloesser. Ενώ η τελική συναρμολόγηση θα πραγματοποιηθεί στο Amarillo του Τέξας, η Bell αναζητά τοποθεσίες παραγωγής για συστήματα μετάδοσης κίνησης και λεπίδες ρότορα. «Εξετάζουμε δύο διαφορετικές πολιτείες και… στο Τέξας», είπε ο Schloesser.

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τη δημιουργία εγκαταστάσεων παραγωγής εντός του τρέχοντος έτους, πρόσθεσε.

Η Jen Judson είναι μια βραβευμένη δημοσιογράφος που καλύπτει τον πόλεμο της ξηράς για το Defense News. Έχει επίσης εργαστεί για το Politico και το Inside Defense. Είναι κάτοχος πτυχίου Master of Science στη δημοσιογραφία από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πτυχίου Bachelor of Arts από το Kenyon College.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.