Το Σώμα Πεζοναυτών ξεκινά δοκιμές πρωτοτύπων για νέο όχημα ανανέωσης

Το Σώμα Πεζοναυτών ξεκίνησε τις αξιολογήσεις του για τα πρωτότυπα προηγμένων οχημάτων αναγνώρισης που ανταγωνίζονται για να αντικαταστήσουν το παλιό ελαφρύ τεθωρακισμένο όχημα.

Το ARV υποτίθεται ότι είναι ευέλικτο τόσο στη στεριά όσο και στο νερό, και ικανό να ανιχνεύει απειλές και να μεταφέρει αυτές τις πληροφορίες στα δίκτυα.

Τα πρωτότυπα σχεδιάστηκαν με γνώμονα την αναγνώριση και την αντι-αναγνώριση — δύο από τα κύρια στοιχεία του Force Design 2030, της πρωτοβουλίας εκσυγχρονισμού του Σώματος. Το Force Design 2030 επικεντρώνεται ιδιαίτερα στην προσαρμογή στην άνοδο των δυνατοτήτων χτυπήματος ακριβείας, οι οποίες, λένε οι αξιωματούχοι του Σώματος, καθιστούν επιτακτική ανάγκη για τους Πεζοναύτες να μπορούν να παρακολουθούν τις αντίπαλες δυνάμεις και να αποφεύγουν να παρακολουθούνται οι ίδιοι.

Το όχημα θα είναι εξοπλισμένο με δυνατότητες διοίκησης, ελέγχου, επικοινωνιών, υπολογιστή και μη επανδρωμένου εναέριου συστήματος (C4/UAS), σύμφωνα με δελτίο ειδήσεων της Διοίκησης Ναυτικών Συστημάτων την Πέμπτη.

Χάρη στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη που μπορούν να συλλέγουν δεδομένα από τον αέρα, το ARV θα είναι σε θέση να καλύψει περισσότερο έδαφος κατά τη διεξαγωγή αναγνώρισης από τον προκάτοχό του. Και, λόγω του πιο προηγμένου συστήματος επικοινωνίας, υποτίθεται ότι είναι πολύ καλύτερο στο να μοιράζεται τις πληροφορίες που συλλέγει σε όλο το πεδίο της μάχης. Αυτή η ικανότητα οδήγησε τις εταιρείες που κατασκευάζουν τα πρωτότυπα να συγκρίνουν τον ρόλο του οχήματος με αυτόν ενός στρατηγού σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.

Η Textron και η General Dynamics Land Systems υπέβαλαν τον Δεκέμβριο τα πρωτότυπα ARV τους, σχεδιασμένα ειδικά για να αντικαταστήσουν το LAV. Το Σώμα Πεζοναυτών επέλεξε τις δύο εταιρείες για ένα πρωτότυπο συμβόλαιο το 2021.

Διαβάστε  Το αφεντικό της τεχνητής νοημοσύνης του Πενταγώνου αναζητά «δικαιολογημένη εμπιστοσύνη» για να πάρει την τεχνολογία στη μάχη

Η λύση που προτείνει ένας τρίτος ανταγωνιστής, η BAE Systems, περιλαμβάνει την ενσωμάτωση C4/UAS στο αμφίβιο όχημα μάχης, το οποίο βρίσκεται ήδη σε υπηρεσία στο Σώμα.

Οι δοκιμές των πρωτοτύπων ξεκίνησαν στις αρχές Ιανουαρίου, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Σώματος Πεζοναυτών Manny Pacheco. Αυτό το στάδιο αξιολόγησης θα ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με την έκδοση της SYSCOM.

Το Σώμα Πεζοναυτών θα δοκιμάσει τον τρόπο με τον οποίο τα πρωτότυπα κινούνται σε πολύπλοκα εδάφη, θα τονίσουν τις δυνατότητές τους C4/UAS και θα αξιολογήσουν άλλες πτυχές της απόδοσης, αναφέρει η ανακοίνωση της SYSCOM.

Η παραγωγή του ARV θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 1,8 έως 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια, σύμφωνα με την Υπηρεσία Ερευνών του Κογκρέσου.

Το Σώμα Πεζοναυτών χρησιμοποιεί το LAV από τη δεκαετία του 1980 και έχει προγραμματιστεί να το αποσύρει μέχρι τη δεκαετία του 2030, οπότε το ARV υποτίθεται ότι θα είναι σε υπηρεσία.

Το Σώμα Πεζοναυτών είπε το 2020 ότι είχε αξιολογήσει την απόδοση του LAV εναντίον ενός σχεδόν ομοτίμου αντιπάλου και διαπίστωσε ότι έπεσε κάτω. Τα τελευταία χρόνια, το LAV ήταν επίσης το πιο επιρρεπές σε ατυχήματα των τακτικών οχημάτων του Σώματος Πεζοναυτών, τον Ιούλιο του 2021 Έκθεση του Γραφείου Λογοδοσίας της Κυβέρνησης βρέθηκαν.

Η Irene Loewenson είναι επιτελική ρεπόρτερ για τους Marine Corps Times. Εντάχθηκε στους Military Times ως συνεργάτης σύνταξης τον Αύγουστο του 2022. Είναι απόφοιτος του Williams College, όπου ήταν αρχισυντάκτρια της φοιτητικής εφημερίδας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.